پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی:
یادواره شهدای دانش آموزی قائمیه با حضور دانش آموزان و اولیاء و خانواده های معظم شهدا در قائمیه برگزار شد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، این یادواره به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و با نام یادواره 36000 دانش آموز شهید و شهید احمد نظیف و شهیده شهناز محمدی زاده و با همکاری واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان فاطمه زهرا (س) این شهر برگزار گردید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش قائمیه ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهداء یعنی بزرگداشت آرمان ها و ارزش های الهی و اسلامی که شهدای بزرگوار برای احیای آنها از جان خود گذشتند .

حجت اله حسنی گفت: اکثر قریب به اتفاق شهدای بزرگوار در وصیت نامه های الهی خودشان، ما را به رعایت حجاب اسلامی، پیروی از ولایت فقیه و انجام تکالیف الهی مانند روزه و نماز و انجام واجبات و ترک محرمات و حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی تا پای جان وصیت نمودند. بنابراین اگر چشم به شفاعت و ضمانت شهداء در قیامت داریم باید امروز به وصیت آنها عمل کنیم .


حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهر قائمیه نیز در این مراسم  گفت: سن نوجوانی و جوانی بهترین فصل و بهار زندگی است. عظمت نوجوان شهید این است که او تمام آرزوها و تمام  عشق خود را در راه لقاء خدا خلاصه می کند و چشم از تمام زرق و برق دنیا می بندد و راهی جبهه می شود. امتیاز اصلی شهدا این است که از همه زیباییها و زرق و برق دنیا گذشتند تا اسلام  زنده بماند، تا امنیت بماند و مردم در آسایس زندگی کنند. وی تصریح کرد: اگر جانفشانی  شهدا نبودند، امروز ما این قدر آرام در این کلاس ها نبودیم. اگر شهدا نبود امنیت هم نبود.

امام جمعه قائمیه افزود: بندگی و اطاعت خدا، فقط به نماز و روزه و حج نیست؛ اطاعت خدا در کارهای خوب و خیر است در درس خواندن است. آن هایی که با معرفت، خدا را ملاقات کردند، برای همیشه جاودان خواهند ماند. اگر کسی می خواهد پبش خدا عزیز شود و بعد از مرگش از او به خوبی یاد کنند، باید با خدا مانوس شود. وی شهادت را بهترین هدیه الهی دانست و افزود: شهدا برندگان طلایی مسابقه بندگی هستند. شهدا گوش به فرمان ولایت زمان خود بودند ماباید شهدا را بشناسیم راهرو آنها باشیم و هدف آنها را ادامه دهیم شهدا تلاش کردند که اسلام زنده بماند و ما هم باید این راه را دامه دهیم .  

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴