پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۹۶۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
انالله و انا الیه راجعون:
هادی شفیعی مدیر مسئول سایت خبری کازرون خبر ،که در ابتدای هفته جاری در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده بود، امروز عصر آسمانی شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از کازرون خبر، هادی شفیعی مدیر مسئول سایت خبری کازرون خبر ،که در ابتدای هفته جاری در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده بود، عصر امروز آسمانی شد.


مدیر مسئول سایت کازرون خبر درگذشت/ تسلیت کازرون نما به همکاران رسانه ای

وی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس و همچنین کشور بود که در کسوت خبرنگاری نیز به فعالیت پرداخت و در انتها مدیر مسئول سایت خبری و تحلیلی کازرون خبر شد.

هادی شفیعی همچنین اولین دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در کازرون و از فعالین جهادگر بسیجی بود که در اردوهای جهادی نسبت به محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان کازرون تلاش داشت.


مدیر مسئول سایت کازرون خبر درگذشت/ تسلیت کازرون نما به همکاران رسانه ای


کازرون نما این ضایعه اسفناک را به خانواده ایشان، همکاران رسانه ای در سایت خبری تحلیلی کازرون خبر و جامعه فرهنگی و رسانه ای شهرستان کازرون تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده و دوستان ایشان صبر بر مصیبت را از درگاه خداوند منان مسالت می نماید

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
رحیم زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
2
خدایش بیامرزد مصداق حقیقی بسیجی بود.دلش بزرگ بود وحتی در حق کسانی که حقیقت تیغ بران قلمش را باورنداشتند وتهمتش زدند سکوت کرد وهیچ نگفت.

صبور عرصه سیاست بود وفعال عرصه جهاد وخدمت.
هادی جان یادت در خاطرمان جاری وقلمت در زمان ثبت است.
مصیبت وارده رابه خانواده فخیمه وی واصحاب رسانه تسلیت عرض نموده وصبر جمیل واجرجزیل را از خداوند متعال برای ایشان مسالت دارم.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
1
یادش گرامی.روح بزرگش شاد
خداوند به خانواده ایشون صبر عظیم عطا فرمایند
شهرام افشاريان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
0
انالله وانااليه راجعون.باوراينكه برادرمجاهد وبسيجيمان ديگردربين مانيست بسيارسخت است.اين جوان مومن انقلابي حقيقتا يك افسربه تمام معنا درعرصه جنگ نرم بودوفداكارانه دراين عرصه خدمت مي نمود. اينجانب اين مصيبت بزرگ را به جامعه ارزشي وبسيجي شهرستان به خصوص خانواده محترمشان تسليت عرض مي نمايم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
0
خدا بيامرزتش که واقعا همیشه از دشمن و دوستان زجر و رنج کشید. واقعا مخلص و دارای اعتقاد درونی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و. فرهنگ بسیجی بود.هیچوقت دنبال منفعت نبود.متاسفانه یکی دو سال اخیر خیلی هم پیگیر عضویت و استخدام. در نهاد مقدس سپاه بود که متاسفانه به سرانجام نرسید و. آخرش سبکبال رفت
عزادار شفافیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
0
خدایش بیامرزد چه مظلومانه وبی صدا رفت مانند هنگامی که بی صدا وبه دور از هیاهو به دنبال حقیقت گام بر می داشت.
مانند آن هنگام که در ادوار مختلف سیاستمداران مدعی دفاع از انقلاب را همراهی می کرد وپس از به ثمر نشاندن تلاش هایش با سکوت از سهم خواهی تبری می جست.
مانند آن هنگام که درکومه های این دیار به دنبال خدمت رسانی به مستضعفین بود ولنز دوربینش را هیچگاه برای سلفی گرفتن تنظیم نکرد.

وچه در این هفته آخر که راهروهای دادگاه را مظلومانه طی می نمود تا پاسخوگی شکایت مدعیانی باشد که حقیقت را آشکار نمی خواهند.
بله واقعا کسی صدای حقیت جوی این شیرمرد عرصه شفافیت را شنید که یک تنه در برابر اسراف بیت المال متوسل به رسانه صادقش شد؟
وبه جرم پرسیدن سوالاتی از افرادی به ظاهر مسئول که خود را برگزیده اقشار مردم می دانند آن هم سوالاتی که حق پاسخگویی را به آنان می داد احضارش کردند وهیچ نگفت وآرام رفت چرا که هادی اهل متانت بود وصدیق .
هادی جان رسالت قلم را به جا آوردی والبته چشم بینای مردم این دیارناظر بر اعمال وبی تدبیری مردمکان مدعی مسئولیت خواهد بود.
وصبور بود در برابر تهدیدها وتهمت ها وفشارها ،یکه وتنها پله های دادگاه را طی نمود چرا که به مسئولیت قلم آشنا بود .
یقینا وظیفه هم قطارانش پس از این بسیار سنگین تر ازقبل است تا نتیجه دادخواهی وجدان بیدار مردم را به گوش همه برساند.
به راستی کدام مطلب از این نوشته هادی کذب بود؟بلوارهایی که از پول بیت المال چندین مرتبه ویران وباز سازی شدند؟هزینه بازسازی مدرسه همسری که از قضا شوهرش فرد اول اجرایی شهربوداز بیت المال؟هزینه کردن بیت المال برای خریدبافت فرسوده ای به قیمت 5 میلیون تومانی؟هدر دادن بیت المال در بوستانی که دختران حاضر درزمان آغاز پروژه در هنگام بهره برداری مادربزرگانی شده اند که قصه این باغ را برای شام نوه شان میگویند.
پرداخت نکردن حقوق چندین ماهه کارگران خدوم شهرداری؟و...
ای کاش مدعیانی که متهمش کردند اینقدر شهامت داشتند که موارد مذکور در نوشتار این مرحوم را به صورت نظر سنجی در اختیار مردم گذاشته تا خود قضاوت کنند که آیا چنین است یا خیر؟
هادی جان خدایت بیامرزد.
داغدار کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
0
جای افسوس داره ظاهرا همین ... و رییس ... با دفنش در قطعه هنرمندان مخالفت می کنند وحتی به نامه های بزرگان شهر هم جواب مثبت نمیدن تا بالاخره سرهنگ شرفی خودش قاطعانه دخالت میکنه.واقعا تعیین وتشخیص هنرمند دست شهرداریه؟میگن باید یه سر بری فرهنگ سرای مردانی تا بتونی از هفت خوان هنرمندی رد بشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
معلومه که تعیین و تشخیص هنرمند دست شهرداری نیست! تعیین و تشخیص هنرمند همانطور که جنابعالی می فرمایید با رییس ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳