پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون به اتفاق معاونان دانشجویی – فرهنگی، معاون دانشگاه و رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سما واحد کازرون، از مدارس سما بازدید و از این پرسنل مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید خاتم‌ساز در بازدید از مدارس ابتدایی و متوسطه اول سما با دبیران، دانش آموزان و مسئولان مدارس گفت‌وگو کرد و در این بازدید که همزمان با برگزاری جلسه مربیان و اولیای آن مدارس همراه بود، در فرصت حاصله، در جمع خانواده‌ها حاضر و درباره کمیت و کیفت سطح آموزش مدارس سما با آنان هم گفت‌وگو کرد.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از مجموعه سما

در این جلسه اکثریت اولیاء به لحاظ وجود امکانات خوب و پیشرفته از جمله کلاس‌های مجهز و هوشمند، حضور دبیران با تجربه و ارزشمند شهرستان در این مدارس ابراز رضایت و از مدیریت مجموعه سما و نیز حضور رئیس دانشگاه در این جلسه تشکر کردند.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از مجموعه سما

غلامعلی پرکان مدیر مدرسه ابتدایی سما کازرون در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت مدرسه گفت: استقبال داوطلبان برای ثبت‌نام در این مدرسه بسیار بیشتر از ظرفیت پذیرش مدرسه بوده است و با توجه به محدودیت‌های موجود، ثبت نام را با شرط معدل انجام دادیم و باید امکانات و زیرساخت‌ها را افزایش داده تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان تحصیل در این مجموعه باشیم.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از مجموعه سما

رئیس واحد کازرون از دبیرستان متوسط اول سما این دانشگاه نیز بازدید کرد و از نزدیک با کاوه حسین‌آبادی مدیر دبیرستان، تعدادی از دبیران و دانش آموزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از مجموعه سما

خاتم‌ساز در این مرکز از اختراعات ارزشمند دانش آموزان که در کشور و استان صاحب مدال هستند، بازدید و از نزدیک با دانش آموزان مخترع گفت‌وگو و با ایده و استعدادهای درخشان آنان آشنا شد.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از مجموعه سما

رئیس واحد کازرون در این بازدید با تشکر از دکتر همراهی معاون دانشگاه و رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سما کازرون گفت: مدارس سما کازرون از مدارس نمونه شهرستان بوده و در استان و کشور درخشش خوبی داشته است، جا دارد از مدیریت خوب و دبیران مجرب که با همت و تلاش خود موجب رضایتمندی اولیا و دانش آموزان مدارس شده‌اند، قدردانی شود.

نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳