پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
علوی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان عنوان:
هفته گذشته جلسه کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان کازرون در خصوص اعتبارات ماده 180 شهرستان با حضور سیدکمال علوی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، در این جلسه فرماندار کازرون گفت: امسال با یک افزایش حدودا 22 درصدی اعتبارات ماده 180 روبرو هستیم و سعی کردیم در یک توزیع متوازن، همه امور شهرستان از راه، مسکن، آب، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، بهسازی روستایی، محیط زیست و ... به شکل مناسب دیده شود.

سید کمال علوی افزود: اعتبار امسال حدود 25 میلیارد تومان است که با توجه به وسعت شهرستان و مشکلات عدیده ای که وجود دارد، نیاز به اعتبار بیشتری احساس می شود که این اعتبار 25 میلیارد تومانی شاید جوابگوی یک پروژه هم نباشد، اما بالاخره در کنار این اعتبار، اعتبارات دیگری هم چون اعتبارات استانی و دو درصد نفت و گاز هم وجود دارد.

نگاه دولت در تخصیص اعتبارات، به نقاط روستایی و محروم تر است

فرماندار کازرون در ادامه در خصوص نگاه دولت در تقسیم اعتبارات نیز افزود: نگاه دولت در اعتبارات ماده 180به مناطق روستایی و محروم تر است و باید گفت که معرفی پروژه جدید فعلا ممنوع است و اول باید پروژه های نیمه تمام به پایان برسد و امیدواریم با پی گیری نماینده محترم شهرستان در مجلس، اعتبارات ملی نیز تخصیص یابد.

علوی در بخش پایانی سخنان خود با تشکر از عوامل اجرایی مراسم محرم گفت: مراسم ایام محرم به حمد الله به خوبی برگزار شد و جا دارد از تمام مسوولان اجرایی شهرستان، تقدیر به عمل آورد و همین که حتی یک مورد اتفاق و حادثه ناخوش آیند را در این ایام مشاهده نکردیم، نشان از زحمات و تلاش های دلسوزانه و مدبرانه هیات های عزاداری و مسوولان اجرایی دارد. 

نویسنده: حسین ابول پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳