پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
از هشتم تا سیزدهم آبان ماه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: برنامه‌هاي بزرگداشت هفتمین هفته استانی فناوری نانو از هشتم تا سیزدهم آبانماه در 15 شهرستان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش کازرون نما، يدالله رحماني گفت: هفته فناوري نانو با هدف تحقق سند چشم انداز 10 ساله دوم فناوری نانو کشور (1394 تا 1404) و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و همکاری استانداری، دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های آموزشی و پژوهشی، ادارات، شرکت‌ها و صنایع استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ترویج و گسترش دانش آموزی، دانشجویی و صنعتی فناوری نانو، تبیین توانمندی‌های نانو در کشور و رصد فناوری نانو در استان، نمایش دستاوردهای فناوری نانو کشور و استان، شناسایی پتانسیل‌های استان در حوزه فناوری نانو، انتقال فناوری نانو و تجارب موفق این حوزه به صنایع استان، معرفی ستاد نانو، آیین نامه‌ها و حمایت‌های آن و شناسایی موانع و مشکلات پیش روی ترویج و گسترش این فناوری از اهداف اصلی برگزاری این هفته است.

هفته استانی فناوری نانو در کازرون و 14 شهرستان استان فارس برگزار می‌شود

رحماني گفت: هفته‌های استانی فناوری نانو با طیف گسترده‌ای از مخاطبان روبرو است که از مخاطبان اصلی آن می‌توان به دانش آموزان، دانشجویان، استادان، مراکز رشد، شرکت‌های تولیدی و آموزشی، مسئولان دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها، مراکز بسیج، مراکز تحقیقاتی و استانداری اشاره کرد.

وی افزود: این برنامه که شامل 95 رویداد است بزرگترین رخداد در برگزاری بزرگداشت هفته نانو در استان‌های کشور محسوب می‌شود که از برگزاری آن اهداف دیگری همچون توانمند سازی صنایع، حمایت از طرح‌های نوآورانه، تبادل اطلاعات و فراهم آوردن زمینه اشتغال متخصصین حوزه فناوری نانو دنبال می شود.

رحمانی گفت: 16 دستگاه اجرایی و واحدهای تابعه استان در برگزاری این هفته در شهرستان‌های شیراز، آباده، فسا، جهرم، استهبان، نی ریز، لامرد، گراش، کازرون، مرودشت، نورآباد، لارستان (اوز)، داراب، اقلید و فیروزآباد مشارکت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس افزود: در طول برگزاری این رویداد، برنامه‌های متنوعی در سه حوزه ترویج صنعتی، ترویج دانشجویی و ترویج دانش آموزی به همراه نمایش دستاوردهای فناوری نانو کشور و معرفی و ارائه گزارش عملکرد ۱۰ ساله توسعه فناوری نانو در ایران، برگزار خواهد شد.

او گفت: با توجه به سیاست های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، برای آشنایی بیشتر صنایع با کاربردها و دستاوردهای داخلی این فناوری و به‌کارگیری آن در صنایع مختلف، سمینارها و نشست‌های تخصصی آشنایی با فرصت‌های فنی و اقتصادی به کارگیری فناوری نانو در استان برگزار مي‌شود.

به گفته رحماني، معرفی فرصت‌های صنعتی و تجاری به‌کارگیری فناوری نانو در صنایع و ارائه کاربردهای فناوری نانو در صنعت مورد نظر،  معرفی سیاست‌های ستاد نانو در صنعتی سازی این فناوری در آن صنعت خاص، بیان وضعیت کشور در صنعت مورد نظر و هدف گذاری‌ها، معرفی ستاد نانو و آشنایی با خدمات صنعتی ستاد و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و تجهیزات ساخت داخل و ارائه گزارش‌های صنعتی در حوزه‌های مورد نظر، از مواردي است كه در سمينارهاي و نشست‌هاي تخصصي بحث و تبادل نظر خواهد شد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴