پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۹۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
امام جمعه جدید بخش چنارشاهیجان:
امام جمعه جدید بخش چنارشاهیجان در اولین خطبه نماز جمعه خود در قائمیه، بابیان اینکه وابسته به هیچ گروه و فرد و جریان سیاسی نیست، اظهار داشت: فرهنگ قبیله‌ای مردود است و میزان بزرگی و کرامت هر انسان به تقوای او بستگی دارد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام حسین انصاری که روز جمعه مراسم معارفه وی نیز برگزار شد، در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده تصریح کرد: امروز این شهید الگوی بزرگ جوانان و نوجوانان است.

خطیب جمعه قائمیه بابیان اینکه باید قدر نوجوانان و جوانان را دانست اظهار داشت: سرنوشت و آینده کشور در دست نوجوانان و جوانان است و خانواده‌ها و آموزش‌ و پرورش و دیگر نهادها و مسوولان قلوب آن‌ها را تسخیر کنند، پیش از اینکه دشمنان این کار را انجام دهند.

وابسته به هیچ گروه و فرد و جریان سیاسی نیستم/فرهنگ قبیله‌ای مردود است

انصاری با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام اسلامی مبارزه با ظلم و استکبار بوده که آمریکا مظهر آن است.

امام‌جمعه قائمیه گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تمدن نوین اسلامی در جهان است و آمریکا خواهان مدیریت دنیا بوده و ما در مقابل آن‌ها ایستاده‌ایم.

خطیب جمعه قائمیه بابیان اینکه فرد انقلابی باید دارای روحیه استکبارستیزی باشد تصریح کرد: تا زمانی که آمریکای جنایت‌کار از خوی استکباری خود دست برندارد فریاد مرگ بر آمریکا پابرجا خواهد ماند.

امام‌جمعه جدید بخش چنارشاهیجان بابیان اینکه وابسته به هیچ گروه و فرد و جریان سیاسی نیست، اظهار داشت: فرهنگ قبیله‌ای مردود است و میزان بزرگی و کرامت هر انسان به تقوای او بستگی دارد.

وی تصریح کرد: در فضای آرام و وحدت‌بخش و به‌دوراز تفرقه از علاقمندان بر اساس ظرفیت و توانایی‌هایشان استفاده خواهم کرد و از تمام تلاش را برای ارتباط با بدنه جامعه که همان مردم هستند به‌کار بسته و در ارتباط مستمر و مداوم با آنان خواهم بود.

گفتنی است: روز جمعه با حضور نماینده دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس، نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار این شهرستان و حجت‌الاسلام محمد خرسند امام‌جمعه کازرون و بخشدار بخش چنارشاهیجان و مردم و مسوولان، مراسم معارفه حجت‌الاسلام حسین انصاری به‌عنوان امام‌جمعه بخش چنارشاهیجان برگزار شد.

همچنین، هفته گذشته حجت الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه سابق بخش چنارشاهیجان به عنوان امام جمعه بخش شیبکوه شهر زاهدشهر در مصلی نماز جمعه این شهر معارفه گردید.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
1
جناب آقای بحرانی ! در جریان معارفه امام جمعه چنارشاهیجان اتفاقات ناگواری که به دور از شان و اخلاق اسلامی و انقلابی است رخ داده ! متاسفانه جناب عالی تنها کلیات را مورد اشاره قرار داده اید ؟! در حاشیه معارفه فرماندار هم شبیه همین اتفاق ها را شاهد بودیم ولی .... ، این حق مردم شهرستان ولایت مدار کازرون است که چنین اتفاقاتی را رصد نمایند ! از سایت شما بعید است که با مخاطبانتان چنین برخوردی داشته باشید !! .
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام. 
خبری که ما منتشر نموده ایم، از خبرگزاری فارس نقل شده که به حواشی اشاره ننموده. شما میتوانید شرح وقایع را ترجیحان با تصویر برای ما ایمیل بفرمایید تا منعکس نمائیم
شادباشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
1
جناب امام جمعه محترم و جدید چنارشاهیجون ! البته که جناب عالی و همه ائمه جمعه و جماعات منتسب به رهبری و ولی امر زمان و جان نثار خانواده شهدا و وابسته به نظام و انقلابید ! این تعبیری که شما به کار برده اید که به هیچ فرد ، جناح و گروهی وابسته نیستید !؟ حرف جالبی نیست بلکه باید وابستگی خود به اصول ، ولایت ، ولایت مداران ، جانبازان و خانواده محترم شهدا را مورد تاکید قرار دهید . لطفا در خطبه ی بعدی نماز جمعه این اشتباه خودتون را جبران نمایید .
hamed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
2
جناب بحراني :تعجب ميكنم سايت شما كه اينقدر به مسايل ريز وارد ميشه ونفوذ ميكنه چطور در جريان توديع ومعارفه قرار نگرفته است و چرا اتفاقات رخ داده را بيان نميكنيد .واقعا متاسفيم ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷