پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۹۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
به بهانه حضور تیم کازرون در لیگ هندبال:
چند صباحی است که زمزمه هایی مبنی بر تشکیل و شرکت تیم هندبال کازرون در لیگ برتر ایران به گوش میرسد و با توجه به اتفاقات و مشکلات چهار سال قبل این تیم، این تصمیم در نوع جالب بود.

سرویس ورزش – محمدرضا پولادی: بعداز انصراف تیم برق نوین فارس از شرکت در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، هیئت هندبال استان برآن شد تا جهت حفظ سهمیه استان در لیگ، تیمی را جایگزین آن نمایید که قرعه فال به نام هندبال کازرون افتاده است.

تیمی که بیش از چهار سال از انحلال آن گذشته و بازیکنانش هرکدام در تیمی مشغول هستند، تیمی که بزرگترین مشکلش در زمان حیات مشکلات مالی بود و هیچ کسی فریادرس آن نبود؛ نه مسئولان استان و نه شهرستان نتوانستند کمکی به آن بکنند. حالا دوباره برسر زبان افتاده است؟ آیا مشکلات مالی آن حل شده؟ نیروی انسانی زمان انحلالش را هم که ندارد؟ چگونه قصد شرکت در لیگ برتر را دارد؟

پس از تحقیق در این زمینه مطلع شدیم که مسئولین استان و شهرستان وعده کمک و جذب اسپانسر را به هندبالی ها داده اند، تا اینجا کار همه چیز بر روی کاغذ به دلخواه ورزش دوستان است، ولی نکته مهم این است که وعده ها تا چه اندازه به وقوع می پیوندد؟ نکند خاطرات تلخ اسپانسر مطرح و سرشناس چهار سال قبل باز تکرار شود؟ نکند اسپانسر به هفته دوم لیگ نرسید جا بزند و هزاران نکته دیگر ...

برای داشتن یک تیم پر قدرت، حداقل نیاز به بودجه ای ده میلیارد ریالی است تا بتوان هزینه تعمیر و نگهداری سالن تختی، البسه و کفش بازیکنان، ورودیه مسابقات، قرارداد بازیکنان و کادر فنی، هزینه ایاب و ذهاب و ... را تامین کرد. حال اگر مجریان امر توان تامین این بودجه را دارند، بسم اله همه مردم کازرون از بزرگان و پیشکسوتان هندبال گرفته تا نگارنده کوچکترین در خدمت هندبال بوده و هستیم.

کازرون در کنار سبزوار، مهد هندبال ایران بوده و خواهند بود. ولی داشتن تیم در لیگ برتر، نیازمند بودجه لازم، نیروی انسانی کار آمد، حمایت واقعی و حقیقی مسئولین استان و شهرستان است. قطعا با حرف زدن و وعده و وعید و جیب خالی نمی توان وارد کارزار شد، که اگر اینگونه شود، با دست خود چوب برنعش هندبال پرافتخارمان زده ایم.

آرزوی هر شهروند کازرونی داشتن تیمی قدرتمند، باصلابت و دارای استاندارهای لازم برای شرکت در لیگ برتر هندبال است؛ تا بار دیگر نام پرافتخار کازرون را در صدر خبرها داشته باشیم. داشتن تیم هندبال در رونق اقتصادی شهر، کاهش جرم، پر کردن اوقات فراغت و هزاران حسن دیگر دارد. به امید برآورده شدن آرزوهای مردم کازرون به داشتن تیم هندبال مقتدر

لازم به ذکر است: طبق قرعه کشی انجام شده، تیم هندبال کازرون در هفته اول لیگ هندبال که 21 آبان ماه برگزار می گردد، با تیم نیروی زمینی تهران دیدار خواهد کرد

نویسنده: محمدرضا پولادی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
3
قول هایی که داده شده آیا به برق جدیدی نمیتونستن بدن ؟!
سال گذشته آقایون تیم فیروز اباد رو بردن لیگ، انصراف داد
امسال هم برق جدید فارس که عملا همون بازیکنای فیروز اباد سابق (بازیکنان کازرونی) بودند انصراف داد..
بعد آقایون جوگیر شدن گفتن بیاریم کازرون!!!
نمیدونم چرا لیگ یک رو با کازرون شرکت نکردن با اینکه همه بازیکنا هم کازرونی بودن!!
خدا بخیر کنه ... فعلا که جنگه که بگن کار رو ما تموم کردیم...
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
میزبانه هفته اول؟؟
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
0
آقای پولادی امثال شما با منفی بافی هاتون نذاشتین کازرون تو لیگ شرکت کنه .
شماها به خاطر کینه ورزی تون با تربیت بدنی هندبال را خراب میکننید ننک بر شما باد.
چرا دست از سر ورزش کازرون بر نمیداری .
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
0
چوب بر نعش هندبال کازرون
واقعا این یعنی چه؟

هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده، شما این تیتر رو زدید.

قشنگ معلومه که با غرض ورزی داری جلو میایی.

واقعا ننگ بر شما و مثال شما
محمدرضا پولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
0
چوب بر جهل ونادانی
فرشاد عزیز و آقا یا خانم ناشناس
اگر واقعا اهل ورزش یا دوستدار آن باشید وایضا اهل مطالعه اطمینان دارم که از نوشته های خود بسیار پیشمان خواهدشد.
شما بنده را مغرض خوانده اید پس بهتر است بدانید تنها ژورنالیستی بوده ام که در 5 سال گذشته دهها مقاله در باره هندبال کازرون نوشته واز حق آن دفاع کرده ام این را میتوانید از مهندس نکویی رییس فعلی هیت هندبال سوال کنید.
سن وسال و سابقه حقیر ایجاب تفرقه و غرض ورزی نمیکند بلکه این روزمه باعث شده که شیفته واقعیت باشم .کازرون با کدام بازیکن قصد حضور در لیگ را داشت ؟ دومورد نام ببرید کافیست .
شما از وضعیت کفپوش سالن تختی وهزینه تعمیر آن مطلع هستید؟ با کدام بودجه قصد ایجاد وتشکیل تیم را داشتیم ؟ با وعده های رنگ و رو رفته ؟ نه دوستان عزیز ننگ بر من و امثال من مباد ننگ بر آنانی که میتوانستند کمک کنند و نکردند آنانکه از مدیریت فقط کت وشلوار پوشیدن و پشت میز نشستن را یاد گرفته اند و حتی حاضر نیستند بازدید میدانی از اماکن پوسیده ودر حال نابودی ورزش را ببینند.
هندبال کازرون راه نجاتش شرکت در لیگ نیست این را به آنانکه شمارا وادار به کامنت گذاشتند هم بگویید هندبال کازرون باید وباید از راه اصولی وتشکیل آکادمی بازیکن سازی کند ودر بعد دیگر از همین راه درآمد زا شود آن وقت با درآمد خود هندبال میتوان نه تنها قهرمان لیگ شد بلکه در آسیا هم خودی نشان داد.
مدافع هندبال و ورزش کازرون در مقابل طالبان نردبان صفت
محمدرضا پولادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳