پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۹۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
با حضور مسوولان استانی و شهرستانی:
جلسه تکریم و معارفه مدیران قبلی و جدید اداره ثبت احوال کازرون با حضور سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون، صادقی معاون اداره کل ثبت احوال استان، کارگر، رییس حراست اداره کل ثبت احوال استان، نریمانی رییس دفتر نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، فروتن معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری کازرون و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، در این جلسه فرماندار کازرون گفت: موقعیت خاص شهرستان کازرون، حضور نیروهای زبده و شاخص را می طلبد و قطعا نیروهایی که در این خطه به کار گرفته می شوند باید دارای ویژگی های  شاخص و شایسته ای باشند.

علوی با اشاره به مهم ترین شاخصه مدیران گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم بسیار مهم است چراکه صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و اگر خواسته ای دارند، باید تا سر حد امکان پی گیری شود، چراکه مردم ما بسیار کم توقع هستند و باید با احترام با آنان برخورد کرد.

فرماندار کازرون افزود: اولین اولویت یک مسوول، تکریم ارباب رجوع و پی گیری کارهای مردم است. مدیری که قصد خدمت به مردم را دارد همه ابعاد مدیریتی او تحت الشعاع این قضیه قرار می گیرد.

مدیر جدید اداره ثبت احوال شهرستان کازرون معرفی شد

علوی در ادامه با اشاره به عزل و نصب ها هم گفت: مدیران می آیند و می روند و آنچه از آنها باقی می ماند، خدمت صادقانه و خاطرات خوب است و چرخش نخبگان و مدیران اتفاقا فرصت تازه ای است تا ایشان تجربیات خود را در خدمت هر چه بهتر به مردم، به کار گیرند.

فرماندار کازرون در خصوص جایگاه مهم ثبت احوال نیز گفت: از بدو تولد تا مرگ، انسان با ثبت احوال سر و کار دارد و هویت یک انسان وابسته به اسناد سجلی اوست و شایسته است مدیری که در این دستگاه مهم به کار گرفته می شود دارای شایستگی بالایی باشد.

علوی با تقدیر از انصاری مدیر کل ثبت احوال استان گفت: انتظار می رود نمایندگی هایی که در شهرستان وجود دارد به اداره ارتقا پیدا کند و اعتبارات آن اختصاص پیدا کند تا در خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم تسریع گردد.

وی در پایان با اشاره به کیفیت خدمت از سوی مسوولان گفت: اینکه چند سال مدیر هستیم مهم نیست و مفید بودن مهم است و امیدواریم بتوانیم در دوران مسوولیت خود منشا خدمت گذاری بوده و حداقل در پیش وجدان خود آسوده خاطر باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از زحمات عباسی مدیر قبلی ثبت احوال کازرون تقدیر به عمل آمد و سید مختار حسینی بلیانی به عنوان مدیر جدید ثبت احوال شهرستان کازرون معرفی گردید.

نویسنده: حسین ابول پور
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
1
بازم جای شکرش باقی ه نرفتند از استان مدیر وارد کنند!!!!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
0
سلام روز بخیر میخواستم شناسناموکوچک کنم
چیکارکنم میخوام خیلی دردسر نداشته باشه خدای کمکم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
0
سلام میخواستم شناسنامه کوچک کنم راهنمای کمکم کنید دردسر نداشته باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰