پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
با حضور اولیاء دانش آموزان:
در راستای انتخابات و جلسات عمومی انجمن اولیاء و مربیان، مراسم هفته پیوند با حضور اولیاء دانش آموزان و معلمان قائمیه در آموزشگاه شهید عروجی این شهر برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در این همایش ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: ما براین باوریم  که یک پرنده برای پرواز نیاز به دوبال دارد و بدون یکی از آنها حرکت و پروار معنی ندارد؛ در تعلیم و تربیت هم یک بال آموزش و پرورش و یک بال اولیاء هستند که بدون همکاری و مشارکت و تصمیم گیری اولیاء آموزش و پرورش  موفقیت نسبی خواهد داشت .

مراسم هفته پیوند در آموزشگاه شهید عروجی قائمیه برگزار شد

سید قاسم تقوی با تاکید بر تربیت صحیح مبتنی بر آموزه های قرآنی و اعتقادی گفت: آیا کسی که ما را خلق کرده وقتی با او ارتباط برقرار می کنیم، احساس راحتی نمی کنیم؟ ارتباط قلبی با خدا، قرائت قرآن و اقامه نماز و ارتباط با اهل بیت آرامش و سعادت را به زندگی انسان می دهد و در تربیت صحیح فرزندان و اعضای خانواده نقش مهمی دارد. وی تاکید کرد: تربیت یک هدیه معنوی است که در سایه ارتباط  با خدا بهتر حاصل می شود .

مراسم هفته پیوند در آموزشگاه شهید عروجی قائمیه برگزار شد

تقوی همچنین از اولیاء که به آموزش و پرورش اعتماد  دارند و بهترین و با ارزشمندترین سرمایه زندگی شان که  فرزندانتان هستند را  در اختیار آنها قرار می دهند تقدیر و تشکر کرد و افزود: ما معلمان با برنامه ریزی در راستای موفقیت آنها گام برمی داریم .

مراسم هفته پیوند در آموزشگاه شهید عروجی قائمیه برگزار شد

سیدقاسم تقوی با تاکید بر سخنی از  پیامبر اکرم (ص) گفت: مهمترین ارثی که ما اولیاء می توانیم برای فرزندانمان به ارمغان بیاوریم، تربیت صحیح است. انسان پیچیده ترین موجود روی زمین است و تربیت آن کار ساده ای نیست. وی افزود: اگر فرزندان خوب تربیت شوند می توانند یکی از بهترین و ارزشمند ترین و با شخصیت ترین موجود روی زمین باشند و انسانی که بد تربیت شود و مسیرش مسیر درستی نباشد، می تواند پست ترین موجود روی زمین باشد که ما  اینها را در جامعه می بینیم.

مراسم هفته پیوند در آموزشگاه شهید عروجی قائمیه برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش قائمیه با اشاره به اینکه انسان هایی که خوب تربیت شده اند منشا خیر و برکتند و انسان هایی که بد تربیت شده اند بانی و باعث نابودی بشریتند، گفت: ما به عنوان پدر و مادر باید الگوی مناسبی برای فرزندانمان باشیم؛ چرا که فرزندان راستی گفتار و درستی رفتار والدین را می بینند، نه امر و نهی های بیهوده.

مراسم هفته پیوند در آموزشگاه شهید عروجی قائمیه برگزار شد

وی گفت: باید از فرزندان انتظارات منطقی و واقع بینانه، تشویق و امیدواری، عدم تحقیر و سرزنش، احیاء نیازهای روحی و روانی، با عطوفت و محبت کردن و نظارت لازم نسبت به ایاب و ذهاب و برنامه کلاسی و تقویت باورهای دینی تاکید داشته باشیم .

تقوی در ادامه افزود: آموزش و پرورش قائمیه در راستای  آموزش خانواده ها و آگاهی اولیاء نسبت به تربیت صحیح و اطلاعات آموزشی در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش آموزان برنامه ریزی نمود تا اولیاء را با مجلات رشد و پیوند در راستای آگاهی دادن و تقویت بنیه علمی والدین آشنا کند و با این کار سعی شد تا اکثر اولیاء عضو مجلات پیوند و رشد باشند که الحمدالله تاثیر بسیار خوبی بر پیشرفت آموزشی و تربیتی و تحصیلی دانش آموزان و آگاهی خانواده ها داشته و بطوریکه در زمینه مجلات پیوند در سال گذشته مقام اول استان را به خود اختصاص دادیم که امیدواریم ایم  این مجلات منشاء خیر و برکتی در تربیت صحیح فرزندان و پیشرفت تحصیلی فرزندان ما باشد . 

نویسنده: راه علی طاهری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
اقای تقوی ریاست محترم اموزش و پرورش قائمیه با تشکر از سالها ریاست جنابعالی بر کرسی مدیریتی چنارشاهیجان خواهش داریم که دیگه کرسی شیرین قدرت و ریاست را ترک کرده و جا را یرای دیگر مدیران اینده دار و خوش فکر بازبگذارید. تو رو بخدا برو دیگه ......... ول کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸