پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
توسط فرماندار شهرستان کازرون صورت گرفت:
سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون، ضمن حضور بر بالین دانش آموزان مصدوم حادثه تصادف سرویس مدرسه در محور بالاده، و تقدیم شاخه گل به آنان، به مناسبت روز جهانی کودک، از کودکان بستری در بیمارستان کازرون عیادت کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون :در حاشیه این عیادت گفت: حدود ساعت هفت و سی دقیقه صبح شنبه، یک دستگاه پراید سرویس دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی که از روستای موصلی دادین در بخش جره و بالاده به سمت شهر بالاده در حرکت بود با یک دستگاه سواری پراید که از مقابل در حرکت بود تصادف کرد و همان زمان به اینجانب اطلاع رسانی شد و بدون فوت وقت، با بیمارستان کازرون هماهنگ و قبل از رسیدن مجروحان، تیم پزشکی جهت رسیدگی آماده شد.
وی افزود: مجروحان این تصادف پنج نفر دانش آموز دختر و راننده پراید سرویس و یک نفر همراه او بودند که در مجموع هفت نفر به بیمارستان منتقل شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

عیادت از حادثه دیدگان سانحه تصادف محور بالاده و کودکان بستری

علوی گفت: راننده پراید سرویس دانش آموزی به دلیل وخیم بودن جراحات به اتقاق عمل منتقل شد ولی متاسفانه فوت کرد ولی حال همه دانش آموزان رضایت بخش است.

در ادامه این عیادت، فرماندار به مناسبت روز جهانی کودک در بخش بستری کودکان و اطفال حضور یافت و ضمن تقدیم شاخه های گل به کودکان، از نزدیک به عیادت آنان پرداخت.

سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون در پایان از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه پرستاران این بخش با اهداء شاخه گل و لوح سپاس تقدیر نمود. 

نویسنده: حسین ابول پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷