پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
فرماندار کازرون در جلسه صدور اسناد مالکیت قائمیه:
فرماندار کازرون در جلسه صدور اسناد مالکیت در قائمیه گفت: در شهر قائمیه از 8037 کار نقشه برداری که از منازل مسکونی صورت گرفته، تقریبا 358 فقره پرونده تشکیل شده که 36 سند صادر شده که امروز چند فقره به صورت نمادین به صاحبان آن اهدا خواهد شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، سید کمال علوی گفت: یکی از دغدغه های مردم منطقه بحث سندهای مالکیت بوده، چراکه اخذ تسهیلات دیگر منوط به آن می شود. وی در ادامه افزود: در همین رابطه 150 مورد کارشناسی صورت گرفته و 90 رای صادر شده است. همچنین در بخش کنارتخته هم مشکل برطرف شده و با مراجعه مردم بعد از 40 روز می توانند سند دریافت کنند.

فرماندار کازرون در ادامه به رفتار صحیح مسئولیتی اشاره کرد و گفت: امروز روز عمل است نه شعار دادن. امروز دید مردم باز شده است و نتیجه انتخابات های گذشته این را نشان می دهد و باید توجه داشت قبل از مسئولیت باید مردم داری کرد. باید کار مردم را سریع انجام داد و نباید ارباب رجوع را در ادارات معطل کرد و مردم با دیدن رفتار درست ما به نظام و انقلاب دلگرم می شوند.

مردم با دیدن رفتار درست مسئولان به نظام دلگرم می شوند

وی همچنین با اشاره به مشکلات چند بخش شهرستان کازرون نیز گفت: یکی از مشکلات ما در شهرستان به دلیل عدم اعمال ماده 12 در بخش صدور سند ساختمانی بخش جره و بالاده و کوهمره نودان است که امیدواریم مسئولان مربوطه به این مطالبه اصلی مردم پاسخ دهند. بخش چنارشاهیجان نیز به دلیل قرار گرفتن در یک سه راهی بین سه استان باید توجه بیشتری به آن شود.

وی در پایان نیز افزود: بایدتوجه بیشتری به اسناد منازل روستاییان شود تا یک دلگرمی برای آنها به وجود آید و از مهاجرت آنان به شهرها جلوگیری شود. فرماندار کازرون خدمت به روستاها را مهم دانست و گفت: برای مثال در دولت یازدهم نظر به اهمیت این موضوع، در سه سال دولت تدبیر و امید معادل به کل دولت های گذشته از ابتدای گازرسانی در سطح کشور به روستاها گازرسانی شده است.

وی همچنین با اشاره به بحث سرشماری نیز گفت: یکی از مهم ترین مسایل بحث سرشماری نفوس و مسکن هست و برنامه ریزی آینده مملکت منوط به داشتن آمار دقیق است لذا مردم را برای ورود به این عرصه باید تشویق و ترغیب کرد و مردم نیز با گرفتن کد رهگیری و اینترنتی و ارائه آن به مامور سرشماری ، در این مساله مهم و تاثیرگذار مسئولان را یاری نمایند. 

نویسنده: حسین ابول پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴