پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
فرماندار کازرون در جمع دانشجویان:
فرماندار کازرون در آئین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه سلمان فارسی، در جمع دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشجو همیشه مطالبه گر است و زیر ساخت یک جامعه پویا را مغزهای متفکر تشکیل می دهند و انتظار می رود دانشجویان عزیز مسئولان را در پیشبرد اهداف با این روحیه مطالبه گری یاری نمایند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون: فرماندار کازرون در این آیین که با حضور امام جمعه کازرون، رییس دانشگاه سلمان فارسی و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه در سالن مردانی اداره فرهنگ وارشاد کازرون برگزار گردید، گفت: خدا را شکر می کنیم که سال تحصیلی جدید را در شرایطی شروع می کنیم که تلاش های گذشتگان امروز به ثمر نشسته است و مکانی چون دانشگاه سلمان فارسی که حاصل زحمات چندین ساله مردم و مسئولان خدمت گذار بوده است، را برای تحصیل انتخاب کرده اید.

علوی با اشاره به ایام محرم نیز گفت: بحث محرم خود یک دانشگاه است که آزادگی و انسانیت را در این واقعه می توان یافت و در واقع این واقعه را می توان دانشگاه عاشورا دانست و درس هایی که می توان از این واقعه گرفت.

دانشجو باید مطالبه گر باشد

فرماندار کازرون افزود: باید سعی کرد محیط دانشگاه را سیاسی نکنیم؛ هر چند که دولت طرفدار فضای باز سیاسی است. یعنی سیاست زده نباید باشیم و هر وقت دانشجو به سمت سیاسی کاری رفت، از هدف اصلی علم اندوزی دور خواهد شد.

 وی گفت: ایران عزیز اسلامی ما امروز در اوج اقتدار به لحاظ امنیت و آرامش است و این نشان دهنده اقتدار نظام با وجود رهبری فرزانه و دولتی مقتدر است. علوی با اشاره به مشکلات دولت از ابتدای کار گفت: دولت توانست تورم را مهار کند و رشد اقتصادی را مثبت کند. همچنین ثبات در مدیریت و کمترین استیضاح را در این دولت دیدیم.

فرماندار کازرون با اشاره به بحث برجام و موفقیت تیم مذاکره کننده، گفت: در عرصه بین المللی دولت توانست با حمایت رهبری، با اقتدار کامل و با حفظ دست آوردهای دانشمندان هسته ای به دنیا و کشورهای مخالف برنامه هسته ای ثابت کند که ایران می تواند برنامه صلح آمیز خود را ادامه دهد و کشور ایران اهل صلح و دوستی و مودت است و این یکی از دست آورد های ارزشمند دولت بود.

وی افزود: شش قطعنامه ظالمانه بر علیه ما صادر شد و در آستانه فصل هفتم منشور ملل متحد قرارگرفتیم که بادرایت تیم مذاکره کننده از فصل هفتم خارج شدیم وبا این کار به دنیا نشان دادیم که نه تنها ایران به دنبال ساخت بمب هسته ای نیست بلکه راهکار تعامل و گفت و گو را برای حل مناقشات بین المللی به دنیا پیشنهاد می دهد.

علوی در پایان خاطر نشان کرد:  اقتدار دولت اقتدار نظام است و امروز تمام کشورهای دنیا تمایل به ارتباط با ایران را دارند. 

نویسنده: حسین ابول پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳