پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
علوی در جلسه معارفه رئیس جدید اداره پست کازرون:
جلسه تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره پست شهرستان کازرون با حضور مدیر کل پست استان فارس و فرماندار شهرستان کازرون و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، سید کمال علوی در این جلسه با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی، روز جهانی معلم و... گفت: این جلسه، جلسه تودیع نیست و در واقع جلسه تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم است. علوی افزود: بنده به چرخش نخبگان در دستگاه های اجرایی اعتقاد دارم و در واقع مدیری می تواند در عرصه مدیریتی خویش موفق عمل کند که از تمام ظرفیت های خویش به نحو احسن و اکمل استفاده نماید. وی ادامه داد: عمر مفید و موثر یک مدیریت چهار سال است و یک مدیر با تغییر مدیریت می تواند در محل جدید منشا خدمات بهتر و ارزنده تری باشد.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز ارزشمندترین اشیاء و محرمانه ترین اسرار و خدمات مهم به پست واگذار شده است و این نشان از اعتماد مردم به مجموعه پست می باشد. وی افزود: رفت و آمد مدیریتی چیز جدیدی نیست و همیشه وجود داشته است و در این عرصه طول خدمت مهم نیست و عرض و کیفیت آن مهم است و امیدواریم هر مسئولی که کار را به دست می گیرد، جلب رضایت ارباب رجوع برایش مهم باشد. کسی که مسئولیت به عهده می گیرد باید در برابر مردم و خدا و وجدان خویش پاسخگو باشد و از مدیریت جدید پست هم همین انتظار را داریم، چراکه مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند.

در خدمت به مردم کمیت مهم نیست، بلکه کیفیت خدمت مهم است

فرماندار کازرون ادامه داد: ما به طور قاطع از مدیری که منصوب می شود حمایت می کنیم و وی را همراهی خواهیم نمود. علوی در ادامه با اشاره به وسعت شهرستان کازرون نیز گفت: خدمات مناسب برای شهرستانی با این وسعت در قسمت پست دارای اهمیت ویژه ای است به خصوص در بحث واگذاری بخشی از خدمات دولتی. وی افزود: یک سری مشکلات و ناهماهنگی در برخی قسمت ها وجود دارد که انتظار می رود که مدیریت جدید بدان توجه نماید.

علوی همچنین به اهمیت بحث سرشماری عمومی نفوس و مسکن هم اشاره کرد و نقش دفاتر پیشخوان و ادارات پست را در این زمینه بسیار مهم دانست و از مردم برای مشارکت در این امر مهم دعوت به عمل آوردند.

لازم به ذکر است در این جلسه زارعی به عنوان مدیر جدید پست شهرستان معرفی و از خدمات غفوری مدیر قبلی پست، تجلیل به عمل آمد.

نویسنده: حسین ابول پور
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
0
موش ها رو که جمع نکردید
حالا جمع اوری موش ها !کمیت! بود؟
پس !کیفیت! هم ارسال عکس خودتون در کازرون نما بود
گرامی کجایی که یادت بخیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷