پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۵۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

امیدوار هستیم که صدای مان به گوش آقای مخابرات کازرون و مرکز استان برسد و از کسانی که به آقای مخابرات دسترسی دارند خواهش می کنیم به ایشان بفرمایند که چند کلامی با مخابرات حرف داریم!

آقای مخابرات کازرون؛ برای ما هنوز مشخص نیست که رئیس اداره چه کسی است و چرا این همه حرف و حدیث بر سر ریاست اداره هست و چرا در این رابطه شفاف سازی نمی کنند یا نمی کنید؟!  ضمن این که البته که به ما ربط دارد و البته که ما بایستی بفهمیم که چه اتفاقی در اداره ی مخابرات شهرستان رخ میده یا رخ می دهد چون ما  به نوعی صدای مردم کازرون هستیم و مردم بایستی بدانند که در شهرستان شان چه خبر است و در اداره جات چه اتفاقی می افتد و و و !

آن چه به گوش ما رسیده است حاکی از این است که حکم ریاست آقای مهندس ... آزاده ی سرافراز برای اداره ی مخابرات کازرون توسط مدیرکل برای ۲ ساعت روی کارتابل اداره می آید و به ایشان ابلاغ می شود، اما ظاهرا شنیده ها حاکی از این است که توسط ... این حکم لغو می شود و شخصی دیگر به نام آقای ... از بدنه ی مخابرات برای ریاست معرفی می شود و فعلاً هم که خبری از ریاست اداره نیست!

ما منتظر شفاف سازی در این مورد می مانیم تا در مطالب دیگر به گوش هم شهریان عزیز کازرونی برسانیم.

حال برویم بر سر اصل برنامه! آقای مخابرات کازرون مگر آن جا یا این جا سر گردنه است که مال مردم را به تاراج و یغما می برید این یعنی چه که بدون تذکر و بدون اطلاع و بدون ابلاغ و بدون اخطاریه و بدون خبر قبلی خط  تلفن مردم را مصادره و به غیر به فروش می رسانید آن هم به خاطر چند دوره بدهی آبونمان آن هم بسیار ناچیز زیر ۲۰ هزار تومن مگه شهر صاحب ندارد؟ مگه مملکت قانون ندارد؟ یا اگه دارد مگه یک طرفه و به نفع شما نوشته شده است؟!

 وقتی قبض تلفن را تحویل صاحب تلفن نمی دهید وقتی بدهی قبلی را به اطلاع صاحب تلفن نمی رسانید وقتی اخطاریه ی جمع آوری به دلیل عدم استفاده از تلفن یا به دلیل بدهی به سمع و نظر مالک خط تلفن نمی رسانید چه حقی دارید که امتیاز تلفن مالک تلفن را باطل می کنید و در کمال بی عدالتی به شخصی دیگر گران تر می فروشید و بعد ارزان تر با صاحب تلفن حساب می کنید؟!

دوستان و خوانندگان عزیر شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تلفنی در مغازه دارید و به خاطر مسافرت یا بیماری طولانی اصلاً از آن استفاده نمی کنید و نمی توانید مبلغ صنار سه شاهی آبونمانش را پرداخت کنید و در کمال ناباوری متوجه می شوید که مال تان و پول تان و در بیشتر مواقع آبروی تجارت و کاسبی تان را به یغما می برند و مفت و مجانی تلفن تان را که سال های سال داشته اید و پول حلال داده اید را به تاراج می برند و دست تان هم به هیچ جا بند نیست!

آقای مخابرات این چه کاریه که می کنید وای اگر از پس امروز بود فردایی! آقای مخابرات فارس به جای این کارها چرا سیستم ردیابی تلفن همراه اول موقت را به شهرستان کازرون نمی دهید تا گوشی های مفقود شده یا به سرقت رفته را بتوانند ردیابی کنند؟! با این که خبر داریم که همه ی امکانات مهیا است و فقط یک دستور العمل و یک مجوز و یک کلیک اینترنی را نیاز دارد تا از مرکز استان و اداره ی کل مخابرات صورت بگیرد.

آقای مخابرات کازرون شما به جای بردن و باطل کردن و گرفتن پول زور و چند برابر برای دوباره ثبت نام کردن تلفن خودمان که برداشته اید قبوض تلفن را به موقع به دست مشترکین برسانید تا از بدهی تلفن خود با خبر بشوند نه این که بی خبر مال شان را از کف شان بگیرید. والله قسم که قاتل و اعدامی هم از حکم خودش باخبر می شود و از زمان اعدامش و اجازه ی تجدیدنظر خواهی یا واخواهی در مراجع قضایی دارد و به حکم و رأی صادره اعتراض می کند!

آقای مخابرات، شما بایستی به شخص یا مالک خطوط تلفن تذکر و اطلاع رسانی و اخطاریه بدهید و اگر توجهی نکرد بعد حکم غیابی صادر کنید و منتظر اعتراض در یک زمان معین بمانید و دلایل مطروحه و لایحه ی دفاعی او را بخوانید و شاید دلیل یا عذر موجهی داشته باشد نه این که در غیاب مالک تلفن، حکم بر علیه وی صادر و به اجرا بگذارید. جلاد گردنش را بزنید!!! و یک جانبه به قضاوت بنشینی و اجازه ی دفاع به متهم ندهی و حکم را به اجرا برسانی و ...! این که نشد عدالت!

آقای مخابرات، مگر فراموش کرده ای زمانی که دولتی بودی و ما شهروندان کازرونی برای گرفتن یه کد صفر شهرستان دیگه ۸۰ بار باید می گرفتیم تا کد آزاد کنه و با تمام کمبودها و سختی ها و خط روی خط شدن هایت ساختیم، حالا که وضع مالی ات خوب شده است و خصوصی شده ای داری زور می گویی و...! هر چند همین الانشم با آن همه امکانات و پیشرفت علم و فناوری هنوز توی این شهرستان قادر نیستی که به خیلی از محله ها و بازار و بعضی از شهرک ها خطوط تلفن بدهی و مردم در مضیقه ی تلفن و اینترنت خانگی هستند و برعکس امتیاز یک خط تلفن را گران کرده ای و از پنجاه و خرده ای هزار تومان به دویست هزار تومان رسانده ای!

آقای مخابرات عزیز کمی به خودت بیا و برگرد به عقب که تا چند ماه پیش با شرکت یا سازمان یا اداره ی پست بر سر قیمت تحویل قبوض تلفن به مشترکین مشکل داشتی و مردم قبض بدهی به دست شان نمی رسید اما شما تلفن مردم را قطع می کردید و پول قطع و وصل می گرفتید! یه کم از اداره ی برق و آب و گاز یاد بگیرید با اون همه خدماتی که دارن!

آقای مخابرات به گوش و به هوش باش که این کاری که می کنید نوعی ضایع کردن حق و حقوق مردمه و نه عرفی و نه شرعی و نه قانونی است و ما که حلال نمی کنیم که خط تلفن مان را بدون خبر بردارید و به دیگران بفروشید!

منتظر پاسخگویی آقای مخابرات می مانیم! و امیدوار هستیم که جوابی قانع کننده داشته باشند! خلاص!!

نویسنده: بهادر ریاضی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
SeyedRezaBazyar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
3
درووووووووووود
حرف دل من رو زدید
بدروووووووووود
علی زاهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
0
ضمن عرض سلام و تشکر به دوست عزیزم جناب ریاضی بخاطر نگاشتن این مطلب و دفاع از حقوق مردم ، شکایت از مخابرات به دیوان عدالت اداری و اعتراض از طریق نماینده محترم شهر که حقوقدان هم هست و همچنین شورای محترم شهر انشاالله مفید خواهد بود.
انشاالله مملکت صاحب دارد.
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
ای کاش مطلبی در باره فروشگاه زنجیره ای ... مینوشتی که صدای مغازه داران را در آورده
وکالای بی کیفیت را تحویل این مردم میدهد و پولش را از این شهرستان خارج میکنند
و مسئولین هم کاری از دستشان ساخته نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
این اولشه
صبر کنید تا ببینید با همین کالا ها چطوری بازار شما رو خراب میکنند
عبدالرسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
آخه برادر من مخابرات رئیس می خواد برای چه مگه همین حالا بدون رئیس بد میچرخه که هزینه یک رئیس رو هم بپردازند راچع به فروش خط تلفن هم به همین نبودن رئیس مربوطه چون سر آخر هیچکس از موضوع اطلاع نداشته و طبق معمول کی بود کی بود من نبودم وخلاص
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
ای کاش آقای ابراهیمی بشه
پاسخ ها
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
همه پرسنل مخابرات شهرستان به توانایی مهندس ابراهیمی ایمان دارن حتی حکم ایشون توسط مدیرمخابرات استان هم ابلاغ شده اما نظر نماینده شخص دیگست.کاش نماینده محترم توانایی و مدیریت اشخاص هم در نظر میگرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳