پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
با شعار مهر در انتظار همدلی:
همزمان با سراسر کشور و با حضور فرماندار، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کازرون، جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی در مدارس کازرون برگزار شد و زنگ این جشن به صورت نمادین در دبستان دخترانه صدرالسادات این شهر به صدا درآمد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، سیدکمال علوی، فرماندار شهرستان کازرون، ضن بیان سخنانی در مورد اهمیت انفاق، در جمع دانش آموزان، اظهار داشت: انفاق فرصتی است که خداوند به بندگان می دهد تا افراد غنی بتوانند با کمک به مستمندان از رحمت و مغفرت باریتعالی بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به لباس فرم دانش آموزان، گفت:  لباس فرم باعث می شود دانش‌آموزان با هر طبقه اجتماعی و تمکن مالی با یک فرم یکسان‌سازی شده در مدرسه حاضر شوند و تفاوت وضع مالی خانواده ها، موجب رنجش دانش آموزان نشود.

وی با بیان فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره)، افزود: کمک های این نهاد، تنها محدود به کشور ایران نیست و به نیازمندان سراسر جهان یاری می رساند.

علوی با اشاره به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن و اهمیت آن به دانش آموزان گفت: شما به عنوان همیاران سرشماری باید خانواده ها را ترغیب به انجام سرشماری به صورت اینترنتی نمایید که این امر موجب صرفه جویی در وقت و سرعت در کار می شود.


فرماندار شهرستان کازرون افزود: با مشارکت همه افراد و بدست آمدن آمار صحیح می توان در جذب اعتبارات جهت توسعه فعالیت های مختلف و برنامه ریزی برای پیشرفت شهرستان اقدام مؤثرتری انجام داد.

در ادامه حکمت ورع، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون، عنوان نمود: ترویج بیشتر فرهنگ همدلی، احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان نیازمند، بخصوص در کودکی و نوجوانی از مهمترین اهداف معنوی جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان است.

ورع با بیان اینکه 1700 دانش آموز بی بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد در آموزش و پرورش کازرون وجود دارد، گفت: تمام هدایای نقدی دانش آموزان پس از جمع آوری پاکت های جشن مدارس، در بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همان مدارس توزیع می شود.

وی یادآوری کرد: هر فرد خیری در حد وضعیت مالی خود می تواند با اهدای کمک در شادی و خوشحالی دانش آموزان نیازمند شریک شود و لبخند را بر لبان آن ها بنشاند.

شایان ذکر است کمک های جمع آوری شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت می شود.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸