پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه های مختلفی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون انجام شد که دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهداء به عنوان اولین برنامه با حضور رئیس و مسئولان فرهنگی واحد صورت گرفت.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید خاتم ساز رئیس دانشگاه آزاد واحد کازرون، به همراه معاونین و مسئولان فرهنگی در دیدار با خانواده شهیدان اسدزاده و مسرور گفت: خانواده معظم شهداء عزت و اعتبار کشور و جامعه هستند و ما باید از استقامت، پایداری و گذشت آنان الگو بگیریم.

خاتم ساز با بیان اینکه حدود 30 درصد پرسنل و کارکنان واحد کازرون از خانواده معظم شهداء و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس هستند، و نیز افتخار میزبانی بیش از 470 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر را در مقاطع و رشته های مختلف داریم، اظهارکرد: انجام امور تحصیلی این عزیزان از اولویت‏های دانشگاه است.

اجرای برنامه های مختلف ویژه هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد کازرون

در این دیدار پدر شهید علی اکبر و علیرضا اسدزاده گفت: شهید علی اکبر در سال 60 در سوسنگرد و علیرضا در سال 65 در شلمچه در عملیات کربلای 4 و هر دو در سن 18 سالگی به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهید علیرضا اسدزاده  قاری قرآن کریم و مداح اهل بیت بود و همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) متولد و نیز شهادت وی مصادف با شهادت امام رضا(ع) بود.

رئیس واحد کازرون در دیدار با خانواده شهید محمد مسرور از شهدای مدافع حرم در سوریه، با نثار فاتحه و صلوات به روح پاک طلبه شهید محمد مسرور که همیشه عاشق و در انتظار شهادت بود، با اهداء لوح و هدایا از این خانواده گرامی تجلیل کرد.

همچنین برپایی مراسم پیاده روی ویژه استادان و کارکنان، یکی دیگر از برنامه های این واحد دانشگاهی به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس بود.

دکتر علی ‏اکبر عارف معاون فرهنگی دانشجویی واحد کازرون گفت: در سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس چندین برنامه متنوع از جمله مراسم سخنرانی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی اردوی تفریحی فرهنگی ویژه استادان در محل تفرجگاه امامزاده سیدحسین(ع) همراه با سخنرانی سردار حاج رحیم قنبری از آزادگان و یادگار هشت سال دفاع مقدس که سخنان خود را با ذکر خاطراتی از ایثارگری رزمندگان شروع کرد، به اجرا گذاشته شد

مسئول بسیج استادان واحد کازرون افزود: همایش پیاده روی در روزجمعه 9 مهرماه ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان پایان بخش برنامه های هفته دفاع مقدس بود که با صرف صبحانه و اهدای جوایزی ارزنده به شرکت کننده ها همراه بود.

نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳