پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
شامگاه جمعه:
هشتمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان فارس با معرفی نفرات برتر در کازرون به کار خود پایان داد و هنرمندان کازرونی در سه رشته نقاشی، گرافیک و کاریکاتور، موفق به کسب مقام اول شدند

به گزارش کازرون نما، در حاشیه این مراسم که شامگاه جمعه برگزار شد، الناز مدبری مسئول دبیرخانه این جشنواره گفت: جشنواره با شرکت 32 هنرمند در بخش های نقاشی، گرافیک و کاریکاتور از سراسر استان فارس برگزار شد که با رای داوران اعزامی از تهران، هفت نفر حائز کسب مقام شدند و از شش نفر نیز قدردانی شد.
وی افزود: در بخش نقاشی زهرا فرشته حکمت، در بخش گرافیک امین پرهیزکار و در بخش کاریکاتور روح الله ادریسی هر سه نفر از کازرون اول شدند و محمد جواد محمدی از فراشبند در نقاشی و احمدرضا اعتمادی از داراب در گرافیک دوم شدند .

جشنواره بسیج هنرمندان فارس در کازرون منتخبان خود را معرفی کرد
در پایان این مراسم 20 اثر برگزیده هنرمندان شرکت کننده در جشنواره در سالن پرنیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برای بازدید مردم به نمایش گذاشته شد .
در مراسم اختتامیه چند برنامه هنری شامل یک نمایش حماسی توسط گروه هنری بسیج هنرمندان اجرا شد و از هنرمندان بسیجی و دو نفر از فعالان بسیجی در عرصه شعرهای حماسی و تالیف کتاب، با اهدا تندیس قدردانی شد

نویسنده: سرویس فرهنگی
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳