پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
توسط فرمانده مرکز 07 ارتش صورت گرفت:
روز پنجشنبه اول مهرماه و به مناسبت هفته دفاع مقدس، هیاتی متشکل از فرماندهان مرکز 07 ارتش کازرون و پرسنل بنیاد شهید، با ایثارگران ارتشی هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، این دیدارها با حضور سرهنگ علی حقیقت جو فرمانده مرکز 07 ارتش کازرون، حاج احمد رضازاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون، حجت الاسلام عیسی کیانی رئیس عقیدتی سیاسی مرکز 07 کازرون، سرهنگ ستاد جابر آبازردشتی رئیس بازرسی 07 کازرون، سرگرد مهدی صادقی فرمانده حفاظت ارتش کازرون و سرهنگ 2 محمد رضا عباسی رئیس شعبه ایثارگران مرکز 07 کازرون صورت گرفت.

دیدار با ایثارگران ارتش کازرون به مناسبت هفته دفاع مقدس

در این دیدارها سرهنگ حقیقت جو ضمن گرامی داشت دهه امامت و ولایت و تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از جانبازی ها و رشادت های رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس، گفت: جانباز کسی است که با خدا معامله کرده است و رنج و دردی که تحمل می کند نزد خدای بزرگ بی اجر و مزد نخواهد بود. ایشان با اشاره به بردباری خانواده های جانبازان، این عزیزان را اسوه های صبر و صلابت توصیف کرد و اضافه کرد بی شک اکثریت قریب به اتفاق مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی قدردان رشادت ها و از خود گذشتگی های جانبازان هستند و ما مسئولان نیز به یاد شما هستیم و حل مشکلات شما را بر خود فرض می دانیم.

دیدار با ایثارگران ارتش کازرون به مناسبت هفته دفاع مقدس

همچنین ایشان طی سخنانی درباره فضای خوف آور اردوگاه های عراق و شکنجه ها و مشقت هایی که از سوی بعثی ها به آزادگان عزیز تحمیل شد، تحمل این فضای دردآلود و رنج آور را در شرایطی که این عزیزان کاملا از اخبار خارج اردوگاه بی اطلاع بودند و امیدی به بازگشت به کشور وجود نداشت، حاکی از عظمت روح آزادگان و ایمان قوی آنان دانست و اظهار امیدواری کرد که امروز مردم و مسئولان بتوانند این عزیزان را الگوی خود قرار دهند و از این گنج های بزرگ نهایت استفاده را ببرند.

دیدار با ایثارگران ارتش کازرون به مناسبت هفته دفاع مقدس

در ادامه احمد رضا زاده رئیس بنیاد شهید کازرون نیز در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان به تکلیف عمل کردند و در شرایطی که همه قدرت ها کمر به محو اسلام بسته بودند از جان مایه گذاشتند تا ایران اسلامی را از گزند و آسیب حفظ کنند و رمز این موفقیت، پیروی از ولایت فقیه بود. اگر وصایای شهدا را ورق برنیم ملاحظه می کنیم در تمامی آن ها به پیروی از ولایت فقیه تاکید شده است و اگر امروز شعار ما این است که باید راه شهیدان را ادامه دهیم  این راه همان پیروی و حمایت از ولی فقیه زمان است و تنها راه حفظ کیان کشور اتحاد تحت لوای ولایت است.

دیدار با ایثارگران ارتش کازرون به مناسبت هفته دفاع مقدس

در پایان این دیدارها با تقدیم هدایایی از این عزیزان و خانواده هایشان تقدیر شد.
نویسنده: امیرخسرو شجاعی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
پيشگام هستیم داداش همه تلگرام داریم و مخاطب خاص خخخخخ
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
چقدر بد که از هدیه دادنشون هم عکس گذاشتن. یه پتو که دیگه خودنمایی نداره. اگر سکه می دادن چه کار می کردن! ارزش دلاوران و ایثارگران ارتشی بالاتر از این هاست. اگر نمی تونید بیش تر براشون انجام بدید که البته وظیفه تون هست، لااقل دیگه عکسشو نذارید! فکر می کنم نیازهای مهم تر و بزرگ تری هم داشته باشن. گرچه کارشون معامله با خدا بوده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳