پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
مدیر آموزش و پرورش کازرون در جمع مدیران مدارس:
مدیر آموزش و پرورش کازرون با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص نحوه ی اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: آموزش و پرورش با توجه به ارتباط مستقیم با دانش آموزان و اولیا نقش مهمی در اجرای دقیق این سرشماری دارد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی در گردهمایی مدیران مدارس شهر کازرون که در کانون شهدای رضوان برگزار شد، افزود: داشتن آمار دقیق زیرساخت اصلی برای توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می شود و مسئولان کشور با بهره گیری از آمار و اطلاعات حاصل از سرشماری می توانند برنامه ریزی مناسبی برای آینده کشور انجام دهند.

وی اظهار کرد: با توجه به این که بخشی از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 به صورت اینترنتی انجام می شود ، آموزش و پرورش به دلیل ارتباط مستقیم با اولیا، می توانند مردم را به این امر ترغیب کرده و میزان ثبت اینترنتی اطلاعات خانوار را افزایش دهد.

آموزش و پرورش نقش مهمی در اجرای دقیق سرشماری عمومی دارد

مدیر آموزش و پرورش کازرون تصریح کرد: مشارکت مردم نقش عمده ای در استخراج اطلاعات صحیح از وضعیت موجود جامعه دارد و اگر بتوانیم با برنامه ریزی صحیح مشارکت مردم را در این کار مهم افزایش دهیم، گام مناسبی را در توسعه بیش از پیش جامعه برداشته ایم.

عباسی از مدیران مدارس خواست تا با بهره گیری از ظرفیت موجود به ویژه بهره گیری از دانش آموزان، مردم را به شرکت فعال و آگاهانه در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به ویژه در مرحله اینترنتی تشویق کنند.

آموزش و پرورش نقش مهمی در اجرای دقیق سرشماری عمومی دارد

شایان ذکر است طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در مرحله اول، از سوم تا 24 مهرماه امسال به صورت اینترنتی آغاز و از 25 مهر تا 25 آبان نیز مأموران سرشماری با مراجعه به منازل ، اطلاعات آن دسته از خانواده هایی که نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نکرده اند را دریافت می کنند.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷