پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
مدیر کمیته امداد کازرون خبر داد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کازرون گفت: مردم نوع دوست و خیر شهرستان کازرون، بیش از 948 میلیون ریال به جشن عاطفه ها درمرحله اول کمک کردند

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون، شفیعی اظهار داشت: امسال مردم نیکوکار شهرستان 295 میلیون ریال کمک نقدی، 527 میلیون ریال کالا و مبلغ 125میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری و انتظامی به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند

وی با تقدیر تشکر از مردم سخاوتمند و نیکوکار شهرستان کازرون تصریح کرد: جشن عاطفه ها در سال جاری با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار شد.

کمک 948 میلیون ریالی مردم شهرستان کازرون به جشن عاطفه ها

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امسال این جشن ملی در دو مرحله برگزار می شود که مرحله دوم آن با بازگشایی مدارس آغاز می گردد.

وی با اشاره به این که روند کمک های مردم خیر و همیشه در صحنه شهرستان همچنان ادامه دارد، یادآور شد: صد در صد هدایای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده پایگاه های مدارس به آموزشگاه های مربوطه تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: کمک های سایر پایگاه ها با اولویت مناطق محروم به دست دانش آموزان نیازمند به ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد می رسد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون از همکاری صمیمانه ائمه جمعه و جماعت، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، صداوسیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج مستضعفان، امدادگران پرتلاش و اصحاب رسانه و خبرگزاری هایی که ما را در برپایی این جشن یاری کردند قدردانی کرد.

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷