پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
در جهت آخرین هماهنگی ها در مورد پروژه مهر مدارس:
در راستای آخرین هماهنگی ها برای آماده سازی مدارس و آغاز شکوهمند سال تحصیلی جلسه عمومی مدیران مدارس با محوریت پروژه مهر و آماده سازی مدارس برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کازرون، در این جلسه علاوه بر اینکه مدیران مدارس، آخرین دغدغه ها، مسائل، چالش ها و مشکلات خود را بیان کردند، راه حل های مختلف مورد بررسی و تحلیل و اقدام قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش کازرون با مدیران مدارس تشکیل جلسه داد

کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، ضمن صحبت درخصوص پروژه مهر و اجرای همه موارد آن در جهت آماده بودن مدارس برای شروع سال تحصیلی خوب، به مدیران مدارس گفت: احترام و تکریم ارباب رجوع، حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و بی سرپرست را در برنامه کاری خود داشته باشید و نیز محیط آموزشگاه را طوری با نشاط کنید که دانش آموز با ورود خود در اولین روز درس، در محیط آموزشگاه احساس نشاط و شادابی و لذت را داشته باشد.

در ادامه عبدالرضا یزدانی، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش کازرون، اظهار داشت: مشارکت های مردمی یکی از مهمترین برنامه های مدارس است که باید در نحوه هزینه کرد آن دقت  نموده و نظارت کافی صورت گیرد.

سپس مسئولان و کارشناسان اداره، آخرین توصیه­ها را برای هر چه بهتر و باشکوه تر باز شدن مدارس بیان نمودند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون با مدیران مدارس تشکیل جلسه داد

در همین راستا و در جهت مشخص نمودن برنامه ها و فعالیت های اداری برای سال تحصیلی 96- 95، کتاب برنامه یکساله آموزش و پرورش کازرون در جمع همکاران اداری و با حضور مدیران مدارس رونمایی شد.  

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳