پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
با حضور بخشدار و دهیاران و اعضای شوراها:
جلسه هماهنگی و پشتیبانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن با حضور مهندس سید مجتبی علوی بخشدار، روسای ادارات، دهیاران و تعدادی از اعضای شورا ها و معتمدین محلی در بخش جره و بالاده برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری جره و بالاده، در این جلسه، سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده در سخنانی با اشاره به ارزش و اهمیت سرشماری و نیز آمار دقیق جهت برنامه ریزی آینده کشور گفت: سرشماری این دوره بسیار مهم و حیاتی است، زیرا منبع و پایه اطلاعاتی جهت برنامه ریزی چند ساله آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و تصمیم گیری کلان دولت و مجلس می باشد و به همان نسبت برای شهرستان و بخش و نیز اعتبارات و بودجه های اختصاصی به شهرستان و بخش و پارامترهای توسعه منطقه مهم خواهد بود.

جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن جره و بالاده برگزار گردید

علوی افزود: این سرشماری می تواند ملاک ارزیابی های بسیار مهمی مانند تبدیل شهرستان به فرمانداری ویژه و نیز ارتقاء بخش ها و روستاها قرار گیرد؛ کما اینکه تعدادی از روستاهای بخش که شامل دهیاری و خدمات آن می شوند، به علت عدم دقت در سرشماری گذشته، و ثبت آمار دقیق جمعیتی، با توجه به قانون از داشتن دهیاری محروم شده اند و باالطبع، شامل خدمات این نهاد مهم و نیز طرح های هادی و توسعه ای روستا نگردیده اند.

جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن جره و بالاده برگزار گردید

بخشدار جره و بالاده از همگان خواست که حتما در سرشماری ثبت نام نمایند و از دهیاران و شوراها و معتمدین نیز درخواست کرد تا اهالی را راهنمایی و تشویق وترغیب به این کار کنند. وی همچنین با اشاره به اینکه سرشماری در این دوره به صورت اینترتی و کامپیوتری برگزار می گردد، از همگان خواست که در همان مرحله اول ثبت نام که از سوم مهر الی بیست و چهارم مهر می باشد به سایت مراجعه و ثبت نام خود را انجام داده و کد رهگیری دریافت نمایند تا در هنگام مراجعه آمارگیر به درب منزل، این کد را ارایه داده و تایید نمایند. وی همچنین به کلیه هموطنان، مخصوصا اهالی شهرستان کازرون و بخش توصیه کرد تا در همان روزهای اول که سایت باز میشود ثبت نام خود را انجام دهند تا در روزهای آخر باعث شلوغی سایت و ترافیک آن که ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد نشوند.

جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن جره و بالاده برگزار گردید

در ادامه مهندس محسن شیبانی دبیر کمیته سرشماری بخش جره و بالاده نیز توضیحات کاملی راجع به ثبت نام و چگونگی انجام آن ارایه داد و افزود: جهت رفاه حال خانوارهایی که به اینترنت دسترسی ندارند، و یا امکانات لازم را ندارند، مکان هایی را جهت ثبت نام در محل بخشداری و شهرداری بالاده و اداره آموزش و پرورش و مدارس و نیز سطح شهر و روستاها در نظر گرفته ایم که به طور رایگان کار ثبت نام را انجام می دهند و با برنامه ریزی صورت گرفته، امیدواریم در مرحله اول بیش از ۵۰ درصد از ثبت نام ها صورت گیرد.

جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن جره و بالاده برگزار گردید

در پایان جلسه نیز تراکت ها، بروشور و پوسترهای تبلیغاتی مربوط به سرشماری جهت اطلاع رسانی عمومی بین شرکت کنندگان توضیح گردید

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷