پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید:
29 شهریوزماه و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، جلسه ستاد شاهد کازرون با حضور رئیس آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید شهرستان کازرون و همچنین اعضای ستاد شاهد و مدیران این مدارس در دبیرستان شاهد شهید مرضیه شیروانی تشکیل شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، در ابتدای این جلسه، خانم قنبریان مدیر دبیرستان شاهد مرضیه شیروانی، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مدرسه، به افتخاراتی که در سطح استان و کشور توسط دانش آموزان این دبیرستان به دست آمده اشاره کرد که از جمله این افتخارات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کسب مقام سوم وزارتی مدرسه متعالی در دبیرستان های استان و کسب مقام پنجم بین کلیه مقاطع دخترانه و پسرانه استان در سال تحصیلی گذشته

راه یابی 3 نفر از دانش آموزان آموزشگاه به مسابقات المپیاد آزمایشگاهی استان

راه یابی دو گروه آموزشگاه به مرحله کشوری  مسابقات مطالعه و تحقیق و 5 گروه به مرحله استان

راهیابی 5 دانش آموز به مرحله استانی مسابقه خلاقیت و ایده پردازی

کسب مقام برتر جشنواره نوجوان سالم در استان توسط 2 نفر از دانش آموزان آموزشگاه

کسب مقام برتر در انجمن اولیا و مربیان و مقام های شهرستانی بسیار دیگری که توسط دانش آموزان دبیرستان شاهد و با مدیریت کادر آموزشی به دست آمده است.

جلسه ستاد شاهد کازرون در دبیرستان شهید شیروانی تشکیل شد

در ادامه قنبریان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکارانش در آموزشگاه از کمک ها و مساعدت های بنیاد شهید و آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به دانش آموزان شاهد و ایثارگر سپاسگزاری کرد.

در ادامه مدیران مدارس شاهد، مشکلات مدارس خود را عنوان نموده و با رایزنی با رئیس آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید جهت رفع موانع، پیش از شروع سال جدید همفکری های لازم انجام شد.

جلسه ستاد شاهد کازرون در دبیرستان شهید شیروانی تشکیل شد

سخنران بعدی جلسه، احمد رضازاده رئیس بنیاد شهید کازرون بود که ایشان ضمن تبریک عید غدیر، عید ولایت و امامت با اشاره به اهمیت مدارس شاهد گفت: تاسیس مدارس شاهد با خواست و دستور امام راحل (ره) بوده است که این موضوع نشان دهنده حساسیت ایشان در امر پرورش اسلامی و علمی هر چه دقیق تر فرزندان شاهد و ایثارگر می باشد.

جلسه ستاد شاهد کازرون در دبیرستان شهید شیروانی تشکیل شد

رضازاده ضمن انتقاد از مقایسه مدارس شاهد با مدارسی چون نمونه دولتی و...، گفت: مدرسه شاهد نباید با هیچ یک از مدارس دیگر مقایسه شود، چرا که در مدارس شاهد بعد پرورشی و مذهبی از بعد علمی بیشتر موردنظر است؛ هر چند در طول سال های فعالیت، مدارس شاهد همواره یکی از برترین مدارس از نظر علمی در سطح شهرستان، استان و کشور بوده اند و همواره سعی بر این بوده که از بهترین کادر آموزشی و بهترین امکانات در این مدارس استفاده شود، که افتخارات کسب شده توسط این آموزشگاه ها حاصل همین دقت نظرها و تلاش هایی است که توسط بنیاد شهید و آموزش و پرورش صورت گرفته است.

جلسه ستاد شاهد کازرون در دبیرستان شهید شیروانی تشکیل شد

محمد کاظم عباسی رئیس آموزش و پرورش نیز در این جلسه ضمن تاکید بر این که آموزش و پرورش کازرون همواره دقت و نظارت ویژه ای بر مدارس شاهد داشته و بهترین نفرات را برای کادر آموزشی این مدارس در نظر گرفته است، مدارس شاهد را سنگرهای انقلاب برای تربیت نیروهای متعهد، متخصص و ولایی با روحیه ایثار و شهادت دانستند و در ادامه به دغدغه مدیران حاضر در جلسه پاسخ گفت و هماهنگی هایی برای رفع مشکلات مدارس تا پیش از شروع سال تحصیلی صورت گرفت.

جلسه ستاد شاهد کازرون در دبیرستان شهید شیروانی تشکیل شد

در پایان این مراسم از خدمات اسداله رستمی معاونت فرهنگی بنیاد شهید کازرون و عضو ستاد شاهد که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر شد و توسط اعضای ستاد شاهد هدایایی به ایشان اهدا شد.

همچنین از سرکار خانم قنبریان به دلیل کسب رتبه سوم وزارتی در دبیرستان های استان توسط دبیرستان شاهد مرضیه شیروانی تجلیل شد.

جلسه ستاد شاهد کازرون در دبیرستان شهید شیروانی تشکیل شد

در حاشیه این جلسه رئیس بنیاد شهید از امکانات آموزشگاه  از جمله نمازخانه، آزمایشگاه، کتابخانه، کارگاه رایانه، کلاس ها و سایر بخش ها بازدید نمود و ضمن ابراز خرسندی از وجود المان ها و نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت در گوشه گوشه دبیرستان و تلاش مسئولان مدرسه جهت فضا سازی معنوی با محوریت زنده نگه داشتن یاد شهدا قول اهدای کتاب های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت برای تشکیل کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت را به مدیریت آموزشگاه داد.

نویسنده: امیر خسرو شجاعی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
عالی بود واقعا
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳