پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

کازرون با کسب 4 مدال طلا بهترین تیم شهرستانی ایران در دومیدانی آموزشگاه ها شد(1335)

جوانان کازرونی که با اقتدار موفق به صعود به دور نهایی مسابقات دو و میدانی آموزشگاه های کشور شده بودند، با درخشش در مرحله نهایی، مهرتاییدی برشایستگی های خود زدند.

هوشنگ عرب زاده با رکود 1.75 متر قهرمان پرش ارتفاع، ماشاالله حسینی فرد قهرمان دو صدمتر و پرش طول و هدایت یعقوبی در رشته پرتاب وزنه قهرمان کشور شدند.

این مسابقات در ورزشگاه منظریه تهران و با حضور تمامی بزرگان دو ومیدانی ایران برگزار شد. هدایت و سرمربیگری تیم کازرون نماینده فارس، برعهده استاد علی اصغر گروش و سرپرستی تیم برعهده سید حسن سلامی، مدیر فنی و مسئول انجمن ورزش کازرون بود.

گفتنی است: از جمع قهرمانان نامدار کازرون، هوشنگ عرب زاده و هدایت یعقوبی مرحوم شدند و تنها بازمانده نسل طلایی دو و میدانی کازرون (ماشااله حسین فرد) به کسب و کار مشغول است.

 

سازمان جوانان رستاخیز قهرمان جوانان کازرون شد (1354)

مسابقات فوتبال جوانان کازرون که با شرکت دوازده تیم سازمان جوانان رستاخیز، پرسپولیس، شاهین، هما، دارایی، پاس، ببر، شهباز، پیکان، نوربخش، پیروز و افسر انجام شد، با قهرمان تیم رستاخیز به پایان رسید.

پرسپولیس و رستاخیز در روز فینال و با قضاوت حسن شکرریز و غلامحسین ماهیانه و عبدالصاحب نیکویی به میدان رفتند و درپایان رستاخیزها بودند که توسط شهرام امیرعضدی به گل رسیدند تا نخستین قهرمانی خود را جشن بگیرند.

قهرمانی رستاخیز در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر کازرونی برگزار شد. درخشش سعید چوبدار و همچنین خط دفاعی مستحکم رستاخیزی ها بزرگترین عامل قهرمانی این تیم بود.

بازیکنان تیم قهرمان: سعید چوبدار، کاظم دارنگ، احمد احمدی، حسن کامکار، حسنعلی فرهادیان، نادر امیرعضدی، مصطفی توان، عنایت رهنما، صفدر پاکدل، محمود صادقی، مسعود چوبدار، علیرضا امیرعضدی، سهراب فرهادیان، محمود فرهادیان و کشتی نورد

سرمربی و سرپرست: سید حمید کاظمینی

لازم به توضیح است که: تیم سازمان جوانان رستاخیز سه دوره متوالی قهرمان بازیهای جوانان کازرون در سال های 54، 55 و 56 شده که قهرمانی در سال 56 مشترکا با تیم تاج بوده است .

 

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آموزشگاه های فارس در کازرون برگزار شد (1355)

حضور 1500 دختر و پسر دانش آموز از ناحیه های اول و دوم شیراز و شهرستان های فارس به مدت 6 روز در ایام نوروز در کازرون برگزار شد. در والیبال دختران، تیم های آباده، فیروز آباد و فسا در رشته والیبال پسران کازرون، جهرم و فسا، در رشته هندبال دختران، کازرون، فسا، استهبان، در شطرنج دختران فسا، مرودشت و کازرون مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در دومیدانی پسران، کازرون، داراب و فسا، در دو ومیدانی دختران، فسا، داراب و لار، در بسکتبال پسران، نی ریز، کازرون و جهرم ، در هندبال پسران، کازرون، فسا و فیروزآباد صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

کشتی گیران فرنگی کار کازرون نیز با اقتدار قهرمان شدند تا فیروزآباد و فسا در جای دوم و سوم قرار بگیرند.

نویسنده: محمدرضا پولادی
برچسب ها: کازرون ، ورزش ، تاریخ ورزش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹