پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
با هدف حمایت از کودکان سرطانی برگزار می گردد:
بنیاد چترخوشبختی در حمایت از کودکان سرطانی نیازمند شهرستان کازرون، با دعوت از مهدی رجب زاده بازیکن مطرح تیم های لیگ برتری کشور و تیم ذوب آهن اصفهان، اقدام به برگزاری مسابقه فوتبال نمادین در قالب دو تیم پیشکسوتان هنر و ورزش کازرون با حضور کودکان عضو بنیاد چتر خوشبختی می نماید.

به گزارش کازرون نما به نقل از رحیم زارع خبرنگار، فرزاد روانبد با دعوت همگانی برا ی تماشای این بازی خیرخواهانه گفت: این بازی در روز پنج شنبه اول مهرماه از ساعت 6 بعدازظهر در استادیوم شهدای کازرون برگزار می گردد و حضور عموم مردم فهیم و نوع دوست کازرون دلگرمی کودکان و اعضای بنیاد چتر خوشبختی را به همراه دارد.

فرزاد روانبد مسئول بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی با بیان این که هدف از تاسیس این بنیاد این است که دانشجویان در حال تحصیل دغدغه ای دیگری جز کسب علم نداشته باشند، اظهار کرد: بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی در سال ۹۲ با حضور دانشجویان و برخی اساتید دانشگاه های کازرون راه اندازی شده و در این مدت زمانی، در تعامل با خیرین و متمولین شهرستان  توانسته است به اهدف خود نزدیک شود.

بازی خیرخواهانه پیشکسوتان هنر و ورزش کازرون با حضور مهدی رجب زاده

مسئول بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی گفت: خوشبختانه با  استقبال دانشجویان و خیرین شهرستان این بنیاد با گسترش دامنه فعالیت خود کودکان  مبتلا به بیماریهای خاص را نیز تحت پوشش خود در آورده است.

وی با اشاره به این که گسترش فرهنگ همیاری در جامعه از دیگر برنامه های بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی است افزود: این بنیاد با شناسایی افراد با صلاحیت و البته نیازمند که به دلیل مشکلات مالی توانایی ادامه تحصیل و یا پرداخت هزینه های درمانی بیماریهای خاص ناتوان مانده اند به یاری آنها می شتابد.

روانبد با بیان این که در این بنیاد حفظ کرامت افراد تحت پوشش بسیار دارای اهمیت است تصریح کرد: امیدواریم که برپایی این بازی مورد استقبال همشهریان و به خصوص مسئولین قرار گیرد و در مقاطع زمانی مختلف با برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم فرهنگ همیاری و خیریه را در جامعه گسترش دهیم.

بازی خیرخواهانه پیشکسوتان هنر و ورزش کازرون با حضور مهدی رجب زاده

مسئول بنیاد چتر خوشبختی گفت:علاقه مندان علاوه بر تماشای این بازی خیرخواهانه، می توانند کمک های مالی خود را به حساب ۸۳۱ صندوق ذخیره قائم کازرون با نام بنیاد خیریه چتر خوشبختی  واریز نمایند.

گفتنی است: مهدی رجب زاده بازیکن تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان، در تاریه اول تیرماه 1357 در کازرون متولد شد و فوتبال خود را از تیم فجرشهید سپاسی شیراز آغاز و در تیم های ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، الامارات و الظفره کشور امارات سابقه حضور دارد. رجب زاده همچنین به همراه تیم ذوب آهن اصفهان سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا، و نیز سابقه 16 بازی و 4 گل ملی را به همراه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را نیز در کارنامه دارد. وی در بازی های لیگ برتر کشور 100 گل را به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

نویسنده: رحیم زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
2
آفرین، آفرین،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹