پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
توسط اداره آموزش و پرورش قائمیه:
ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 جهت برنامه ریزی های لازم برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن در اداره آموزش و پرورش قائمیه برگزار گردید .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، این همایش پس از تشکیل ستاد سرشماری، با حضور مدیران مدارس در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزارشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در این همایش گفت: آموزش و پرورش با توجه به آمار جمعیتی بالایی که دارد، می تواند نقش موثری را در تبلیغات و اطلاع رسانی ایفا کند.

سیدقاسم تقوی گفت: تمام برنامه ریزی و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های کارآمد، براساس اطلاعات سرشماری اتفاق می افتد. آمار دقیق در سرشماری اکثر برنامه های اجرایی در  جامعه از جمله  نیازهای زیر ساختی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، رفاهی و ارتقاء سیاسی اهمیت بسزایی دارد و برنامه ها براساس اطلاعات  سرشماری اتفاق می افتد.  

وی خخاطر نشان کرد: لازم است که همه همکاران مُبَلغ و اطلاع رسان خوبی در بین دانش آموزان، معلمان و اولیاء دانش آموزان باشند. وی خطاب به مدیران گفت: شما مدیران می توانید با برگزاری مسابقات متفاوت فرهنگی ازجمله برگزاری مسابقات عکس در دوره متوسطه، مسابقه  نقاشی و انشاء در دوره ابتدایی و توزیع پوستر و تراکت در بین دانش آموزان، تبلیغات و آمادگی اجرای این سرشماری را در بین دانش آموزان و خانواده ها ایجاد کنید. 


تقوی از همکاران خواست تا در تمام مکاتبات خود در مدت سرشماری، در سربرگ نامه های خود جملاتی در مورد سرشماری  نفوس و مسکن نوشته  شود؛ تا  ضمن اطلاع رسانی، همه مردم در سرشماری شرکت کنند و سهیم شوند .

وی گفت:  این برنامه در دو مرحله انجام می گیرد که مرحله اول از 3 مهر تا 24 مهر به صورت اینترنتی است؛ که زنگ سرشماری نفوس و مسکن همزمان با آغاز سال تحصیلی در تمامی مدارس به صدا در می آید؛ و مرحله دوم آن از 25 مهر تا 25 آبان می باشد که مامورین سرشماری به صورت حضوری در درب منازل حضور خواهند یافت.

مدیر آموزش و پرورش قائمیه در پایان ابراز امیدواریم کرد که ان شاءالله تمامی مدیران و مسئولین آموزشگاه های منطقه برنامه ریزی لازم را جهت تسهیل و اطلاع رسانی و تبلیغات لازم برای سرشماری نفوس و مسکن انجام دهند تا یک آمار و اطلاعات خوب و درست  و دقیقی در دست مسئولین جهت ارائه خدمات به ملت شریف ایران باشد. 

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹