پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
با حضور مدیر آموزش و پرورش کازرون:
جلسه توجیهی- آموزشی اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی با حضور مدیر و معاون آموزشی ابتداییِ آموزش و پرورش کازرون در محل باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون در جمع اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی این شهر اظهار داشت: تربیت انسانی کامل از ماموریت های آموزش و پرورش است و اگر دانش آموزان در تمامی جوانب پرورش یابند در آن هنگام آموزش و پرورش موفق شده است.

وی بیان کرد: در تربیت انسان تنها آموزش و پرورش نمی تواند موفق باشد، بلکه تمامی ارگان ها و سازمان ها  و مخصوصا خانواده ها باید آموزش و پرورش را حمایت کنند.

محمود بتوان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کازرون، در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: اولیا در فرایند رشد و سرنوشت تحصیلی – تربیتی دانش آموزان پایه اول ابتدایی نقش بسزایی دارند؛ به همین سبب تعامل و همکاری جدی ایشان با مدرسه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

جلسه توجیهی اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی برگزار شد

بتوان بیان مسائل روان شناسی مورد نیاز اولیا، ایجاد حساسیت لازم در جهت هماهنگی و همکاری با معلمین پایه اول، بررسی و رفع مشکلات دانش آموزان با نیازهای ویژه در پایه اول را از اهداف این برنامه برشمرد.

وی ادامه داد: زمانی این مشارکت و تعامل اثربخش تر خواهد بود که اولیاء در خصوص ضرورت ها و آمادگی های مورد نیاز برای تعلیم و تربیت دانش آموزان، اطلاعات و آموزش های مناسب را کسب نمایند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کازرون درباره سرفصل عناوین مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: آشنایی با ویژگی های رشد دوران کودکی، تمهید آمادگی های مورد نیاز کودکان برای پیوند با محیط آموزش رسمی توسط خانواده، آشنایی با مقررات عمومی مدرسه و آشنایی اولیا با وظایف خود در قبال تربیت فرزندان و نحوه ی تعامل آنان با مدرسه و معلم، مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

شایان ذکر است این جلسه به مدت دو روز برای 2400 نفر از والدین دانش آموزان کلاس اول ابتدایی کازرون با حضور دکتر لاله بابانظری و محمدامین اژدری از مشاوران آموزش و پرورش این شهر برگزار شد. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳