پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
امام جمعه موقت کازرون:
امام جمعه موقت کازرون گفت: هرگاه پشتیبان ولایت‌فقیه بودیم نه‌تنها آسیبی به ما نرسید بلکه رشد و عزت و هدایت را به دنبال داشته است.

به گزارشکازرون نما، حجت‌الاسلام محمد صحرایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با تبریک عید غدیر، همگان را نسبت به محکم کردن اعتقاد به اهل‌بیت(ع) دعوت کرد و اظهار داشت: در حال حاضر طوفان‌های شدیدی علیه اعتقادات ما از ناحیه دشمن در حال وزیدن است.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون با اشاره به 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس این واقعه را بزرگ‌ترین رخداد 30 ساله اخیر دانست و تصریح کرد: این رویداد دستاوردهای بسیاری ازجمله روشن شدن نقش رهبر الهی بود چراکه حق در سنت الهی همیشه پیروز است.

صحرایی تصریح کرد: هرگاه پشتیبان ولایت‌فقیه بودیم نه‌تنها آسیبی به ما نرسید بلکه رشد و عزت و هدایت را به دنبال داشته است.

امام‌جمعه موقت کازرون سال‌ها جهاد و ثابت‌قدمی در مسیر انقلاب را باعث عزیز شدن مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: کشور ما در مقابل ده‌ها کشور ایستاد و صاحب عزت الهی شد.

صحرایی با اشاره به اول مهرماه و بازگشایی مدارس علم و دانش را در حد اعلا گرامی دانست و اظهار داشت: اگر علم و دانش در مسیر صحیح قرار گیرد انسان را به خدا نزدیک می‌کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه لازم است معلمان در کنار دانش، تقوی و تعهد و ایمان را به دانش‌آموزان آموزش دهند گفت: آینده کشور به دست معلمان، آموزش‌وپرورش و مدارس است که وظیفه‌ای سنگین و بزرگ بر عهده‌ی معلمان قرار دارد.

صحرایی در ادامه تصریح کرد: بر اولیای دانش‌آموزان لازم است جایگاه علم و دانش و معلم را بزرگ بدانند و همچنین هرگونه کمک به مدارس چه فکری و مشاوره‌ای و چه مالی را کمک به دانش‌آموزان دانست.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳