پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۶۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
در همایشی به مناسبت روز پزشک:
در سومین همایش تجلیل از 15 هزار پزشک کاروان سلامت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامیکه در تهران برگزار گردید، پزشک کازرونی به پاس همکاری و خدمات داوطلبانه پزشکی و شرکت دربرنامه امداد و نجات جاده ای(نوروزی)، تحقیق و گردآوری 5 مقاله پژوهشی در زمینه های مختلف پزشکی و آسیب های اجتماعی و شرکت فعال در کارهای عام المنفعه و بشر دوستانه، برای سومین سال متمادی به عنوان پزشک برتر و نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش کازرون نما، در سومین همایش تجلیل از پزشکان داوطلب سراسر کشور، فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران در رابطه با عملکرد بشر دوستانه پزشکان داوطلب مطالبی ایراد کرد.

سپس دکتر کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با برشمردن اینکه ایران از نظر فن آوری های پزشکی و تربیت نیروی کار ماهر پزشکی، در بهترین شرایط فنی و تخصصی در جهان قرار دارد، افزود: در زمینه خدمات داوطلبانه هم پزشکان ما حضور فعال و پر رنگی دارند.

پزشک کازرونی برای سومین سال پیاپی، پزشک نمونه کشوری شد

در ادامه همایش از پزشک برتر و نمونه کشور تجلیل به عمل آمد که دکتر عبدالرسول داودی، پزشک معتمد و عضو خانه داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون به پاس همکاری و خدمات داوطلبانه پزشکی و شرکت دربرنامه امداد و نجات جاده ای(نوروزی)، تحقیق و گردآوری 5 مقاله پژوهشی در زمینه های مختلف پزشکی و آسیب های اجتماعی و شرکت فعال در کارهای عام المنفعه و بشر دوستانه، برای سومین سال متمادی به عنوان پزشک برتر و نمونه کشوری انتخاب شد؛ که با اهداء لوح تقدیر و تندیس یادبود، از ایشان تجلیل بعمل آمد.

پزشک کازرونی برای سومین سال پیاپی، پزشک نمونه کشوری شد

در همایش فوق دکتر داودی ضمن مصاحبه با شبکه خبر و 20:30 صدا و سیمای جمهوری اسلامی، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. ایشان درقسمتی از مصاحبه دررابطه با چگونگی انجام کارهای خیرخواهانه بیان داشت: عشق، سرچشمه نظام باور انسان است. نام انسان مأنوس با ایثار و فداکاری در زیباترین چهره آن است. امروز همه ما بر این حقیقت آگاهی داریم که نیازمندان وجود دیگری هستند که بایستی بدون پیش داوری و تک نظری به آنها نگریسته شود. همیاری و کمک به نیازمندان ممکن است سخت باشد و طاقت فرسا و گران تمام شود. اما می توان ادعا کرد که هیچکس از هزینه ای که دراین راه پرداخت می نماید پشیمان نخواهد شد.

پزشک کازرونی برای سومین سال پیاپی، پزشک نمونه کشوری شد

دکتر داودی دربخش دیگری از سخنان خودگفت: امروز روز پزشک است. روز تکمیل کمال انسان، روز از گونه ای به گونه دیگر درآمدن، روز تطور و تحول یافتن، یعنی روز تزکیه نفس و روح و روان انسان، انجام هرکار خیرخواهانه ای می تواند مولود زیبایی، مبداء زیبایی و مقصد زیبایی ها باشد. امروز عملکرد ما درجمعیت هلال احمر با صفای دل این جمع و با دوست داشتن کسانی که تلاش می کنند نیاز نیازمندان را از طریق توان توانمندان جبران نمایند، و بوسیدن دست کسانی که با تلاش و وفاداری خود موجب باروری، پاکی، رشد، تحول، شکوفایی و تغییرات همه جانبه درجهت تسکین آلام بشری می گردند و به خاطر آوردن عشق به خدا برنامه ریزی می گردد.

پزشک کازرونی برای سومین سال پیاپی، پزشک نمونه کشوری شد

دکتر داودی در ادامه افزود: امروز روز به خاطر آوردن خصلت های انسانی یک پزشک داوطلب و روز به یاد آوردن خرق عادت وروند معمول پدیده ایثار است. یک پزشک باید نقش اجتماعی خود را درجهت ماندگاری و سلامتی ملت بزرگوارمان به خوبی ایفا نماید و با عملکرد خود قدرت تلاش درجهت توسعه سلامتی مردم بزرگوار ایران عزیزمان داشته باشد تا بدینوسیله هرکار غیرممکنی را ممکن ساخته و با دستان خود تاریخ را دگرگون و متحیر سازد.

دکتر داودی درپایان ابراز داشت: اینجاست که احترام به سرشت  مهربان مردم نیازمندمان بزرگترین ودیعه خلقت است که درپرتو عاطفه یک پزشک که بوی رحمت خدا می دهد و عمل صالح او  که به عنوان هدیه بهشتی تلقی می گردد تکمیل می گردد.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
3
مایه افتخار شهرستان هستند دکتر داودی. ایشالا زنده باشند. ایشون انسان بسیار شریفی هستن. یک بار به عنوان مریض به ایشان مراجعه کرده ام و از رفتار ایشان واقعا خوشم آمد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
3
آفرین، باعث افتخار شهرستان هستن ایشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
1
نظرات منفی هم منتشر کنید
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
نظرات منفی هم منتشر خواهد شد، اما اتهام زدن بدون سند و مدرک در قالب نظر منفی قابل انتشار نیست. ضمن آنکه در نظر داشته باشید که هر اتهام اثبات شده ای را هم نمیتوان نشر عمومی داد و با آبروی افراد بازی کرد چه رسد به  ادعاهایی که صحت و دلایل و ریشه های آن هم مشخص نیست و لزومی هم برای اینکار نیست.
شادباشید 
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
رامین جوکاری
|
Canada
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
2
بنام خدا
باسلام
ایشان درزمان جنگ هم دارای خدمات شایسته ای بودندوبرادران بزرگوارشان نیزمایه افتخارشهربودندانشالله روزبروزشاهدپیشرفت وتعالی این عزیزان باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
... ایشون زبانزد خاص و عامه زیاده صحبتی نیست همین آدم ها رو بزرگ کنید برا شهرتون خوبه و برا شهرت شما
قاسم تام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
1
جناب آقای دکتر عبدالرسول داودی
با آرزوی توفیق و موفقیت بیشتر برای شما
پیروز باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
1
خدا به ایشان خیر بدهد.ایشان جز پزشکانی هستند که متعهد بوده و همواره به اقشار محروم و فقیر توجه دارند.
موصلی سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
0
سلام وعرض ادب خدمت همشهریان عزیز وآرزوی توفیق روزافزون برای دکتر داوودی بزرگوار که همیشه میه سربلندی بوده اند
نامجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
0
یعنی کسی هم هست که با نیکوکاری و امور خیر نظر مخالف داشته باشد.فکر نمیکنم عضو هلال احمر بودن هیچ نفع مادی برای این برادر عزیز داشته باشد.
ایرج شهامت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سلام
برای سلامتی و بهبودی دکتر داودی دعا کنید .
بهاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
دکتر داوودی یه دکتر فوق العاده، نمونه بارز انسانیت ،یه انسان کامل بقیه پزشکان محترم کشور باید بیان پیش ایشون درس انسانیت را یاد بگیرن بعد به اونها مجوز مطب بدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸