پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

کازرون طلوع تازه فوتبال فارس

 

کازرون قهرمان فارس شد(1356)

ششمین دوره مسابقات فوتبال جوانان فارس با شرکت تیم های لار، آباده، کازرون، مرودشت، جهرم، استهبان، نی ریز، فسا، فیروزآباد، ممسنی و داراب به میزبانی شهرستان لار برگزار شد و درپایان تیم کازرون با غلبه بر تیم لار به مقام قهرمانی رسید.

در این مسابقات تیم ها در دو گروه شش تیمی کار خود را آغاز نمودند و تیم های کازرون، لار، مرودشت و جهرم موفق به حضور در دوره نیمه پایانی شدند. در مرحله نیمه پایانی ابتدا کازرونی ها به مصاف مرودشت رفتند تا در وقت اضافی یک بر صفر حریف را مغلوب نمایند و در دیگر بازی نیز، لار با نتیجه دو بر یک جهرم را پشت سرگذاشت تا لار برای قهرمانی با مانعی به نام کازرون مواجه شود.

دو تیم فینالیست وقتی نتوانستند در وقت قانونی و اضافی بر یکدیگر چیره شوند، نهایتا پا به ضیافت پنالتی ها نهادند و این شیرمردان کازرونی بودند که موفق شدند با نتیجه 4،3 میزبان را شکست دهند.

تاریخ ورزش کازرون - 2

ایستاده از راست : مسعود هنرمند - صادق ابراهیم پور – حسن کامکا ر- محمود فرهادیا ن - سردار احمدی – شهید حسن اعتمادی – رسول هدایت – سعید چوبدار و استاد علی اصغر گروش

نشسته از راست : حمید فروغی – حسن ایزدی –رحیم برزگر- مصطفی توان – زنده یاد محمد احترامی و قبایی

سعید چوبدار دروازه بان نامدار و کاپیتان تیم کازرون، در این دوره از بازیها در نقش یک مهاجم گلزن ظاهر شد تا توانایی خود را بیرون از دروازه به نمایش بگذارد و به همراه رحیم برزگر، ستاره این دوره از مسابقات بودند.

قهرمانان کازرونی: سعیدچوبدار، کاظم افشاریان، مجید افشاری، صدراله حبیبی، کمال برمکی، رضا دریایی، عبدالرحیم برزگر، نادرفرهادیان، محمد رعیت پیشه، سعید جامعی، محمدرضا راسخ، محمدتقی باروتی، فضل اله قبایی، مصطفی توان، ناصر پزشکیان و محمود فرهادیان بودند که محمدحسین مهندسی سرمربی این تیم قهرمان بود.

 

دختران دبیرستان بهبهانی قهرمان آموزشگاه های دختران کازرون (1356)

به همت دبیران ورزش کازرون، مسابقات دختران در رشته های والیبال، بسکتبال و پینگ پنگ بین مدارس دخترانه برگزار شد که در انتها، در رشته والیبال، تیم بهبهانی قهرمان و تیم های دانشسرا و 25شهریور دوم و سوم شدند.

در تیم والیبال بهبهانی، مرضیه انصاری، شیرین شهدوست (کاپیتان)، فریده بهادران، میترا حسامی، اسلامی، مرجان اخلاق پور، فرشته یادسار به مربیگری استاد علی اصغر توکلی حضور داشتند.

در رشته هندبال نیز تیم قدرتمند بهبهانی برسکوی نخست ایستاد تا 25 شهریور و دانشسرای مقدماتی به مقامهای دوم وسوم بسندیده کنند.

در تیم هندبال بهبهانی خانم ها، آمنه شجاعی، زهرا باقرپور، شهین مرادی، اکرم گلستانفرد، زهرا سبزواری، مینا دمیرعلی، منیژه اسنوری، آذر فروغی، زهرا علیزاده، فرشته داراب پور، پوران ندایی و افسانه استوان به مربیگری استاد توکلی در قامت قهرمان درخشیدند.

در بسکتبال نیز قهرمانی از آن دختران بهبهانی بود و 25 شهریور و دانشسرا مقدماتی عناوین دیگر را به خود اختصاص دادند.

در رشته پینگ پنگ دانشسرا اول شد تا بهبهانی و 25 شهریور دوم وسوم شوند.

 

اولین کازرونی لیگ فوتبال کشور(1356)

سهراب فرهادیان دروازه بان تیم نیروی کازرون که دوران مقدس سربازی خود را در لشگر خرم آباد می گذارند، به تیم شهیاد این شهر دعوت شد تا در لیگ دسته دوم تخت جمشید، از دروازه این تیم محافظت کند.

درتیم شهیاد خرم آباد، بازیکنان نامداری همچون ناصر میرزایی، حسین بیگی، نعمت اله حیدری و احمد جاودانه حضور داشتند.

نویسنده: محمدرضا پولادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹