پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
با هدف تعامل فرهنگی با شهرستان های همجوار:
با حمایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کازرون، در راستای برنامه های مشارکتی منطقه ای فارس و با هدف تعامل و همکاری و تبادل فرهنگی میان آحاد مختلف جامعه خصوصاً شهرستانهای همجوار، عصر شعری با عنوان از بیشاپور تا پریشان با همکاری کتابداران و جمعی از اعضای فعال کانون ادبی پریشان و کانون ادبی نورآباد ممسنی در محل کتابخانه عمومی شهید مدنی کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کازرون، عصر چهارشنبه ۱۰ شهریورماه، کتابخانه عمومی شهید مدنی کازرون پذیرای اعضای فعال انجمن ادبی پریشان و دوستداران شعر و ادب و در عصر شعر از بیشاپور تا پریشان بود. محفلی ادبی، لبریز از صمیمیت و سرشار از ذوق شاعرانه.

در این عصر شعر که جمعی از اعضای انجمن ادبی نورآباد ممسنی هم در میان مدعوین حضور داشتند، 21 نفر از برگزیدگان کانون ادبی پریشان و انجمن ادبی نورآباد بعد از بررسی آثارشان توسط هیات ناظرین انجمن، به خواندن سروده هایشان در موضوع آزاد و به دلیل اهمیت دادن به نوجوانان نوقلم در دو گروه نوجوان و بزرگسال پرداختند.

عصر شعر بیشاپور تا پریشان در کازرون برگزار شد

در این برنامه تلاش شد جوانان و نوجوانان که با کمترین توجه زمینه رشد و شکوفایی آنان را می توان مهیا نمود، کار و برنامه را مدیریت نمایند و این کار باعث شد ضمن تشویق حضار، تمام شرکت کنندگان تا پایان جلسه حضور داشته باشند.

افرادی همچون هانیه زارع مجری خوب برنامه و شاعرانی همچون مهتاب موسوی، احمد مسرور، هدی جوکار، مجتبی دهقانی، سمانه افشاریان، ابراهیم بیدار مغز، سمیه دهقانی، محمد رئیسی، اسما همتی، مرتضی خادمی و ... از جمله شرکت کنندگان این برنامه بودند.

در حین مراسم برگه هایی در قالب فرم های داوری و سوالات مسابقه در اختیار مدعوین قرار گرفت و از حضار پذیرایی شد.

بعد از خوانش اشعار که در قالب های مختلف شعری سروده شده بود، به تمامی شرکت کنندگانی که اشعارشان را ارائه دادند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

عصر شعر بیشاپور تا پریشان در کازرون برگزار شد

در نهایت توسط مدعوین و میهمانان محترم و همچنین هیئت داوری انجمن، سروده ها به رای گیری و داوری گذاشته شد که در بخش شاعران نوجوان، خانم مهتاب موسوی و در بخش شاعران بزرگسال آقای ابراهیم بیدار مغز با بیشترین رأی برگزیده شدند، همچنین برنده مسابقه آقای محمدامین دهقانی بود که به هر کدام از آنان پلاک طلا اهدا شد و با گرفتن عکس های یادگاری مراسم به پایان رسید.

گفتنی در برگزاری این برنامه، کتابدارانی همچون محمدحسین یوسفیان مسئول کانون ادبی پریشان، ندا زنگنه کازرونی، الهام خداوکیل و سعیده دهقانی همکاری و مشارکت فعال داشتند

نویسنده: سرویس فرهنگی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
پس شاعرهای مطرح کازرون کجا هستن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳