پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
همزمان با تهران و چهار شهر دیگر ایران:
لیگ بازی‌های رایانه‌ای با هدف کشف استعدادها و معرفی آنان به رقابت‌های کشوری و جهانی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همزمان در شهرهای کازرون، رشت، قائمشهر، کرمان و یزد و تهران، از هشتم تا دهم شهریورماه برگزار گردید

به گزارش کازرون نما به نقل از رحیم زارع خبرنگار، با این رویکرد و با توجه به حجم گسترده علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای که براساس آخرین آمارها 23 میلیون نفر را شامل است، این مسابقات به میزبانی شش نقطه کشور برگزار و نفرات برتر در دور نهایی که در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

شرکت مکعب ۵ سال پیاپی است که نماینده مسابقات ESWC فرانسه در ایران بوده که جهت استعداد یابی بازیکنانی که در شهرهای مختلف کشور در زمینه بازی های رایانه ای  فعال می باشند و شرایط حضور در تهران را ندارند به استان های واجد شرایط نمایندگی اعطا می کند.

مسابقات انتخابی تیم ملی بازی های رایانه ای در کازرون برگزار شد

شایان ذکر است: در دومین سال متوالی، استان فارس به دلیل وجود تیم ها و بازیکنان عنوان دار و بسیار با کیفیت و پرشمار، مورد توجه مسئولین برگزاری قرار گرفته است.

خشایار ثابت دانشجوی مهندسی کامپیوتر که عضو تیم ملی بازی های رایانه ایران در رشته فیفا می باشد، جهت گرفتن نمایندگی در جنوب کشور اقدام و درخواست میزبانی مسابقات نموده که باتوجه به حضور در تیم ملی بازی های رایانه ای ایران و کسب مقام متعدد کشوری و استانی، و همچنین برگزاری متعدد مسابقات کشوری و استانی و نیز تاییدیه اداره ارشاد کازرون از محل مسابقات و ارجاع به بنیاد بازی های رایانه ای در تهران، نمایندگی مسابقات انتخابی ESWC 2017 فرانسه به شهرستان کازرون داده شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی بازی های رایانه ای در کازرون برگزار شد

ثابت در خصوص چگونگی برگزاری این مسابقات در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات انتخابی pes16  و  fifa16 در استان فارس, شهرستان کازرون بر روی کنسول های XBOX ONE و XBOX 360 و PS4 و PS3 با تلاش و همکاری تیم ادمینی  ۴ نفره و با حضور 55 نفر شرکت کننده که بیشترین تعداد داوطلب شرکت در مسابقات در بین استان های دارای نمایندگی بوده، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 10 و 11 شهریور ماه از ساعت 11 صبح در سالن بازیهای رایانه ای ایثار کازرون با موفقیت و کیفیت عالی برگزار شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی بازی های رایانه ای در کازرون برگزار شد

نفرات برتر مسابقات به شرح زیر می باشد:

 

رشته PES2016:

نفر اول XBOX ONE: رضا نوبخت

نفر اول PS4: پوریا پور مختار

نفر اول PS3: رضا نوبخت

نفر اول XBOX 360: رضا نوبخت

 

رشته FIFA 2016:

نفر اول XBOX ONE: حمیدرضا آوژند

نفر اول PS4 : پوریا آشور ماهانی

نفر اول PS3: حمیدرضا آوژند

نفر اول XBOX 360: جلال اجلالی

در پایان مسابقات از طرف نماینده مسابقات ESWC در استان فارس آقای خشایار ثابت، به رسم یاد بود به نفرات برتر لوح تقدیر داده شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی بازی های رایانه ای در کازرون برگزار شد

لازم به ذکر است شهرستان کازرون تنها نمایندگی مسابقات ESWC2017 در ایران بود و بیشترین رشته (۴رشته) را در بین نمایندگی ها برای برگزاری داشت و همچنین به نفرات برتر نیز لوحه تقدیر و هدایای به رسم یادبود اهدا کرده است.

 امید است از این سرمایه های شهرستان که دارای چنین نفوذهایی در سطوح بالای مدیریتی مسابقات این رشته می باشد و جزو استعدادهای استان می باشد بهتر استفاده شود.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
United States
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
ماشالله خشایار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵