پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
خطاب به مردم شهرستان کازرون و خانواده مرحمتی صادر شد:
به مناسبت درگذشت مرحوم حاج محمد مرحمتی، چهره فرهنگی، انقلابی و رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون، حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون، پیامی خطاب به بازماندگان ایشان و مردم شهرستان کازرون صادر کرد.

به گزارش کازرون نما، پیام امام جمعه کازرون بدین شرح است:


بسمه تعالي

انالله و انااليه راجعون

خبر در گذشت زودهنگام دوست قديمي و وفادار، هنرمند متعهد و ولايتمدار مرحوم آقاي حاج محمد مرحمتي، همه دوستان و علاقمندان به ايشان و اينجانب را عميقآ داغدار نمود. آن عزیز سفر کرده حق بزرگی بر جامعه فرهنگی و هنری استان فارس و شهرستان کازرون دارد. آن مرحوم در همه ی برنامه های فرهنگی از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای حیات مومنانه خود نقش آفرین جدی بود.

حضور و سهم او در برگزاری ده ساله سمینار علامه طباطبائی(ره)، کنگره بین المللی حضرت سلمان فارسی، بزرگداشت و تجلیل از علمای گذشته کازرون، برگزاری دهه های گوناگون فرهنگ کازرون، همت در برگزاري يادواره هاي شهدا، برنامه ريزي همه مناسبت هاي مذهبي و ملي و راهپيمائي های گوناگون و اقامه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، بي بديل بود و ان شاءالله اين زحمات و خدمات مخلصانه ذخيره اخرت و بهره مندي از رحمت واسعه الهي و برخورداري از شفاعت پيامبر اسلام(ص) و اهل بيت طاهرينش عليهم السلام براي ايشان خواهد بود.

اينجانب مصيبت فقدان اين برادر عزيز و صميمي را به خانواده داغدار بويژه به همسر، فرزندان، برادر مكرم ايشان و به همه دوستان و جامعه فرهنگي و هنري، هيئات مذهبي استان و شهرستان كازرون تسليت عرض مي نمايم. ان شاءالله خداوند وي را با برادر شهيدش در بهشت موعود محشور فرمايد. امين يارب العالمين

و من ا...التوفيق

محمدخرسند – امام جمعه كازرون

پیام امام جمعه کازرون به مناسبت درگذشت حاج محمد مرحمتی
نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
1
ضمن عرض تسلیت درگذشت مرحوم مرحمتی
چند سوال درباره این پیام دارم
1- رشته هنری مرحوم مرحمتی چه بود که شما ایشان را هنرمند نامیدید؟
2- آیا اینکه آن مرحوم در (همه ی برنامه های فرهنگی) از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای حیات خود نقش آفرین جدی بود اغراق نیست؟ این همه فعالیت فرهنگی توسط گروه های مختلف با سلایق مختلف از اول انقلاب انجام شده که آن مرحوم با مجریان برخی از آن برنامه ها اصلا ارتباط نداشته
حسین خرسند
|
Germany
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
1
در این مواقع حزن و اندوه اینگونه نظر دادن جای تاسف داره آقای ناشناس
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
نام و یاد حاج محمد مرحمتی تا همیشه در تاریخ فرهنگ و هنر شهرستان کازرون ثبت و ماندگار خواهد بود . هم چنین خدمات جاودانه ایشان در عرصه های عمرانی و ساخت و ساز مجتمع های فرهنگی و هنری در شهرستان کازرون و بخش های تابعه جهت گسترش فضای فرهنگی فراموش نخواهد شد . ایشان تنها مسئولی بودند که همیشه با روی باز و احترام به ارباب رجوع احترام فراوان میگذاشتند و هم چنین احترام و ارزش خاصی برای هنرمندان شهرستان قائل بودند . روحشان شاد و یادشان گرامی باد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹