پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
فرماندار کازرون در دیدار با رئیس ورزش و جوانان:
روز شنبه گذشته در دیدار صمیمانه سیدکمال علوی فرماندار شهرستان کازرون و جاوید منصوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، علوی تصریح کرد: توسعه ورزش از اولویت های اصلی در برنامه ریزی های دولت در شهرستان کازرون است.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در این دیدار ابتدا جاوید منصوری به نمایندگی از جامعه ورزش کازرون، ضمن خوش آمدگویی به فرماندار جدید شهرستان کازرون، انتصاب ایشان را تبریک گفت و تصریح کرد: عملکرد گذشته شما در دیگر شهرهای استان فارس، این امید را به جامعه ورزش داده است که فصلی نو در توجه اصولی و هدفمند به ورزش پیش رو می باشد؛ و نگاه مدیریتی شما به ورزش فرصتی ارزنده برای پیشبرد هدف اصلی ورزش یا همان تأمین سلامت برای شهرستان کازرون است.

جاوید منصوری گزارش مختصری در خصوص توانمندی ها، فرصت ها، ضعف و مشکلات و تهدیدات پیش روی ورزش شهرستان کازرون ارائه کرد و خواستار توجه ویژه به وضعیت بودجه ای، توسعه و تقویت و نگهداری زیرساخت ها و اماکن ورزشی، ایجاد توازن و عدالت در توسعه بین بخش های تابعه شهرستان شد.

توسعه ورزش از اولویت های اصلی در برنامه ریزی های دولت است

در ادامه سید کمال علوی فرماندار جدید شهرستان کازرون، ضمن قدردانی از جامعه ورزش و تقدیر از جاوید منصوری، با تشریح دیدگاه خود درخصوص ورزش تصریح کرد: شهرستان کازرون بیش از پیش نیازمند توجه و دقت در اموری واجب مانند ورزش است. ایشان ورزش را ضامن سلامتی فرد و جامعه در کنار اجرای اصول تربیتی و اخلاقی دانست و مدیریت ورزش را امری حساس و جدی توصیف کرد و بیان داشت: جامعه ورزش شهرستان کازرون استعداد و ظرفیت بی بدیلی است که در قالب خود بیش از  11 هزار جوان سازماندهی شده دارد؛ که این به معنای طراوت و اقتدار است و تمام تلاش دولت در شهرستان کازرون بر این مبنا استوار است که روز به روز  ورزش توسعه منطقی و عادلانه یابد و مردم راضی و خرسند در محیط های ورزشی سالم حضور یابند.

گفتنی است: افزایش سرانه فضای ورزشی با تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان، افزایش سهم ورزش در بودجه و برنامه ریزی مالی برای تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی موجود به همراه حضور مستمر مسئولین ارشد در کنار ورزشکاران در برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله اصلیترین نکات بیان شده از سوی سید کمال علوی فرماندار جدید شهرستان کازرون بود.

سید کمال علوی پیش از این در شهرستان های فراشبند و خرمبید عملکرد بسیار مناسبی در توجه به ورزش و ورزشکاران از خود به جا گذاشته است .

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷