پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲
در جشنواره تاتر عروسکی کانون پرورش فکری فارس:
بانوی هنرمند کازرونی، جایزه ویژه هیئت داوران را در بخش کارگردانی برای نمایش عروسکی "آرزوی مترسک" در مرحله استانی هفدهمین جشنواره تاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس کسب کرد.

به گزارش کازرون نما، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: هیئت داوران این جشنواره، پری دریایی از مرکز لارستان، فرار از زندان از مرکز شماره یک شیراز و خورشید و دیو سیاه از مرکز آباده را به عنوان نمایش های برتر انتخاب کرد.

بانوی هنرمند کازرونی، جایزه ویژه بخش کارگردانی را کسب کرد

 زهرا افتخاری افزود: در بخش کارگردانی، ضمن تقدیر و تشکر از آمنه نعیمی کارگردان نمایش پروانه بداخلاق از مرکز قیروکارزین و امیرحسین آزادی و محمد جواد زارعی کارگردان نمایش آوازی برای وطن از مرکز شماره یک شیراز و اهدای تندیس جشنواره، جایزه ی ویژه هیئت داوران به زینب سجودی، کارگردان نمایش آرزوی مترسک از مرکز کازرون و مهدی احمدی کارگردان نمایش از کجا آمده ام شماره 4 شیراز تعلق گرفت

وی افزود: در بخش طراحی صحنه (دکور) و ساخت عروسک، ضمن تقدیر از محسن رنجبر و مریم جمالی طراحان عروسک نمایش موش و قورباغه و اهدای تندیس از مرکز فرهنگی هنری فسا، از زینب پالهنگ طراح عروسک نمایش "قول می دم بزرگ نشم" از مرکز فرهنگی هنری لامرد و لیلا محمودی، طراح عروسک نمایش "انگشت های خنده" از مرکز فرهنگی هنری شماره 5 شیراز  با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: در بخش عروسک گردانی ضمن تقدیر و تشکر از مارال امیری عروسک گردان نقش ریشه در نمایش یک دقیقه ای از مرکز فرهنگی هنری شماره یک شیراز، از بیتا شمشیری عروسک گردان نقش مرد جوان در نمایش مرد جوان و خیاط حیله گر و مبینا میرزایی و رکسانا راستی به صورت مشترک در نقش پلنگ از نمایش من پلنگم مرکز شماره سه شیراز، حسین بوشهریان عروسک گردان نقش کشواد در نمایش«آرش کمانگیر» از مرکز شماره سه شیراز تقدیر شد.

بانوی هنرمند کازرونی، جایزه ویژه بخش کارگردانی را کسب کرد

زهرا افتخاری افزود: هیئت داوران جایزه ی ویژه را به امیر حسین علیشاهی، علیرضا سامانی و هومان فریدون پور عروسک گردانان «مرد صیاد از نمایش صیاد سبز پوش و پرنده سخنگو» از مرکز فسا و فاطمه قائدی و سارا مدرسی عروسک گردانان ننه در نمایش «ننه بی نوا» از مرکز شماره یک شیراز اهدا کرد.

وی افزود: در بخش نویسندگی، تندیس جشنواره به نسرین کشاورز از مرکز مرودشت نویسنده نمایش «ماجراهای سوگلی و خاله نگین" و جایزه ویژه جشنواره به سمیه افشاری نویسنده نمایشنامه «کلاغ ها» از مرکز شماره یک داراب تعلق گرفت.

وی افزود: در بخش موسیقی هیئت داوران جایزه ویژه را به فرشید جعفری به خاطرساخت موسیقی نمایش های پروانه بداخلاق، من پلنگ، بچه خرس از درخت پایین نمی آید، آرزوی مترسک و قول می دم بزرگ نشم، اهدا کرد.

مرحله استانی هفدهمین جشنواره  سراسری نمایش عروسکی با نام زبان مادری اقوام ایرانی و هنرهای بومی و سنتی ، با رقابت ۲۳ گروه نمایشی از ۱۸ مرکز فرهنگی هنری کانون استان، در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.  

نویسنده: سرویس فرهنگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸