پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

دروووووووووووود
عرض ادب و احترام خدمت شما شنوندگان عزیز کازرونی رادیو صدای کازرون. در این برنامه قصد داریم که تماس های شما شنوندگان محترم و درخواست شما و پیام هایی که برای مسئولان شهرستان دارید را به صورت زنده پخش کنیم و فقط شنونده ی شما باشیم. یعنی در این برنامه شما شنوندگان عزیز به نوعی گوینده هستید و ما اهالی رادیو شنوده. پس مننتظر تماس شما هستیم تا ببینیم چراغ اول را چه کسی و از کدام محل یا کوچه و خیابان روشن می کند.
دورد به شما شنونده ی خوب ما، لطفا خودتان را معرفی کنید و حتما بفرمایید که از کجا تماس می گیرید
-
درود به شما. بنده بهنامی هستم و همیشه مشتری برنامه های رادیو صدای کازرون هستم. من از خیابان شهدای شمالی کوچه ی جامعی مجاور بانک تجارت مرکزی با شما تماس می گیرم و می خوام مشکلی که نزدیک به یک ساله با آن مواجهه هستیم را به عرض مسئولان مربوطه برسونم تا پس از پخش شدن در رادیو کازرون، به گوش آن ها برسه بلکه اقدامی بکنن.
بله دوست عزیز حاج آقای بهنامی شنونده ی ویژه ی رادیو کازرون؛ متشکرم بفرمایید مشکل را عنوان کنید و مخاطب خودتان را که کدام اداره یا سازمان است
- من قبل از مطرح کردن مشکل و معضل کوچه، باید از اداره ی آبفا تشکر کنم که لوله کشی خیابان شهدا و تعویض لوله های قدیمی و پوسیده را با طرحی خوب به انجام رساندند. اما خدا وکیلی بعد از اجرای آن پروژه هنوز که هنوزه کوچه ی ما مثل میدان جنگ یا مثل زمین زراعی شخم زده شده و هیچ گونه ترمیم و بازسازی نشده و اگر از نزدیک تشریف بیاورید و ببینید متوجه خواهید شد که این کوچه چه قدر خراب شده و همسایگان و ساکنین این کوچه زیر گرد و خاک زندگی می کنند و سالمندان با سختی در این کوچه رفت و آمد می کنند چون بعد از لوله کشی و حفاری کسی جوابگوی ترمیم و بازسازی آن نیست و ما نمی دانیم که اداره ی آب یا شهرداری یا راه و ترابری یا راهنمایی و رانندگی یا... باید این قسمت ها را درست کند ضمن این که این کوچه به دلیل وجود یک درمانگاه در انتهای آن، بسیار پر تردد می باشد و هم عابرین و هم راکبین دایم در حال رفت و آمد هستند؛ اما به سختی راه رفتن امکان پذیر است و خواهشمندیم هر چه سریع تر به درست کردن این چاله چوله ها و آسفالت آن اقدام کنند چون در زمان بارندگی اوضاع بدی را شاهد خواهیم بود چون این کوچه به خاطر حفاری ها از سطح خیابان پایین تر رفته و آب های جاری به جوی خیابان سرزیر نمی شوند و مشکلات چند برابر می شوند.
با کمال تشکر از شما حاج آقا بهنامی عزیز 
قبل از گوش دادن به تماس بعدی یک آهنگ زیبا را برای شما شنوندگان عزیز پخش می کنیم
تو شهر خوب کازرون زندگی دردسر داره / خیابونا و کوچه ها مشکل یک گذر داره
این جا و اون جا گرد و خاک، چاله و چوله ها زیاد/ وای که تو شهر ما ه قذر کارای بی ثمر داره!
مردم شهر کازرون مهربون و با غیرتن/ اما کسی به فکرشون نیس که اینم ضرر داره!
خیابونا و میدونا هر کدومش یه شکلیه/ تو دست و پای آدماش مشکل و دردسر داره!
تو شهر خوب کازرون زندگی دردسر داره، تو شهر خوب کارون زندگی دردسر داره
تلفن بعدی لطفا

-  الو سلام عرض می کنم. سلام و تشکر از تماس شما. امر بفرمایید ما داریم می شنویم. لطفا معرفی بفرمایید و از کجا تماس می گیرید و مخاطب جناب عالی کدام ارگان یا اداره است
- بنده یک همشهری هستم و از خیابان سلمان فارسی تماس می گیرم و طرف صحبت بنده اداره ی راهنمایی و رانندگی و یا شورای ترافیک و یا شهرداری است. طرح قسمت کردن خیابان سلمان با نیوجرزی یا همان بلوک های سیمانی و لوله های فلزی وسط آن ها که رد شده است، شاید عجولانه یا بدون کارشناسی باشد و یا شاید از دید مسئولان مربوط اقدامی درست بوده، اما کاستی هایی نیز دارد و در عوض ِ محسنات، شاید ایراد و عیب هایی هم داشته باشد که بنده عنوان می کنم؛ شاید بیش تر بر آن فکر شود و راهکاری بهتر انجام پذیرد. اول این که شاید به نظر بیاید که با این کار از دور زدن خودروها جلوگیری شده است، اما خودرو ها ناخودآگاه در مسیر دور میدان شهدا انتقال می یابند که ترافیک سنگینی در اول ابوذر و دور میدان به وجود می آید. چون ایستگاه اتوبوس و تاکسی و این خودروها با هم تداخل پیدا می کند. در صورتی که تعدادی از ماشین ها همان جا یعنی در خیابان سلمان دور می زدند و به مسیر خود ادامه می داداند. یکی دیگر از مشکلات موجود لوله ی آهنی وسط بلوک های سیمانی است که با توجه به تردد زیاد مردم در این خیابان، و خصوصا به این طرف و آن طرف خیابان رفتن برای دسترسی به پزشک و آزمایشگاه و داروخانه و دیگر مغازه ها، مردم دایم مجبورند به خاطر این که راه های مخصوص پیش بینی نشده، از روی این مانع پا بردارند و در همان لحظه ها عبور خودروها هست که ممکن است فردی پایش به لوله های مذکور گیر کند و با سر به زیر ماشین در حال حرکت برود و معمولاً بیش ترین تردد در این حوالی بیماران هستند. مورد دیگر این که با نزدیک شدن به ماه محرم و حرکت دسته های سینه زنی و کاروان های عزاداری محلات مختلف از این مسیر طی می شود که سنوات قبل تمام عرض خیابان را می گیرد و حال خیابان سلمان فارسی با مانع سیمانی از وسط نصف شده است و اتومبیل ها در دو طرف توقف می کنند لذا شک نکنید که این مانع ها به خاطر مزاحمت بایستی برداشته سود و اِلا مشکل حاد و بدی اتفاق خواهد افتاد و به نظر بنده این طرح همین الآن که هیچ و در آینده ای نزدیک نیز با شکست روبرو خواهد شد شاید طرح یک طرفه شدن آن بهتر باشد به هر حال این چند موردی که عرض کردم از نزدیک قابل لمس است که هم خطر ناک بودن با توجه به عبور شهروندان به دو طرف خیابان و پریدن از روی مانع و هم ترافیک بیشتر به خاطر تنگ شدن دو طرف مسیر خیابان و هم در ایام عزاداری و سخت شدت حرکت دسته های سینه زنی. در پایان خیلی ممنون که صدای بنده را از رادیو صدای کازرون پخش کردید و امیدوارم که به گوش مسؤولان ذی ربط برسد.
با تشکر از شما شهروند عزیز و دل سوز و از تماس و صحبت های خوب شما، امیدوار هستیم که مسئولان مربوط رادیوی خود را روشن کرده باشند و صحبت های شنوندگان عزیز ما را گوش داده باشند و در جهت رفع مشکلات اقدام لازم را انجام بدهند. چون این مردم هستند که با اقدامات برخی ادارات و سازمان ها بایستی در رفاه و امنیت باشند و اگر ارگان یا نهادی به فکر یک کار عمرانی می افتد و یک طرح یا پروژه ای را در سطح شهرستان اجرا می کند، بایستی بلافاصله در بهسازی و ترمیم جاهای آسیب دیده از انجام آن پروژه اقدام نماید تا خدای نکرده دست و پاگیر مردم نشود و باید خاطر نشان کنیم که هر طرح و برنامه ای که صورت می گیرد اول از همه بایستی آسایش و آرامش شهروندان را در نظر داشته باشند و تمامی جوانب امر در نظر گرفته شود تا نتایج ثمر بخشی را پیش رو داشته باشد؛ نه این که قسمتی را درست و قسمت هایی را خراب یا نیمه تمام گذاشت به امید روزی که مردم شهرستان بتوانند در سطح شهر و مرکز شهرستان دارای پارکینگ ها و سرویس های بهداشتی و خیابان هایی تمیز و پیاده روهایی دور از سد معبر داشته باشند.
شنوندگان عزیز برنامه ی ما در این ساعت به پایان رسید و تا برنامه ی دیگر خدا یار و نگه دارتان 
دوستت دارم یار کازرونی / دوستت دارم یار کازرونی / دوستت دارم یار کازرونی

رادیو صدای کازرون را هر پنجشنبه در کازرون نما بخوانید

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷