پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
با حضور نماینده مردم کازرون در مجلس:
با حضور حاج حسین رضازاده، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، پروژه برقرسانی به روستای باغستان ابوالحیات در بخش کوهمره نودان به بهره برداری رسید.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما، در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور حسین رضازاده نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی و علوی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان کازرون و بخش کوهمره نودان، پروژه برقرسانی به منطقه کوهستانی و صعب العبور باغستان ابوالحیات که به همت شرکت توزیع برق استان و شهرستان کازرون اجرا گردیده است، مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم، یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان، ضمن خوشامدگویی به مسئولین و تقدیر از حضور مردم خونگرم منطقه باغستان، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و حوادث تلخ سال 1360 را در تاريخ انقلاب اسلامی ماندگار و اثرگذار برشمرد. سپس درخصوص ضرورت توجه بیشتر به مناطق محروم اشاره کرد و به زحمات و خدمات دولت تدبیر و امید درجهت ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی در کشور اشاره نمود.


سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون نیز، به اهمیت و ارزش خدمات کشاورزان و باغداران و روستاییان اشاره کرده و تاکید نمود: خدمت به شما عزیزان و خوبان و زحمتکشان را وظیفه انسانی و اخلاقی خود می دانم و بسیار خوشحالم که در هفته دولت و در راستای تحکیم ارتباط دولت و مردم، درجمع صمیمی شما حضور یافته ام.

در ادامه این مراسم، حاج حسین رضازاده به ضرورت توجه بیشتر مسئولین به این منطقه تاکید نموده و یادآور گردید: اگرچه امروز به همراه مسئولین دولتی در جمع شما حضور یافته ام، ولی در واقع خادم شما هستم و از طرف مردم و به نمایندگی از شما عزیزان، اظهار نظر و موضع گیری خواهم کرد. وی خاطر نشان کرد: به عهدی که با مردم بسته ام وفادار می باشم.

شایان ذکر است در این پروژه  6392 متر شبکه فشار متوسط و 974 متر شبکه فشار ضعیف و سه دستگاه ترانس 25 کیلووات با اعتبار 3095 میلیون ریال هزینه شده است.

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳