پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۰۴
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
باحکم قائم مقام رئیس بنیاد مسکن در امور مجلس:
مهندس سید علی نقی طبیب لقمانی، طی حکمی به عنوان مدیرکل امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور منصوب گردید.

به گزارش کازرون نما، مهندس سیدعلی نقی طبیب لقمانی از مدیران خوشنام و محبوب شهرستان کازرون است که سابقه ریاست شورای اسلامی شهر کازرون، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون، مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس را در کارنامه خود دارد.

مهندس لقمانی مدیرکل امور مجلس بنیاد مسکن شد

وی اول شهریورماه با حکم محمدرضا شاملو قائم مقام رئیس بنیاد مسکن  در امور مجلس، به عنوان مدیرکل امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور منصوب شد.

مهندس لقمانی مدیرکل امور مجلس بنیاد مسکن شد


گفتنی است: مهندس سید علی نقی طبیب لقمانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان کازرون کاندیدا شد که صلاحیت وی از سوی هیئت نظارت شورای نگهبان احراز نگردید.
نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۷
شهروند
|
United States
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
1
باسلام به مدیر سایت کازرون نما
کلمه کاندید صحیح نمیباشد وبایدازکلمه کاندیدابه کاربرده شود.کاندیددرلغت به معنای احمق میباشداماکاندیداهمون نامزدانتخاباتی است.
مدیر پایگاه
با سلام و تشکر از تذکر شما. 
کلمه مورد اشاره اصلاح شد
شادباشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
شاکر
|
Canada
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
3
9
مهندس بالاخره به مجلس راه یافت.
ابراهیم ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
4
9
سلام به همه

سالها پیش , در آن روزگار وانفسا که بزرگترین غلط زندگیم را ( تولید در کازرون ) مرتکب شدم , و هیولاهایی بسیار زشت و پلید چون سرخوردگی , ناکامی , حسادت , نخواهندگی , مزاحمت , سنگ اندازی و غیره و از جمله ناشایستگی و بی لیاقتی بسیاری از ... نکبت مضاعفی بود بر فلاکتم , فقط یکبار افتخار دیدار ( و آشنایی ) با عزیز دلم مهندس لقمانی پیدا کردم.

در آن اوضاع دهشتناک , اخلاق عالی ایشان , دلسوزی صادقانه اش , و سخنان مهربانانه اش و کوهی از معرفت و بزرگواریش چونان مرهمی بود بر تن رنجورم و نفسی تازه بر روح خسته ام.

افسوس که مورد تولیدی من با سمت ایشان ارتباطی نداشت ( تا به این بهانه هم که شده با این استاد اخلاق دیدار بیشتری داشته باشم ) , و صد افسوس که دیگر به شرف دیدار دوباره ای با حضرت ایشان مفتخر نشدم !

مهندس عزیز ! هرگاه یادی از حضرتت میشود (بیشتر در کازرون نمای عزیز ) ناخود آگاه به یاد اهل بهشت می افتم. انشاالله بهشت نصیبتان.

مهندس سید علی نقی لقمانی یکی از مفاخر کازرون است و کازرونیها به داشتن همچو انسان شریفی باید به خود ببالند.

مهندس جان ! امیدوارم همچنان خدمتگدار مردم مانده باشید و " سمت و پست " اداری از " مقام انسانی " شما نکاسته باشد.

امید که تمام مسولین از اخلاق و دیگر محسنات چو شمایی الگو بگیرند.

هرکجا هستی دست حق یارت باد. پیش به سوی " خدمت خالصانه به مردم " نه برای ریا که برای " رضای خدا " .

یاحق
یاعلی
پاسخ ها
شهیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
واقعا باید از مسئولان امنیتی ، نظارتی ، سیاسی و فرهنگی کشور گلایه کنیم که چه طور این « فرد بهشتی » ، « استاد اخلاق » و... را این گونه رد صلاحیت نمودند !!؟؟ آخر برادر محترم ! این تعریف و تمجید ها آن هم در مقابل افرادی که با سابقه ی این فرد و گرایش های ... خانواده ایشان آشنایی دارند به چه معنایی است ؟ راستی از نصب تصاویر ... در منزل پدری ایشان هم اگر خبری دارید !! توضییح بدهید !!؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
آقای شهیدی
ما از مسولان امنیتی و سیاسی و فرهنگی کشور هیچ گلایه ای نداریم بلکه از شورای محترم نگهبان گلایه مندیدم که بی دلیل فرصت خدمتگزاری رو از یک فرد توانمند گرفتن.
ضمناً سابقه و گرایش فردی و خانوادگی ایشون که از هرگونه چاپلوسی و حق مردم خوردن و سوء استفاده کردن مبراست یکی از نقاط قوت ایشونه . خوشبختانه پدر و پدربزرگ ایشون چنان سابقه ای از مردم داری و خیرخواهی و راستگویی و دیانت از خودشون بجا گذاشتن که در برخی موارد این محسنات مانع از به چشم اومدن قابلیت ها و توانمندی های فردی مهندس لقانی میشه.
در مورد نصب عکس هم نمیدونم که تصویر چه چیزی یا چه کسایی رو نصب کردن ولی اگه نصب اون تصاویر تاثیری در این همه محسنات اخلاقی این خانواده داره خب بگید تا دیگران هم نصب کنن.
یه نگاه به افراد خلافکار درجه یک کشور بنداز ببین اونا چه تصاویری رو توی خونه هاشون و ماشین هاشون و حتی روی انگشترهای عقیقشون نصب کردن .
البته نمیدونم نصب عکس و تصویر توی رفتار و عملکرد مسولین چقدر تاثیر گذاره، باید برم و با توجه به فراوانی تصاویر نصب شده و عملکرد افراد و ادارات یه تحقیقی بکنم .
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
9
با این همه مسئولیت صلاحیتشون احراز نشد، اینم از عجایب روزگاره
پاسخ ها
احسان
| Netherlands |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
احراز نشد چون از اتفاقات و غرض ورزی و تصمیمات اشتباه ایشان در فارس و هرمزگان بیخبرید
چون از ... ایشان در حق افراد مطلع نیستید
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
8
3
واقعا در عجایب نهاد های جمهوری اسلامی مانده ام که چه طور می شود فردی توسط ارگان های نظارتی ، امنیتی و انتظامی و آن هم به خاطر نداشتن صلاحیت برای استقرار در پستی مانند مجلس رد صلاحیت قطعی می شود و علی رغم تاش های عده ی زیادی از هواداران وابسته به حزب سبزها !؟ و تا آخرین لحظات قبل از انتخابات موفق به تایید صلاحیت خود نمی شود ولی همین فرد با همین مشخصات و سوابق بلافاصله توسط یک نهاد دیگر ماموریت پیدا می کند که امور مربوط به مجلس آن نهاد را بر عهده بگیرد !!؟ همین است که متاسفانه مشکلات مدیریتی در کشور تمامی ندارد و هر روز در بخشی از سیستم مدیریتی گندکاری هایی بروز می کند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
جناب کازرونی سلام
مراجع چهار گانه شامل وزارت اطلاعات، دادگستری، ثبت احوال و نیروی انتظامی صلاحیت ایشون و بسیاری دیگر از کاندیداهای نمایندگی مجلس رو تایید کردند ولی بنابر نظارت استصوابی شورای نگهبان ،این شورا نظر نهایی رو در مورد تایید یا عدم تایید صلاحیت میده ( یعنی در مواردی به شنیده های افراد مورد اعتمادش در مورد مثلاً نداشتن التزام عملی و اعتقاد قلبی به ولایت فقیه استناد میکنه و شخصی رو رد صلاحیت میکنن) و جدیداً یک مورد دیگه هم به این موارد اضافه کردن که عدم احراز صلاحیت هست یعنی اینکه این شورا علیرغم اینکه هیچ موردی و هیچ مشکلی در مورد ایشون وجود نداشته و حتی سخنان افراد مورد اعتمادشون هم نتونسته اونا رو قانع کنه که ایشون رو رد صلاحیت کنن ، رای به عدم احراز صلاحیت میدن به این معنی که اونا نمیدونن این فرد توانایی نمایندگی مجلس رو داره یا نه.
در مورد آقای مهندس لقمانی عدم احراز صلاحیت عنوان شده بود که با توجه به مسولیت های بزرگی که از قبل داشتن این دلیل نامناسبی برای عدم احراز صلاحیت ایشون بود ، خصوصاً وقتی که صلاحیت خیلی از کسانی تایید شد که تمام عمرشون یا یک معلم ساده و یا یک کارمند ساده بودند .
شما هم بجای اینکه چشم و عقلت رو ببندی و دهنت رو باز کنی یه کم تحقیق کن و یه خورده از مغزت کمک بگیر تا بهتر قضاوت کنی .
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
جناب ناشناس ! سلام !
1- جمهوری اسلامی دارای نظام یک پارچه قانونی است یعنی همان قانونی که صلاحیت جناب عالی برای تصدی یک اداره را در یک منطقه « تایید » می کند ، همان قانون بعد از مدتی فعالیت ، به دلایل مختلفی ، از جمله اقدامات منفی شما در همان ایام فعالیت هایتان و یا ... صلاحیتتان را « رد » می کند ، پس ما حق نداریم مراکز قانونی مانند شورای محترم نگهبان و یا دستگاه های محترم نظارتی و... را به دلیل عدم تایید صلاحیت یک فرد مورد توهین و افترا قرار دهیم .
2- شما در نوشته خود « معلمان و کارمندان ساده ! » را مورد توهین و بی احترامی قرار داده اید ! در حالی که بخش عمده ی فشارها و فعالیت های کشور بر دوش این افراد محترم و کم توقع قرار گرفته و همین ها بوده اند که قرار بوده شما و کاندیدایتان را مورد انتخاب قرار بدهند ! شما با چه توجیهی این افراد را مورد تحقیر قرار می دهید ؟! آیا با همین فرهنگ و روحیه قرار بود به مجلس بروید ؟ به نظر می رسد این نگاه تنها از ذهن های بیماری تراوش می کند که دارای روحیه طاغوتی و به دور از اخلاق و فروتنی هستند ؟!! و از این بابت بنده به جای مدیر محترم کازرون نما !،از کلیه کارمندان و معلمان بزرگوار عذر خواهی می نمایم .
3- فرهنگ انتقاد پذیری و روحیه پاسخ گویی به سئوالات دیگران ، یک « هنر فاخر » است که متاسفانه شما از اصل فاقد آن هستید چرا که علاوه بر توهین به شورای محترم نگهبان ، قوانین مصوب نظام و کارمندان و معلمان زحمتکش ، کنویسنده را به « بی مغزی » ، « بی عقلی » ، « کوری چشم » و... متهم نموده اید ؟!! و این نشان می دهد که الحمدلله مسئولین نظارتی و انتخاباتی از چه عمق نگاهی بهره مند بوده اند که بایستی خداوند را به خاطر این نعمت الهی شکرگزار باشیم .
4- « ولایت فقیه » رمز ماندگاری نظام ، مرکز اعتقادی شیعه ، پیام اصلی همه شهدا ، عامل استمرار امنیت و ایستادگی در مقابل طاغوتیان ! و پرچم دار نظام مهدوی است و بر همین اساس کسانی که قرار است مدیریت کلان نظام را عهده دار شوند باید به این اصل مترقی وفادار و اعتقاد قلبی ، نه زبانی صرف ، داشته باشند و بر همین اساس هم در هنگام غربالگری شورای نگهبان عده ای به دلیل عدم اعتقاد به این اصل شرعی ، قانونی و عقلی صلاحیتشان رد و یا تایید نمی شود .
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
جناب کازرونی، سلام مجدد
آینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن آیینه شکستن خطاست
پاسخ جنابعالی به نظر اینجانب را مطالعه کردم لذا نکات ذیل را به اطلاع شما میرسانم.
۱- قانون ذر برخی موارد دارای اشکالاتی هست که باید رفع گردد ولی تا رفع آن ما مطیع قانونیم و گله مندی از عملکرد شورای نگهبان توهین به کسی نیست . مسولان شورای نگهبان و هییت های نظارتی هم مانند بنده و شما انسان هستند و حب و بغض شخصی یا نگاه تمامیت خواه و سیاسی و جناحی یا منافع شخصی و یا حتی حوصله و وقت داشتن و نداشتن آنها میتواند به نحوی نامحسوس در قضاوت صحیح آنها خلل وارد کند همچنان که دبیر شورای نگهبان گفتند که فرصت و زمان ما برای بررسی دقیق پرونده های معترضان کم بود و اشخاص ذینفع میتوانند راضی یا ناراضی باشند و این نارضایتی توهین به کسی محسوب نمیشود.
۲- در خصوص جایگاه معلمان و کارمندان احتمالاً قصد جو سازی دارید که زمان این گونه جو سازی گذشته ولی بنده این نوع برداشت شما را از عدم توانایی درک شما از جملات ساده قلمداد کرده و آن جمله را به زبانی ساده تر برای شما توضیح میدم تا شاید متوجه منظور بنده شوید:
وقتی توانایی و قابلیت اجرایی کسی که مسولیت کمتری دارد احراز میشود در نتیجه لازم است توانایی و قابلیت اجرایی کسی که مسولیت های بسیار بالاتری هم داشته احراز شود .
این بدین معنی نیست که چرا صلاحیت کارمندی ساده احراز میشود بلکه بدین معنی است که چرا صلاحیت مدیر کل آن کارمند احراز نمیشود.
امیدوارم که ساده وقابل فهم توضیح داده باشم براتون.
۳- بنده به هیچ فردی توهین نکرده ام حتی شما . ولی جنابعالی میتوانید نظرات خود را به گونه ای مستدل بیان نمایید تا شایبه عدم استفاده از تفکر هنگام نظر دادن به ذهن خوانندگان متبادر نشود.
وقتی شما از لفظ رد صلاحیت قطعی توسط ارگانهای نظارتی و امنیتی و انتظامی استفاده کردید که دروغ بودن آن اظهر من الشمس است خب به خوانندگان حق دهید تا در مورد شما آنگونه فکر کنند.
۴- در مورد گزاره چهارم شما با شما موافقم ولی مستدعیست روش فهمیدن اعتقادات قلبی افراد رو بیان کنید تا ما هم یاد بگیریم.
و در پایان از شما خواهشمندم با احترام بیشتر به اعتقاداتی که از اونها دم میزنید، از آنها بعنوان سپر و ابزار جنگی برای از میدان بدر کردن رقباتون استفاده نکنید. ارزش اونها فراتر از اینهاست.
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
ناشناس محترم ! متقابلا سلام !
1- نگاه حقارت آمیز شما به معلمان و کارمندان ساده و زحمتکش دولت ! حتی در همین جواب اخیرتان هم کاملا مشهود است و البته اگر خودتون متوجه این نگاه نمی شوید ! توصیه می کنم چنان چه کسی در کنارتان نشسته از وی بخواهید تا نظریه تان را مطالعه کند و نظرش را به شما بگوید .
2- چه کسی گفته « وقتی توانایی و قابلیت اجرایی کسی که مسولیت کمتری دارد احراز میشود در نتیجه لازم است توانایی و قابلیت اجرایی کسی که مسولیت های بسیار بالاتری هم داشته احراز شود » ؟ این ملازمه را از کدام قوطی عطاری بیرون آورده اید ؟! ای بسا در 95 درصد از موارد ،کارمندان ساده و معلمان پایین دستی ، توان مدیریت و یا صلاحیت های اخلاقی ، مدیریتی ، سیاسی و فردی بیش تری نسبت به افراد بالا دستی خود دارند ! در بسیاری از موارد متاسفانه سپردن مدیریت ها به افراد نه به خاطر توانایی و یا فضایل اخلاقی ، سیاسی و... بیش تر نسبت به دیگران است بلکه زد و بندهای جناحی ، فامیلی ، قومیتی و سیاسی و... در این موارد بیش از صلاحیت های فردی دخیل هستند ! اشتباه افرادی مانند شما این است که « احراز صلاحیت » ها را تنها به « داشتن و یا نداشتن » مسئولیت محدود کرده اید .بر همین اساس است که مثلا در سال های اخیر که در استان های دیگر ، پروژه مسکن مهر به دلیل ساخت و سازهای وسیت روی دست دولت مانده اما در کازرون و شهرهای تابعه ! هیچ گونه اقدامی صورت نگرفت ! و در مناطقی مانند شهر خشت علی رغم اخذ میلیون ها تومان از مردم مومن ولی جمستضعف این منطقه اما هیچ گونه کاری برایشان انجام نشده و حتی پول هایشان را هم به آنان بر نمی گردانند !؟ .
3- در رابطه با بحث « ولایت فقیه » فرموده اید :« مستدعیست روش فهمیدن اعتقادات قلبی افراد رو بیان کنید تا ما هم یاد بگیریم » ! ، در پاسخ باید گفت ، اصولا فهم این که افراد از چه اعتقادتی برخوردار هستند بسیار آسان است ! چرا که به قول معروف « از کوزه برون تراود آن چه در اوست » !، ضمن آن که اعمال انسان زاییده تفکرات قلبی و درونی آن هاست ! وقتی که مدیری طی سال ها مدیریت خود در برخورد با اطرافیان یا زیر دستان رعایت امور شرعی و قانونی را نکند ! و یا نسبت به نظام ، انقلاب ، ولایت ، جبهه و جنگ ! نه تنها بی تفاوت بوده بلکه حتی آن ها را عملا زیر سئوال می برد و در خلاف مسیر آن ها حرکت می کند! و یا اطرفیانش در ایام انتخابات با بستن علامت های ویژه فتنه گران ! به تبلیغ از وی بپردازند ! و یا... طبیعی است که « بالاخره دم خروس خودش را نمایان خواهد نمود » .
سیدمحمدحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
آقای کازرونی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! سلام
متاسفم برای این شهر وشهروندان
از افرادی که بدون هیچگونه دلسوزی تنها به خاطر پست ومقام خود و وابستگان ودلبستگان خویش ومنافع شخصی آنان ، این شهر محروم وعقب نگه داشته را یا تفکرات خشک ومرتجع خود وهمراهان خویش محرومتر ازقبل میسازند ، هیچ انتظار دیگری نمیتوان داشت.
مردم این بار آمده بودند تابا حضوری گسترده ویکپارچه نماینده ای را به مجلس بفرستند که در کارنامه خانوادگی ایشان دلسوزی وخدمت به مردم باموفقییت ثبت شده و از سابقه وی خدمتگذاری ، پاکدستی ، پشتکار ، یکرنگی وصداقت ، وطن پرستی و دلسوزی ... را به عینه مشاهده کرده بودند و این بار امیدوارانه به آینده این شهرستان نگاه میکردند که بهتراز دوره های قبل شخصی را به مجلس خواهند فرستاد که به دور از هیاهوهای سیاسی و جناحی ، با دوچشم باز ودیدن همه نظرات و تفکرات و دنبال نمودن حقیقت و پیگیری واخذ حقوق بر باد رفته این شهرستان ، شاهد پیشرفت شهرستان خود باشند ... که دستهایی ... و... باز با سیاسی کاری و سنگ اندازی خویش مقابل مردم ایستادند وبا شعار عدم احراز صلاحیت این امبد را از مردم گرفتند و همچنان مردم را در بهت وناباوری گذاشتند.که مردم این ... را هرگز فراموش نخواهند کرد
آری مردم خوب روابط و ضوابط ها را میدانند وبهتر ازشما میفهمند این مسایلی که بر سر این مردم در طول 37 سال روا شده توسط چه کسانی و به چه بهانه های واهی بوده است.
اطمیتات داریم روزگاری نه چندان دور سزای این ...های روا شده درحق این مردم را پس خواهند داد.....به امید آنروز عاشقانه و امیدوار به شهرمان دلبسته ایم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
4
8
تبریک تبریک
خدمت فرزند برومند و توانمند کازرون جناب آقای مهندس سید علی نقی لقمانی.
بالاخره این عزیز به مجلس راه پیدا کرد.
العزه لله جمعیا
محبوبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
4
9
خبر بسیار مسرت بخشی بود. امیدوارم مهندس لقمانی مانند موارد قبل در این عرصه هم خوش بدرخشد
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
3
9
درود
تبريك ميگم. با آرزوي توفيق و سربلندي روز افزون ايشون
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
3
9
در جواب نظر کازرونی
آقای کازرونی مهندس لقمانی رد صلاحیت قطعی نشد، بلکه عدم احراز صلاحیت شد که این دو معانی متفاوتی داره آدیی.
برو یه کم تحقیق کن. آقای "د . ن" و آقای مهندس "ش" و آقای مهندس "ب" رد صلاحیت شدند. همین نماینده فعلی هم اول عدم احراز صلاحیت شد بعد تایید شد. رد صلاحیت های قطعی حق اعتراض نداشتند ولی عدم احراز صلاحیت ها حق اعتراض داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
جناب آدیی ! شما که ماشااله این هم اطلاعاتتون بالاست !! بفرمایید اتهامات ایشان که نهایتا منجر به « عدم احراز صلاحیت » یا « رد صلاحیت » و یا ... شد چه بوده اند ؟ کسی که علی رغم تقلاهای مثلا ! عده ای از بزرگان در مرکز استان !! و تهران ! بالاخره موفق به « تایید صلاحیت » خو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
3
9
بسلامتي موفق باشند
مايه افتخار هستند
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
3
9
باسلام
باتبريك به اين مهندس زحمت كش و دلسوز كه هميشه سعي در تالاش و كوشش و حفظ آبروي شهرمان كازرون داشته اند
انشاله كه هميشه سلامت و موفق باشند.
با آرزوي توفيق براي خودش و خانواده محترم ايشان...
پيام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
3
9
به به چه خبر خوبي
مهندس جان سربلند باشي
ممنون از كازرون نما با اين خبرش
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
10
بنده یک مرتبه افتخار دیدار ایشون رو در زمان انتخابات داشتم که شخصیت والای ایشون بنده رو خیلی تحت تاثیر قرار داد. ادب و متانت و ژرف نگری ایشان در پاسخ هایی که میدادند کاملاً واضح بود به نحوی که احساس میکردم تمام تجربیات پدر و پدربزرگانش را نیز در این سن و سال به همراه دارد. حیف شد که احراز صلاحیت نشدند و مجلس شورای اسلامی از موهبت ایشان بعنوان نماینده بهره مند نگردیدند. ایشان در آینده به یک چهره ی تاثیر گذار ملی مبدل خواهند شد، حتی با دشمنی هایی که آقای الف_الف در استان فارس در حق ایشون روا داشتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
8
جز اين هم انتظاري نبود
با توجه به تعهد و كارداني ايشان اميدوارم منشا خدمات خير براي شهرستان هم باشند
اكبر ز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
8
مهندس عزيز شما در هر پست و مقامي كه باشي در قلب ما جا داري.
بهتون تبريك ميگم موفق باشي.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
8
درود بر کازرون نما بخاطر اطلاع رسانی
با آرزوی سلامتی و موفقیت آقای لقمانی
پاکدستی و صداقت گم نمیشه
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
8
واقعا چرا برخی ها اینقدر حسود و کوته بینند؟؟؟ گیرم که حرف شما درست باشه و عکس....... تو خانه پدرش نصب شده باشه، چه ربطی به خود ایشون داره؟؟؟؟
واقعا که با اینجور تصمیم گیری ها کازرون رو چهارصد سال عقب بردید. بخدا ازتون نمیگذرم. اون دنیا یقه همه تون رو میچسبم. شما از تکفیری ها تکفیری تر هستید. در پایان تبریک میگم به مهندس عزیز و ارزشمند. خدا جای حق نشسته. ... با خفت و خواری از استان فارس و ... در استان رفت، روزی بقیه شون باشه
فرزند کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
8
تبریک میگم
خدا با شماست جناب لقمانی
پیروز باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
2
8
مبارکه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
2
7
خدا قوت مهندس.
خدا یارت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
2
6
من ايام انتخابات ازنزديک بامهندس آشنا شدم هرچندقبلا"ايشان رامبرانت شناختم ولئ نزديک نه؛مهندس واقعا"عزيزوسالم وصالح ودلسوزه؛خداکمکش کنه.
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
2
6
مبارک باشه.
تبریک
مهندس لقمانی امیدوارم که مانند گذشته استوار و با صلابت باشید برای خدمت به مردم و جامعه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
2
6
تبریک
الحق که شایسته ی بهترین ها هستید.
دست خدا پشت و پناهتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
1
6
با سلام و تبریک خدمت جناب مهندس و کلیه همشهریان گرامی واقعا مهندس ادم لایقی است
امين م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
1
6
تبريك بسيار خوشحال شدم.آرزوي موفقيت دارم براشون
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
1
7
ضمن عرض تبریک به همشهریان فهیم کازرون و به جامعه مهندسان
با توجه به توانمندیهایی که در مهندس لقمانی سراغ داریم ایشان علیرغم حسادت ها و تنگ نظری های موجود در شهرستان و استان ، در چند سال آینده به یک چهره ملی و شاخص تبدیل خواهند شد.
قایمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
2
7
اول تبریک به جناب لقمانی انتصاب ایشان در هر پست ومقام کشوری باید ماییه مباهات برای شهرستان باشد .شاید یکی از علل عقب ماندگی شهرستان کازرون همین حسادتها وجنگ جناحی باشد که از گذشته دور تاکنون برشهرستان حاکمه .بی شک بزرگترین اشتباه مسولین نظارت وشورای نگهبان حذف ... چهره های مطرح انتخابات کازرون باشه که مردم رااز حق انتخاب برتر محروم کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
شوراي نگهبان در حذف يار و ياور و غمخوار ... خوب عمل كرد دست مريزاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
6
3
چوب خدا صدا نداره

جناب مهندس لقمانی ... فراوانی در مسئولیت خود در حق افراد کردند و شایدم در خواب نمیدیدند که چوب خدا اینگونه اثر کند
سیستم دیکتاتوری و تصمیمات اشتباه در کارنامه کاری ایشان موج میزند
و از روی ناچاری چنین پستی که ارزش خاصی هم ندارد و تشریفاتی می باشد به ایشان دادند چون دچار افسردگی شده بودند
پاسخ ها
پیر بنکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
فرزند عزیزم ناشناس گرامی سلام
فکر میکنم که جنابعالی به منبع وحی وصل هستین و یا جایگاهی رفیع دارین که توانایی دیدن چوب خدا را داشته اید . اگر اینگونه هست بفرمایید تا به حلقه ی مریدانتان وارد شوم البته اگر حضرت جنابتان بپذیرند .
فرزند عزیزم میشود از دریای گوهر دار مدیریت ایشان فقط پیاله ای از آنچه به تعبیر شما دیکتاتوری و تصمیمات اشتباه هست را بیاورید .
در پایان دعا میکنم تا شما هم به پستی به قولتان تشریفاتی نائل آیید تا بتوانید آسوده خاطر جرعه ای آب بنوشید تا شاید روحتان را بیاساید و روانتان قدری آسوده گردد .
فرزندم تو را دوست دارم
پیر بنکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
2
4
چراغ اگر می خواهد که او را بر بلندی نهند، برای دیگران می خواهد و برای خود نمی خواهد. او را، چه زیر چه بالا، هرجا که هست، چراغ منور است، الا می خواهد که نور او به دیگران برسد. این آفتاب که بر بالای آسمان است اگر زیر باشد، همان آفتاب است، الا عالم تاریک ماند. پس او بالا برای خود نیست، برای دیگران است.

حاصل: ایشان از بالا و زیر و تعظیم خلق منزهند و فارغند. تو را که ذره ای ذوق و لمحه ای لطف آن عالم روی می نماید، آن لحظه از بالا و زیر و خواجگی و ریاست و از خویش نیز که از همه بتو نزدیکتر است بیزار می شوی و یادت نمی آید. ایشان، که کان معدن و اصل آن نور و ذوقند، ایشان مقید زیر و بالا کی باشند؟ مفاخرت ایشان به حق است و حق از زیر و بالا مستغنی است. این زیر و بالا ما راست که پای و سر داریم.

مصطفی، صلوات الله علیه فرمود: لَاتُفَضِّلَوْنِیْ عَلَي یُوْنُسِ بْنِ مَتَّیَ بِاَنْ کَانَ عُرُوجُهُ فی بَطنِ الْحُوْتِ عُرَوْجِیُ وَ کانَ فِي السَّمَاءِ عَلَي الْعَرْشِ. یعنی اگر مرا تفضیل نهید برو، از این رو منهید که او را عروج در بطن حوت (ماهی، نهنگ) بود و مرا بالا بر آسمان، که حق تعالی نه بالاست و نه زیر؛ تجلی او بر بالا همان باشد و در زیر همان باشد و در بطن حوت (ماهی) همان. او از بالا و زیر منزه است، و همه بر او یکی است.

فیه ما فیه
جناب مهندس لقمانی از مفاخر فارس و خدمتگذاری دانا برای ایران عزیز است بنا به فرمایش حضرت مولوی حق با ایشان است و چه بر مسندی بالا و یا پایین باشند فرقی نمیکند چون هدف خدمت است . پس خدایا دستان توانمند ایشان در خدمت به خلق را یاری دوچندان باشید .
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
3
4
مدیر کل امور مجلس رو که تمام وزارتخانه ها و ارگانها و نهادهای سطح کشور دارند.
اتفاقا یکی از پست های حساس و کلیدی است که با 290 نفر نماینده و برخی از وزارتخانه های دولت بطور مستقیم در تماس هستند.
تعجبم که بعضی از مخاطبانتان از آن بیخبرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
3
4
خبر بسیار خوبی بود. جناب آقای لقمانی موفق باشید
كازروني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
3
4
آفرين. خدا قوت بده
دوستدار روستاهای مسیر خیابان نهضت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
1
تمام تلاش خودم را برای نگارش بی غرض و بی کنایه وبی کینه به کار میبرم، اما همین جمله کنایه ای شد که دیگر نوشته ها پرکینه اند و من علامه دهرم و جمله دوم نشان داد که از نوشته های دیگران حتی نوشته خود پی به تفکرات منفی دیگران میبرم. و جمله سوم قس علی هذا.

بعضی از تفکرات و فرهنگ و رسوم به راحتی عوض نمی شود، همان گونه که من به جای بیان نظراتم در حال نقد منفی نظرات دیگران هستم.

نظرات من:
نگذاشتن که به حقمان برسیم.
اگر صد سکه طلا را به وزنه بردار مظلوم بدهند جای مدال طلای چند گرمی او را نخواهد گرفت.
اگر مهندس لقمانی وزیر و یا رییس بنیاد شوند جای پست کوچکتری که حق او بوده پر نمیکند.
اما همانگونه که رای علیه بهداد سلیمی قانونی بوده، عدم احراز صلاحیت مهندس لقمانی هم قابل تحمل است.

خدا رحمت کند آقای زواره ای را، وقتی که برای ریاست جمهوری کاندیدا شد و رد صلاحیت شد گفت: سالیان دراز ما دیگران را تأیید میکردیم حالا خودمان تایید نمیشویم؟!
خدا کند آنان که رد صلاحیت کردند خود کاندید شوند و تایید شوند تا پاسخ مردم را ببیند همان گونه که بزرگترانشان دیدند.

در آخر:
مهندس لقمانی! زمان در گذر است و وقت تنگ.
دیگر نه در هرمزگانی و نه در شیراز و نه در کازرون.
زمان تو را برد. اگر حقی را ضایع کردی و یا نستاندی دیگر توان جبرانش گمان نکنم داشته باشی.

برای کل کازرون اگر و فقط اگر یک روستا را گلستان کنی کافی است. همان روستا میشود الگو و باعث رقابت سایر روستاها برای رسیدن به امکانات آن روستا میشود.

من روستای قلعه سید را خدمتتان معرفی میکنم.
کارنامه تمام روزهای کاریتان سروسامان دادن به این روستا بشود از نظر من کافی است.
حق نگهدارتان
سیدمحمدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
4
خدارا شکر میکنیم که باز فرزندی از این دیار به مقام بالاتر از گدشته خویش رسید باشد تا از این رهگذر شاید بتوان قسمتی از خقوق از دست رفته را باز ستاند یا حداقل جلو عقب نگه داشتن شهر را با همین حضور در دولت گرفته شود.....
وخوشحالتر اینکه لیاقت خویش را به رخ دشمنان شهرستان بکشد
محمدرضا پیزارو قراچه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
با سلام و خسته نباشید میگم به جناب مهندس علی نقی لقمانی و از خدای منان آرزوی سلامت و سرافرازی را برای حضرت عالی خواستارم
دکتر یوریا طبیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
سلام جناب مهندس سید علی نقی طببب لقمانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳