پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کازرون اظهار کرد: اگر ما اعتقاد به فرهنگ بسیجی داشته باشیم فرهنگ بسیجی رو رمز خروج از تنگناهای مختلف جنگ سخت و جنگ نرم است.

به گزارش کازرون نما به نقل از تنویر، فرمانده سپاه فجر استان فارس در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کازرون گفت: بسیج مولود امام و انقلاب هست و بطور طبیعی بعد از هر انقلابی معمار انقلاب اهداف بلند مدتی که برای خودش ترسیم می کند متناسب با آن تشکیل نهادهایی رو می دهد، تشکیل سپاه و بسیج بعد از پیروزی شکوهمند اسلامی توسط امام راحل عظیم الشان این نوید رو به ما داد که امام فرمودند: من تشکیل بسیج رو از صدر اسلام گرفتم هرچقدر از عمر با برکت انقلاب می گذرد پی به این ترکیب حکیمانه امام  راحل می بریم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدهاشم غیاثی ضمن بیان این که امروز اگر امنیت پایدار در مملکت ایجاد شده بخاطر مشارکت مردم هست بیان کرد:مقام معظم رهبری در چند سال پیش بعضی از انقلابات رو باهم مقایسه کردند و فرمودند: اگر در بعضی انقلابات امنیت پایدار حاصل نشد بخاطر این بود که آنها مشارکت مردم رو تعریف نکردند و اگر ما امروز دارای امنیت پایدار هستیم بخاطر این است که احاد مردم ما در تشکلی به نام بسیج سازمان پیدا کردند.

غیاثی در ادامه افزود: این الگوی بسیج امروز الگوی مبارکی است برای خیلی از کشورها درسوریه، عراق و یمن در خیلی از کشورها که نفوذ معنوی ایران را می بینید این الگو تسری پیدا کرده و آنها توانسته اند با الهام از بسیج خیال خودشان رو راحت بکنند و جوانان مصمم و با اراده را راهی میدان کارزار با دشمنان دین خدا بکنند.

ایشان با بیان رسالت بسیج در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و... تصریح کرد: بسیج بایستی همیشه در حفظ و ارتقاء آمادگی خودش تلاش کند ما نبایستی دشمن اصلی خودمان را فراموش بکنیم، آمریکا بدلیل جبران ناکامی های گذشته خودش و بدلیل جلوگیری از نفوذ انقلاب، همواره چالش هایی را در مسیر انقلاب ایجاد کرده است.

 فرمانده سپاه فجر استان فارس این مطلب را هم خاطر نشان کرد: در موضع دشمنی  با آمریکا در واقع سه تا مولفه کار ساز وجود دارد اول بحث تاکیک و  دوم بحث راهبرد و سوم بحث مبانی است، ما در حوزه راهبرد و تاکتیک ممکن است روزی با آمریکا مذاکره کنیم ولی در حوزه مبانی هیچ گاه به یک نقطه تلاقی نخواهیم رسید؛ آنها اسلام عزیز و آموزه های ما رو برنمی تابند و ما هم عزت و شرافتمان اجازه نمی دهد که تحت سلطه آمریکا باشیم بنابراین ما به یک نقطه تلاقی نخواهیم رسید تا زمانی هم که این وجود داشته باشد همواره آمریکا برای از بین بردن انقلاب تلاش می کند و ما بدلیل اینکه عزت و شرفمان رو حفظ بکنیم انقلاب رو حفظ بکنیم با هزینه های زیادی که صرف کردیم دراین 37 سال، تلاش می کنیم در مقابل دشمنان انقلاب بایستیم.

وی در ادامه اشاره ای به مذاکرات برجام کرد و گفت: در موضوع برجام و در موضوعات مختلفی که امروز شاهدش هستیم می بینیم علی رغم اینکه طرف ایرانی به تعهدات خودش عمل کرد آمریکا به هیچ وجه به تعهدات خودش عمل نکرد و متاسفانه حتی در روز سالگرد برجام دولت آمریکا آمد سه تا مصوبه ضد ایرانی رو مصوب کرد و جشن گرفت لذا اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند: من هیچ گاه به آمریکا خوشبین نیستم و نگاه بعضی ها به آمریکا نگاه نجات گونه هست این نگاه بایستی اصلاح بشود.

 غیاثی در ادامه افزود: اگر ما اعتقاد به فرهنگ بسیجی داشته باشیم فرهنگ بسیجی رو رمز خروج از تنگناهای مختلف جنگ سخت و جنگ نرم میدانیم، امروز انقلاب ما به برکت فرهنگ بسیجی که در آحاد مسولین و در آحاد مردم و به طریق اولا در نگاه مقام معظم رهبری برای هدایت جامعه ما وجود دارد انقلاب ما توانسته است روی پای خودش بایستد، شما انقلابات دنیا رو بررسی بکنید هیچ انقلابی رو پیدا نمی کنید که با اتکاء به یک ابرقدرتی پیروز نشده باشد و ادامه نداده باشد تنها انقلابی که در روی کره زمین هویت و استقلال خودش رو حفظ کرده باشه فقط انقلاب اسلامی ایران هست.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده سپاه کازرون ضمن عرض خوشامدگویی به سردار فرماندهی سپاه فجر استان فارس گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ناحیه کازرون و شهرستان کازرون را به خدمت حضار ارائه کردند.

لازم به ذکر است در انتهای جلسه از فرماندهان و مدیران نمونه بسیجی تجلیل به عمل آمد.

نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹