پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۳
با حضور دانش آموزان و اولیاء:
همایش دهه کرامت با حضور دانش آموزان و اولیاء آنها و با حضور مسئولین اداری در کانون فرهنگی تربیتی اداره آموزش و پرورش قائمیه برگزار گردید .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره در همایش دهه کرامت درکانون فرهنگی تربیتی شهید عطایی در جمع اولیاء و دانش آموزان ضمن تبریک میلاد امام رضا علیه السلام گفت: خداوند را سپاسگزاریم که افتخار میزبانی از سلاله پاک رسول الله (ص) حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) و برادر بزرگوارش حضرت احمدبن موسی(ع) و خواهر کریمه اش حضرت فاطمه معصومه(س) را به ملت ما عنایت فرموده است. امروز در سایه سار لطف و کرامت اهل بیت(ع) خصوصا آقا امام رضا(ع)، کشور ما ایران بر بام عزت و استقلال ایستاده است.

همایش دهه کرامت در قائمیه برگزار شد

حجت اله حسنی خطاب به دانش آموزان و اولیاء آنها گفت: میان خصوصیات ائمه معصومین علیهم السلام دو ویژگی بارز و برجسته به چشم می خورد، که لازم است مورد توجه قرار گیرد. اول توجه به نماز و توصیه و تاکید بر انجام این فریضه الهی است آنچنان که امام رضا فرمودند: هنگامی که وقت نماز رسید، نماز را در اول وقت به جا بیاورید و پیامبر هم فرمودند: که شفاعت من به کسی که نماز را خفیف بشمارد نمی رسد. بر اساس احادیث و آیات مرز اسلام و کفر نماز است و هر کس نماز را به عمد قضا کند و به جا نیاورد، کافر است و کافر در جهنم است. 

همایش دهه کرامت در قائمیه برگزار شد

وی در ادامه افزود: دومین ویژگی ائمه ما این بود که اهل انفاق و کرامت و بخشش بودند. ائمه معصومین علیهم السلام هیچگاه دست رد بر سینه نیازمندان نمی زدند. حضرت علی(ع) می فرمود: نیازمندان ماموران الهی هستند که به در خانه شما می آیند، آنها را دریابید. حضرت علی(ع) هر شب به صورت ناشناس بین یتیمان و فقیران کوفه غذا تقسیم می کر؛ و بعد از شهادت ایشان تازه مردم متوجه شدند شخص ناشناسی که غذا به آنها میداد حضرت علی بوده است .

همایش دهه کرامت در قائمیه برگزار شد

در این همایش به مناسبت دهه کرامت، مولودی قرائت و در پایان از مربیان و دانش آموزان برتر کانون فرهنگی و تربیتی  تقدیر بعمل آمد. 

همایش دهه کرامت در قائمیه برگزار شد

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳