پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
قابل توجه علاقمندان به فعالیت فرهنگی و هنری:
معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: این اداره کل مدیریت 11 مجتمع فرهنگی و هنری خود از جمله 6 مجتمع توابع شهرستان کازرون را به افراد واجد شرایط بخش خصوصی واگذار می کند.

به گزارش کازرون نما، غلامرضا یوسفی افزود: این مجتمع های فرهنگی و هنری متعلق به شهرستان پاسارگاد، بخش بیضا شهرستان سپیدان، بخش لپویی از توابع زرقان شیراز، دشت ارژن از توابع بخش ارژن شیراز، داریون از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، بالاده، خشت، قائمیه، کنار تخته، ناصر آباد و نودان از توابع شهرستان کازرون است.

وی بیان داشت: افراد حقیقی و حقوقی غیر دولتی، دارای صلاحیت فنی و اخلاقی و دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی می توانند در این زمینه اقدام کنند.

یوسفی افزود: متقاضیان از تاریخ نشر آگهی به مدت یک هفته می توانند برای بازدید از مجتمع های یاد شده و دریافت فرم ها به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در چهار راه حافظیه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی fars.farhang.gov.ir رجوع کنند.

وی اظهارکرد: زمان تحویل پیشنهاد از تاریخ سی ام مرداد ماه جاری تا چهارم شهریور ٩٥ است و زمان بازگشایی پیشنهادها روز هفتم شهریور ساعت ١٠ صبح در محل دفتر معاونت اداری مالی فرهنگ و ارشاد فارس انجام می شود.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با اشاره به اهمیت واگذاری مجتمع ها و نگارخانه های این استان با توجه به قوانین و دستورالعمل های موجود در این زمینه، گفت: این اقدام، گام موثری در کوچک سازی این نهاد است و گام بعدی در ارتباط با صرفه جویی انجام خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: با هدف کوچک سازی دولت و خصوصی سازی مراکز و الزام قانونی که در برنامه های چهارم و پنجم توسعه و قانون مدیریت خدمات کشوری به آن پرداخته شده و همچنین ماده قانونی مربوط به واگذاری، تمام دستگاه ها مکلفند نسبت به واگذاری تصدی مراکز مازاد خود به بخش غیردولتی اقدام کنند.

نویسنده: سرویس فرهنگی
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴