پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
به منظور معرفی ورزش سنگنوردی:
در راستای گسترش ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی و بر اساس سند چشم انداز هیات کوهنوردی شهرستان کازرون، در تاريخ پنجشنبه شب گذشته 21 مردادماه، جشن ديواره نوردي با هدف آشنايي كودكان و نوجوانان با ورزش مفيد و پرهيجان سنگنوردی، در كنار ديواره كودك بوستان آزادي شهرستان كازرون برگزار گرديد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون، اين برنامه با تلاوت آياتي از قرآن مجيد آغاز و با معرفي ورزش سنگنوردی و صعودهای ورزشی توسط نوذري، دبير هيات كوهنوردي شهرستان ادامه يافت.

جشن دیواره نوردی در کنار دیواره کودک پارک آزادی برگزار گردید.

سپس كودكان و نوجوانان زير نظر اعضای کارگروه صعودهای ورزشی شهرستان، از ديواره بالا رفتند و از نزديك با نحوه صعود از ديواره آشنا شدند. همچنين از كودكان بالاي هشت سال علاقمند جهت آموزش رايگان اين ورزش (به مدت يك ماه) نام نوبسي به عمل آمد. در طول اجراي برنامه، كليپ و فیلم های آموزشي نيز نمايش داده شد و جشن ديواره نوردي با اهدا كتاب هاي محيطزيستي به كودكان شركت كننده و با تاكيد بر حفظ محيط زيست و يادآوري اهميت آن به كودكان و نوجوانان و خانواده هاي حاضر در بوستان آزادي، ساعت ١١ پايان يافت.

جشن دیواره نوردی در کنار دیواره کودک پارک آزادی برگزار گردید.

لازم به ذكر است، جشن با برنامه ريزي كارگروه پيشكسوتان هيات كوهنوردي كازرون و همراهی کارگروه صعودهای ورزشی، طبق دعوت قبلي از كودكان، نوجوانان و خانواده هاي ايشان و با حضور اعضا اين كارگروه، دبير هيات و جمعی از کوهنوردان اجرا شد.

جشن دیواره نوردی در کنار دیواره کودک پارک آزادی برگزار گردید.

گفتنی است: ورزش سنگنوردی سالنی از سال 92 با احداث دیواره سنگنوردی در سالن  مجموعه ورزشی کوی علیا که با همیاری جمعی از خیرین اجرا شد، در کازرون فعال گردید. در دیماه 94 نیز هیات کازرون توانست میزبان مسابقات سنگنوردی سالنی نونهالان و نوجوانان استان فارس باشد. دیواره های کودک پارک آزادی و سلمان نیز با پیگیری هیات کوهنوردی کازرون و مساعدت و همیاری شورای شهر کازرون توسط شهرداری با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان و خانواده ها به ورزش سنگنوردی از طریق بازی و سرگرمی و هدایت آنها به سمت این ورزش هیجانی و قهرمان پرور  نصب گردیده است.

جشن دیواره نوردی در کنار دیواره کودک پارک آزادی برگزار گردید.

جشن دیواره نوردی در کنار دیواره کودک پارک آزادی برگزار گردید.

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷