پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
توسط کمیته امداد کازرون صورت گرفت:
به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، طی مراسمی، از اصحاب رسانه و خبرگزاری های مستقر در شهرستان کازرون توسط کمیته امداد امام خمینی این شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

به گزارش کازرون نما، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام این خبر اظهار داشت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع باعث شفاف سازی و اعتماد مردم می شود. پرویز شفیعی افزود: کار اصحاب رسانه اطلاع رسانی و شفاف سازی و اعتماد سازی از خدمات امداد در مردم است و هرچه اطلاع رسانی دقیق تر و سریع تر انجام شود، میزان اعتماد مردم به امداد بیشتر خواهد شد. وی همچنین اشاره کرد که ما امدادگران مفتخریم که با 32 هزار مشترک صندوق صدقات و بیش از 6 هزار نفر حامی طرح اکرام و محسنین و 800 نیروی معتمد و افتخاری ارتباط داریم و همگان بازوان توانمندی برای امداد هستند.

شفیعی افزود: درحال حاضر 8200 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کازرون می باشند که درسال جاری در زمینه های اشتغال، فرهنگی، درمان، جهیزیه و مسکن با اولویت و نیاز سنجی هایی که توسط مددکاران صورت می گیرد، مورد مساعدت قرار گرفته اند.

تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

عکس تزئینی است

همچنین در زمینه هایی از قبیل مشاوره، آموزش خانواده، وام های قرض الحسنه گارگشایی، رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال و اجاره مسکن و غیره، کمک های لازم صورت گرفته.

در ادامه ناصر درخشنده نمایندگی صدا و سیما و خبرگزاری ایرنا در شهرستان اظهار داشت: اخبار امداد در اولویت کار ماست و ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا اخبار امداد با سرعت درج شود. هاشمی کشکولی از خبرگزاری فارس نیز ضمن تشکر از انعکاس و ارسال به موقع اخبار کمیته امداد، از شفیعی مدیر این نهاد شهرستان به عنوان مدیر پاسخگو تشکرکرد. همچنین، ضرغام از روزنامه طلوع و مطهری زاده از بیشابور به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در پایان ضمن پذیرایی، هدایایی از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اهدا گردید.

شایان ذکر است هم اکنون تعداد سه هفته نامه، یک روزنامه، 11 سایت خبری و دو پایگاه خبری در شهرستان، استان و کشور با کمیته امداد امام شهرستان کازرون همکاری دارند.

نویسنده: شهریار تقدم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
جرا از تصاویر سال گذشته استفاده کردید؟
امیر امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
سلام. در صفحه ادبیات شما به اسم بنده شعری منتشر شده که از من نمی باشد لطفا در شماره بعدی در همان صفحه اشتباه راعلام نمایید. لطفا لطفادر غیر از این پیگرد قانونی خواهد شد. باتشکر غلامرضا امیری(امیر امیری)
مدیر پایگاه
دوست عزیز با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه میهمانی خدا
در خصوص پیام شما ضمن پوزش از تاخیر در پاسخ، توضیحات زیر لازم به نظر می رسد:
اول اینکه: کازرون نما صفحه خاصی به نام ادبیات ندارد و لذا اگر لینک آدرس صفحه مورد اشاره را برایمان ارسال فرمایید حتما بررسی و اقدام خواهیم کرد
دوم: کازرون نما یک رسانه مجازی و برخط است که مدام در حال به روز رسانی است و به صورت چاپ شده توزیع نمی گردد و لذا درخواست شما مبنی بر "اعلام اشتباه در همان صفحه در شماره بعدی" اساسا اشتباه بوده چون عملا شماره بندی در کار نیست
سوم: به نظر میرسد که شما کازرون نما را با یکی از نشریات محلی مکتوب کازرون اشتباه گرفته باشید که با بررسی بیشتر شاید بهتر بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم
با این حال کازرون نما آماده هرگونه همکاری و در صورت نیاز تصحیح و عذرخواهی اشتباهات خود می باشد و مجددا درخواست می گردد که چنانچه اشتباه مورد اشاره شما مربوط به صفحات مجازی این سایت است، لینک آدرس صفحه مورد نظر را برای ما ارسال فرمایید تا اقدام مقتضی انجام گیرد
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
غلامرضا امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
بادرود .ضمن تشکر از شما احتملا ایمیل به اشتباه وارد شده است. منظور یکی از روزنامه های یومیه در استان فارس می بوده.که شعری از یک شاعر معاصر ایران را به نام و با تصویر اینجانب منتشر شده بود. و من الله توفیق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳