پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۳۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
امام جمعه کازرون در آئین معارفه فرماندار کازرون مطرح کرد:
امام‌جمعه کازرون در آئین معارفه فرماندار جدید کازرون، ضمن گلایه از به‌کارگیری مسئولان غیربومی در این شهر و انعکاس نظر مردم مبنی بر اینکه چرا مسئولان ارشد، پست های کلیدی این شهرستان را به نیروهای توانمند بومی نمی‌سپارند، گفت: به تصمیم دولت احترام می‌گذاریم و از رسانه‌ها می‌خواهم هرگونه بحث در این مورد را تمام و به فرماندار جدید برای پیشبرد اهداف خود کمک کنند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند روز چهارشنبه 20 مرداد ماه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کازرون که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت دهه کرامت در سخنانی اظهار داشت: تعهدباوری و مسئولیت‌شناسی، عاطفه‌گستری و مردم‌شناسی از ویژگی‌ها و شاخص‌هایی است که می‌توانیم با داشتن آن رضای خدا و بندگان او را به‌دست آوریم.

وی گفت: یک مسئول باید مسئولیت‌شناس باشد و بتواند حق آن مسئولیت را ادا کند در غیر این صورت به خود و جایگاهی که در آن قرارگرفته ظلم کرده است.

امام‌جمعه کازرون متذکر شد: چنانچه کسی بداند که نمی‌تواند از عهده مسئولیتی برآید باقی ماندن در آن پست و مقام خیانت است و باید هرچه زودتر آن را ترک کند.

خرسند راست‌گویی در گفتار و کردار و امانت‌داری را از ویژگی‌های ممتاز یک مسئول برشمرد و تصریح کرد: در انتخاب و گزینش یک مسئول باید میزان تقوا و عملکرد او را مورد ارزیابی قرار دهیم، نه‌فقط به رفاقت با او بسنده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران امری خطیر و ادای تکلیف است، بنابراین مسئولیت را نباید به‌عنوان یک طعمه بدانیم.

امام‌جمعه کازرون به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی‌بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد و افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان کشور تحقق این شعار رهبری بوده و بر همگان از دهدار یک روستا گرفته تا بخشدار و فرماندار و استاندار و وزرا و روحانیون و ائمه جمعه و جماعت یک تکلیف است.

خرسند بابیان اینکه راه‌حل مشکلات ما در درون نهفته است گفت: نباید به انتظار بیرون از کشور نشست چراکه همان‌طوری که در قبول برجام خارجی‌ها فشار می‌آوردند و می‌گفتند چنانچه قبول کنید درهای اقتصاد دنیا به روی شما باز می‌شود، در عمل این‌گونه نشد و به تعهدهای خود پشت‌پا زدند و البته که برجام گشایشی در زندگی مردم نتوانست ایجاد کند.

وی تنگ‌نظری و قوانین دست‌وپاگیر را آفتی برای پیشرفت یک شهرستان عنوان و بیان داشت: برای اشتغال‌زایی و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها باید فارغ از هرگونه جناح‌بندی و بازی‌های سیاسی با روحیه جهادی اقدام شود.

امام‌جمعه کازرون تأکید کرد: تمام مسئولان باید به مردم و مقام معظم رهبری گزارش کنند که در راستای شعار اقتصاد مقاومتی چه کار کرده‌اند.

خرسند گفت: شهرستان کازرون باوجود اقلیم و تنوع آب‌وهوایی گوناگون، گستردگی اقوام، داشتن زیربنای تاریخی، فرهنگی و مذهبی و ظرفیت‌های خوب نیروی انسانی مستعد، یک ایران کوچک است، بنابراین باید با وحدت و همدلی بر مشکلات پیروز شویم.

امام‌جمعه کازرون از به‌کارگیری مسئولان غیربومی در کازرون گلایه کرد و متذکر شد: بارها مردم این شهرستان بر این مسئله معترض بوده‌اند و سؤال دارند که چرا مسئولان ارشد، مسئولیت کلیدی این شهرستان را به نیروهای توانمند بومی نمی‌سپارند.

وی در پایان گفت: به تصمیم دولت احترام می‌گذاریم و از رسانه‌ها می‌خواهم هرگونه بحث در این مورد را تمام و به فرماندار جدید برای پیشبرد اهداف خود کمک کنند.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
2
2
معلومه هنوز فرماندار جدید مستقر نشده، ... شمشیر رو از رو بسته، تا حالا چشم ایشون انتصابهای قبلی رو ندیده ولی برا این بنده خدا چشماشون رو کاملن باز کردند.
چی بگیم والا
غلامعلی جهانگیر
|
United States
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
1
1
بومی یا غیر بومی تفاوت چندانی ندارد متاسفانه در کازرون بیشتر از سایر شهرستانها به این موضوع پرداخته می شود. چه بسا افراد بومی هم که در مسند کار بودند و هنوز هم برخی هستند و آنطور که باید خواسته ها را برآورده ننموده اند.
صرفنظر از نوع نگاه به این قضیه که ممکن است گاهی ابزار برای اعمال فشار بر شخص یا اشخاصی باشد یا گاهی صرفاً به شکل یک عادت و سنت در بین مردم این شهر نمود می کند و از آن سخن بر زبان می آید، مسئول چه فرماندار باشد چه رییس فلان اداره اول از همه باید فردی پایبند به انقلاب و قانون اساسی و سپس مردم دار و به فکر پیشرفت باشد.
انشاالله با بلند نظری از مسئولان و خادمان واقعی این شهر و کشور حمایت کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
2
بسیاری از مدیران و مسئولین کازرونی در سایر مناطق فارس و کشور مشغول به کار هستند با استدلال ایشون باید از کار برکنار بشوند
قایمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
0
... و شما هم مدیر ... را حمایت نکنید
اصلاح طلب
|
United States
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
3
1
جناب خرسندگرامی شما امام جمعه شهرستان کازرون هستیدووظیفه اجرایی واداره شهرستان بادولت است وشمانبایدبه خودتان اجازه دهیددرهرامری درشهرستان دخالت کنید.اگراینجوراست تاپست نمایندگی مجلس وپست فرمانداری وپست سایرادارات راهم به شمابدهند.
درضمن مگرسرهنگ گرامی بومی شهرستان بود؟؟؟چرادرزمینه جناب سرهنگ گرامی ایرادنگرفتید که چرامسوولین شهرستان بومی نیستند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
1
بومی که کار نکنه و فقط بله قربان گو باشه به چه درد کازرون می خوره؟؟؟؟؟؟
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
4
ضمن تشکر از مدیر محترم کازرون نما ! اگر چه با بعضی از اقدامات جناب آقای خرسند موافق نیستیم ولی اقدام به جا ولی دیر هنگام ایشان در حمایت از استقرار مدیران بومی در پست های مدیریتی شهرستان را ارج می گذاریم . ای کاش مجموعه های فرهنگی ، سیاسی ، مذهبی ، شخصیت ها و نخبگان شهرستان در حمایت عملی از این « خواست عمومی » وارد صحنه می شدند و برای جلوگیری از تکرار این عمل خلاف توسط مدیران ارشد استان اقدامات مورد نظر را به انجام می رساندند . البته متاسفانه به سخنان نماینده شهرستان در مجلس آن هم در همین جلسه معارفه فرماندار دقت کنید ! که ایشان چگونه با تهدید مخالفان و حواله ی مشت خود ، دهان مخالفان را نشانه رفته و وعده داده که آنان را سر جای خودشان خواهد نشاند !!؟؟ .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
1
درود بر حاج آقا خرسند عزیز.....عملکرد ایشان در خیلی از موارد بهتر از دو امام جمعه سابق واسبق بوده....
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
2
2
برادرمیرزایی

برای اهدافی که داریدمیتوانیدچوپ وچماق وگرزبرداریدوبه جان مردم شهرستان کازرون بیفتید.برای تندروهایی همچون شمااین اقدامات که عادی است.

بابااجازه بدین مردم به نفس اروم بکشن.شماکه همه روردصلاحیت کردیدازدهقان ناصرابادی گرفته تالقمانی وتاباداهنگ وتاشفیعی ودیگران بازهم کاندیدای شمانتونست رای لازم روازطرف مردم کسب کنه حالا هم که شمشیرروازر بستین ادعای تقلب درانتخابات وبومی و.....
اتاق فکربحران افرینی درشهرستانتون روتعطیل کنید چون ره به جایی نمیبرید
پاسخ ها
میرزایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
جناب اصلاح طلب !؟
1 - چوب و چماق و گرز و کوبیدن مشت به دهان مخالفان ! در فرهنگ نیروهای ارزشی و ولایی جایی ندارد و این کارها مخصوص کسانی است که اگر در انتخابات ها مردم به آن ها رای ندهند با این آلات و ابزار ، آنان را مورد حمله قرار می دهند ، اردوکشی خیابانی می کنند ، جاده ها را می بندند، مساجد را به آتش می کشند و فتنه هایی مانند 87 و 88 و ... را راه اندازی می کنند و اگر هم به آن ها رای بدهند باز هم با مخالفانشان از همین مسیر خشونت وارد می شوند .
2 - در انتخابات اخیر کازرون ، کاندیدای اصول گرایان و طرفدارانشان نجیبانه ترین موضع گیری را نسبت به آرای مردم صورت دادند و هیچ گونه داد و فریاد ، راه بندان ، فتنه انگیزی ، زد و خورد ، ادعای تقلب و یا ... را در منطقه ایجاد ننمود و ای کاش شما هم از این برخورد انقلابی و اصولی الگو می گرفتید و در آینده همین اخلاق را در پیش می گرفتید ! .
3 - کاندیدای اصول گرایان و یا طرفدارن آن ادعای تقلب در انتخابات نداشتند بلکه این مدیران ارشد نظارت بر انتخابات استان و دیگر مسئولین انتخاباتی بودند که پس از فشارهای مردمی ، پخش تصاویر و فیلم ها متعدد از تخلفات در یک حوزه انتخابیه و نهایتا بازشماری تعدادی از صندوق های قایمیه ، بعد از ابطال یک صندوق ، اعلام کردند که بیش از 4 هزار رای مربوط به یک کاندیدا آن هم به علت تخلف آشکار !! باطل گردیده است که در این رابطه می توانید به سایت های خبری مراجعه نمایید ! .و البته این مسئولین محترم نجیبانه با انتخابات برخورد نمودند و الا اگر صندوق های بیش تری مورد بازشماری قرار می گرفتند ممکن بود اتفاقات ناگوارتری بر شماها ایجاد می شد !؟ .
4 - کازرونی های عزیز ،اعم از مردم شهر و روستا ، طی تاریخ ، متدین و ولایت مدارترین مردمان در ایران بزرگ بوده اند و طی سال های پس از انقلاب هم نشان دادند که از اصول و ولایتشان دست نخواهند کشید و تا پای جان از عقاید و ولایت خود دفاع خواهند نمود و مطمئن باشید افراد مخالف با ولایت و اصول هیچ گاه در بین مردم خونگرم ما جایی نخواهند داشت .
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
1
1
جناب میرزائی،
اگه میخوای بدونی که چوب و چماق و گرز و اسپری فلفل و کوبیدن به دهان دیگران در فرهنگ چه ... هست باید بری و هویت کسانی رو بررسی کنی که به سفارت های عربستان و انگلیس، به سخنرانی ها و کنسرت ها، به اشخاص حقیقی و حقوقی و سیاسی مثل بازیگرا و نمایندگان مجلس مثل علی مطهری حمله میکنن و یا بصورت سازماندهی شده نظم سخنرانی ها رو با سردادن شعارهای بسیار تند و توهین آمیز به هم میزنن و یا در تریبون ها و فحش نامه هایشان از هر کلمه ی زشت و تهدید آمیزی استفاده میکنن.
نمیدونم به چه هویتی خواهی رسید ولی مطمئن هستم که اصلاح طلبان در این مقوله جایی ندارند.
ضمنن هیچگاه ولایت رو فقط و فقط به خودتون و انتخابتون منصوب نکنید و دیگران رو مخالف ولایت، چون در صورت شکست سنگین در انتخابات، اکثریت رای دهنده به کاندیدای رقیب رو ضد ولایت معرفی کردید که در واقع اینجور نیست و این ظلمی بس بزرگ به جایگاه عظیم ولایت هست که از طرف مریدان نادان به ایشون روا داشته میشه.
پاسخ ها
میرزایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
جناب ناشناس !
1- شما در نوشته های قبلی خودتون را زیر نام « اصلاح طلب» معرفی می کردین ! خوشحالم که در نوشته آخرتون از این نام استفاده نکردین ، حالا علتش هر چه باشد !؟ به ما ربطی ندارد و لابد خودتان بهتر می دانید که مشمول «اصحاب فتنه » شدن چه عذاب اخروی و دنیوی به دنبال خواهد داشت !؟ .
2- حمله به افراد حقیقی و یا حقوقی تا زمانی که در چارچوب قانون حرکت نمایند امری مذموم و قابل سرزنش است و کاری هم به اصلاح طلب یا اصول گرا بودن طرف ندارد در عین حال لازم است بدانید بیش از 90 در صد از تشنج ها ، بهم زدن جلسات ، فتنه انگیزی ها و زد و خوردهای خیابانی و.. طی 37 سال پیروزی انقلاب عزیز اسلامی توسط منافقین ، وابستگان به فرهنگ غرب و بیگانگان از خط ولایت صورت گرفته که با کمال تاسف بیش از 95 در صد از این افراد نیز دارای گرایش اصلاح طلبی و شعارهای مربوطه به آنان بوده اند و نشانه اش هم مشارکت آنان در صدها پروژه براندازی از جمله فتنه ی اکبر 88 و.. و حضور فعلی همین متشنجین در لندن ، برلین ، پاریس و آمریکا و... است .
3- در این که اکثریت مردم ایران اسلامی طرفدار ولایت و نظامشان هستند جای تردیدی نیست و ما هم در این زمینه با شما توافق نظر داریم ولی این سران اصلاح طلبی هستند که متاسفانه خط فکری خودشان را از ولایت فقیه و نظام جدا نموده اند و علنا در مقابل قانون اساسی و نظام مترقی ولایت فقیه ایستاده اند که در همین رابطه باید گفت « خود کرده را تدبیر نیست » .
4- کسی « کاندیداهای رقیب » و طرفدارانش را به اصلاح طلبی و یا ضدیت با ولایت متهم نکرده ، اگر چه کاری به علل رد صلاحیت قطعی عده ای از ایشان در مرحله اول تائید صلاحیت ها نداریم ،در عین حال این « عملکرد عملی » آنان یا اطرافیان وی خواهد بود که میزان « ولایت پذیری » و « حرکت در چارچوب اصول » را طی ماه های آینده نشان خواهد داد .
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
جناب میرزایی

_شخصی که بانام ناشناس نظرگذاشته انداینجانب نمیباشم پس خوشحالی نکنیدبنده اصلاح طلبم وبه اصلاح طلب بودنم افتخارمیکنم
2_که شمااهل چوب وچماق وگرزنیستید؟
پس چه کسی درشیرازباچوب وچماق وسنگ به علی مطهری فرزندبزرگوارشهیدمطهری حمله کرد؟
چه کسی به علی لاریجانی ریس مجلس درقم حمله کردوجنجال افرید؟چه کسانی باچوب وچماق به مقردیپلماتیک عربستان حمله کردتدوبه ابروی این کشورلطمه زد؟
درزمینه سال 88مستحضریدملیونهانفربعدازروزانتخابات باراهپیمایی سکوت به خیابان امدندکه بابرخوردخشن لباس شخصی هاوتندروهامواجه شدند.واین برخوردهای خشن وتندلباس شخصی هاوتندروهابابرنامه ریزی قبلی بودبرای اینکه صدای به حق مردم شنیده نشود.خشونت طلبان به عمدراهپیمایی سکوت ملیونهاروبه خشونت تبدیل کردندتاحق وحقوق مردم پایمال شود ولی زهی خیال باطل چون ملت بیداراست ازتندروهابیزاراست
برخی کلیپ هاروتویوتیوب ببینیدکه چجورلباس شخصی هابه زن ودختر مردم هم رحم نمیکنند ببینیدچگونه به خودرهای مردم واموال عمومی اسیب میزنندتاازاب گل الودماهی بگیرن
3_بارهاوبارهاشما بادروغ ذیل مطالب کازرون نما ادعای تقلب درانتخابات کرده ایدوخواهان این شدیدکه انتخابات ابطال شود بدون اینکه سندومدرک ارایه کنید.اگرسندومدرک داشتیدوحرفتان راست میبودمطمین باشیدشورای نگهبان انتخابات روابطال میکرد.پس ادعای تقلب درانتخابات کازرون دروغ وجنجال افرینی وبحران افرینی بیش نیست
4_شمانماینده مردم نیستیدکه بگوویداعتقادشان چیست.اعتقادمردم راتک تک خودمردم بایدبیان کنندوهرکس اندیشه ونظری داردوشمانمیتوانیدودرحدی نیستیدکه اراونظرات خودرابه مردم تحمیل کنید.میتوانیدخودرابه نادانی بزنیدونظرات دیگران رادرنظرنگیریدولی بطن جامعه مشخص است که نظرات افرادجامعه متفاوت است.بسیاری افراددیدگاه ونظرات شماراقبول ندارند
همانطورکه من نظرشماراقبول ندارم. البته اگرنگوییدهرکس ماراقبول نداشته باشدبایدازاین کشوربرود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷