پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
بامداد امروز پنجشنبه:
قاچاقچی معروف مواد مخدر استان فارس که در چند پرونده محکوم به حمل، نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر بود، صبح امروز در شهرستان کازرون به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، حجت الاسلام لطفی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون طی گفتگوئی با کازرون نما، با اشاره به سوابق این محکوم عنوان داشت: "عباس . ط" علاوه بر اتهامات مختلف، از جمله قاچاق و فروش مواد مخدر و همچنین شرارت های متعدد، در نوروز امسال پس از دستگیری اقدام به تیراندازی و شهادت 3 تن و مجروحیت یک تن از نیروهای خدوم انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کازرون کرده بود.

قاچاقچی معروف مواد مخدر، در کازرون به دار مجازات آویخته شد.

حجه الاسلام والمسلمین عبدالحسین لطفی افزود: محکوم علیه به اتهام خرید و فروش 100گرم مواد مخدر از نوع هروئین و خرید و فروش 39 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و حمل و نگهداری 40 گرم هروئین از سوی دادگاه انقلاب اسلامی کازرون به مجازات اعدام در ملاء عام محکوم گردید که حکم در شعبه 51 دیوان عالی کشور نیز تائید شد. همچنین این مقام مسئول در بخش دیگر از سخنانش عنوان داشت: پرونده وی در خصوص شهادت و مجروح کردن ماموران نیروی انتظامی در حال رسیدگی بود که باتوجه به اعدام این مجرم، مطابق با قانون در خصوص آن تصمیم گیری می شود

دادستان عمومی و انقلاب کازرون پس از اجرای این حکم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عزم و اراده دستگاه های امنیتی و دستگاه قضائی در امر مبارزه با مواد مخدر خلل ناپذیر است، تصریح کرد: از همه توان و ظرفیت های قانونی در این امر استفاده خواهیم کرد.

قاچاقچی معروف مواد مخدر، در کازرون به دار مجازات آویخته شد.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با مقوله مواد مخدر، اولین راه کار پیشگیرانه از تجری مجرمان و سوداگران مرگ است و دادسرای شهرستان کازرون در راستای اجرای دقیق و قاطع قانون برنامه های مدونی در امر مبارزه با مواد مخدر در این حوزه قضائی در دستور کار دارد.

شایان ذکر است که در هنگام اجرای حکم، عده ای از خانواده های شهدا و مردم با سر دادن شعارهایی از جمله "نیروی انتظامی تشکر تشکر" و "دادستان تشکر تشکر"، از اجرای سریع و قاطع قانون حمایت کردند.

نویسنده: علی گلچین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
این همه اعدام کردید چقدر تاثیر گذار بوده؟ هیچ
کازرون نما، شما هم لطفاً این عکس رو بردارید و یه عکس دیگه برا خبرتون بذارید که صحنه وحشتناک اعدام رو نشون نده.
زمانی که کلاس پنجم دبستان بودم از راه مدرسه و با توجه به تبلیغات زیاد برا اعدام چند نفر، برا دیدن صحنه های اعدام توی استادیوم رفتم که از همون موقع تا الان که چند دهه از اون گذشته، هنوز توی کابوس هام اون صحنه ها رو میبینم و حالت تهوع میگیرم.
اعدام در ملا عام باید برداشته بشه.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
به همین دلیل ما تنها به همین یک عکس اکتفا کردیم. و باوجود اینکه عکاس ما در مراسم بود و عکس های زیاد و حتی فیلم این مراسم را ارسال کرده، اما بنده قصد انتشار عکس های لحظه اعدام را ندارم و تنها تصاویر حواشی آن را منتشر می نمایم. با این وجود برخی سایت های دیگر هم گزارش لحظه به لحظه و هم عکس و هم فیلم مراسم را با تبلیغات زیاد منتشر کردند. بنده حتی خبر را با وجود اینکه بازدید بسیار بالایی دارد و برای سایت این بازدید زیاد امتیاز است، تیتر 1 قرار ندادم چراکه این را پدیده شومی می دانم. 
آرزو میکنم که جامعه ما به سطحی از فرهنگ و قانونمندی برسد که جرمی در آن اتفاق نیافتد که نیازی به مجازات باشد.
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
اجرای احکام خدا در زمین باعث ایجاد ترس و رعب در دل بدخواهان میشه. به نظر حقیر روش عادلانه و خوبی می باشد تا آنانی که بالقوه ارتکاب جرایم هستند متوجه باشند که چنین روزی در انتظارشان خواهد بود و بنابراین مواظب خودشون باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹