پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
گرامی در آخرین جلسه خود قبل از مراسم تودیع:
در آئینی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار توسط فرمانداری کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تجلیل از خبرنگاران نشریات و سایت های خبری کازرون برگزار شد، حمیدرضا گرامی فرماندار این شهر، در آخرین گفتگوی خود با خبرنگاران قبل از تودیع از این سمت گفت: فعالیت خبرنگاران به اندازه طول سال است؛ چراکه خبرنگاران ساعت نمی شناسند

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، گرامی فرماندار کازرون در این آیین که یکشنبه گذشته با حضور صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در فرمانداری برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار و دهه کرامت عنوان داشت: فعالیت خبرنگاران به اندازه طول سال است چرا که خبرنگاران ساعت را نمی شناسند و در سخت ترین شرایط انعکاس اخبار می دهند. روشنگری و مطلع شدن مردم نسبت به وقایع، ثبت خیرخواهانه خبر همراه با جامعه باز، یک شعار محوری است که همواره باید همراه یک خبرنگار باشد. وی افزود: امروزه نقد و انتقاد یک مقوله مهم و اساسی است که خبرنگار باید بداند هر کجا دچار افراط و تفریط شود، دچار آسیب خواهد شد؛ ولی بلعکس آن، اگر نقد منصفانه در هر کجا صورت گیرد، بسیار اثر خوبی خواهد داشت.

فعالیت خبرنگاران به اندازه طول سال است؛ چرا که خبرنگاران ساعت نمی شناسند

وی بخش دیگر از سخنان خود در خصوص قلم خبرنگار، عنوان داشت: قبل از اینکه خبرنگار قلم به دست گیرد، باید خدامحوری را در نظر بگیرد و خودارزیابی را سرلوحه کار خود قرار بدهند. مسیری که خبرنگار قصد طی کردن آن را دارد، باید ببیند که آیا در آن مسیر پیشرفت و توسعه و حتی موفقیت یک شهرستان را در بر دارد یا نه؛ به طوری که در صورتی که اشتباهی از یک نفر سرزد آنرا اصلاح کند .

فرماندار کازرون در ادامه درخصوص شهرستان کازرون گفت: این شهرستان با توجه به پتانسیل های موجود درونش، متاسفانه تاکنون جایگاه خود را در سطح استان از لحاظ رشد و توسعه بدست نیاورده است و این قضیه مهم را شما تلاشگران عرصه قلم می توانید مطرح کنید. وی خاطر نشان کرد: یکی از پیشرفتهایی  که می توان در شهرستان کازرون داشته باشیم  امنیت سرمایه گذاری است .

گرامی خطاب به مسئولین عنوان کرد: صنایع کوچک و بزرگ و تبدیلی در کازرون مهم است که باید همه دست به دست هم دهیم و اشتغال ایجاد کنیم و گرنه در غیر اینصورت شاهد رشد آسیب های اجتماعی زیادی خواهیم بود و اولین کسانی که ضرر خواهند کرد، مردم هستند.

فعالیت خبرنگاران به اندازه طول سال است؛ چرا که خبرنگاران ساعت نمی شناسند

وی همچنین تشکر ویژه ای از خبرنگاران کرد و گفت: خوشحالم که در طول مدت این دوسال و چند ماه در کنار شما عزیزان فعالیت می کردم و امیدوارم که شما خبرنگاران با فرماندار بعدی هم تعامل خوبی داشته باشید.

نویسنده: علی گلچین
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳