پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
به مناسب روز خبرنگار:
همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار، فرمانده پادگان 07 ارتش کازرون در حاشیه مراسم تحلیف سربازان وظیفه ای مرکز، از جمعی از خبرنگاران تجلیل به عمل آورد

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، در این آئین باشکوه که با حضور امیر بختیاری، سربازان آموزشی، افسران این یگان، خانواده معظم شهدا، رضازاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون و جمعی از خبرنگاران در پادگان 07 ارتش برگزار شد، سرهنگ حقیقت جو ضمن تبریک ایام الله دهه کرامت و گرامیداشت روز خبرنگار عنوان داشت: خبرنگاران پیامبران صدق و هدایت و بشارت و بیدادگران عرصه آگاهی بخشی اند که مصداق روشن کرام الکاتبین اند؛ به طوری که مهمترین سیاست گذاری های جهانی و ملی مرهون انعکاس دقیق و صادقانه اخبار و تحلیل هاست که این رسالت بر عهده خبرنگاران خدوم و خستگی ناپذیر است .

تجلیل از خبرنگاران همراه با جشن تحلیف سربازان مرکز 07 کازرون برگزار شد

همچنین فرماندهی این یگان با توجه به جشن تحلیف سربازان آموزشی گردان های دوم، سوم و پنجم بیان داشت: سرباز مرز امنیت، آرامش، استقلال و حفظ تمامیت ارضی است، به طوری که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در خصوص این عزیزان عنوان داشتند که سرباز امام زمان کسی است که دارای ویژگی هایی از جمله: آگاه بودن، با بصیرت بودن، انجام خدمت وظیفه با عشق و خلوص و نیت باشد، که به واسطه این ویژگی ها می توان سرباز امام زمان را شناخت .

در حاشیه های این مراسم جمعی از افسران و سربازان آموزشی پادگان درجه ترفیعی خود را از دستان امیر بختیاری و سرهنگ حقیقت جو  دریافت نمودند و در پایان از خانواده شهدا و ایثارگرانی که حضور داشتند به همراه خبرنگاران تجلیل به عمل آمد .

شایان ذکر است که کلیه نبروهای حاضر در میدان با اجرای رژه و حرکات رزمی و نظامی در حضور فرماندهان، اقتدارشان را به نمایش گذاشتند . 

نویسنده: علی گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲