پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
به مناسب روز خبرنگار صورت گرفت:
به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، با حضور حاج احمد رضا زاده رئیس به همراه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون در منزل شهید جلال نوبهار، از خانواده این شهید خبرنگار تجلیل شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، در این دیدار، پدر شهید که خود از جانبازان و همرزمان شهید می باشد، خاطراتی را درباب رشادت های فرزندش "جلال" در جبهه بیان نمود.

تجلیل از خانواده خبرنگار شهید جلال نوبهار

همچنین مادر شهید با اشاره به سخت کوشی شهید عنوان داشت: شهید شب ها تا پاسی از شب مشغول کارهای فرهنگی بود و گاه تا صبح در سینما مشغول بود تا فیلم هایی را که بار فرهنگی مناسب دارند آماده کند و از این طریق به اشاعه فرهنگ اسلامی می پرداخت.

تجلیل از خانواده خبرنگار شهید جلال نوبهار

ایشان توجه به فقرا را از دیگر خصایص شهید عنوان نمود و گفت: شهید با تهیه لباس و غذا، فقرای محل را یاری می کرد و همواره از دیدن فقر قلب رئوفش به درد می آمد و در حد توان برای کمک به نیازمندان تلاش می کرد. این مادر صبور خاطرنشان کرد: حضور در جبهه را بر هر کاری، حتی رسیدگی به زن و فرزندش ترجیح می داد. همواره بر حفظ حجاب تاکید داشتٰ، در کارهایش بسیار مخلص بود و هر کاری را فقط برای رضای خدا انجام می داد.

در حاشیه این دیدار، حاج احمد رضا زاده (رئیس بنیاد شهید کازرون) ضمن عرض تبریک روز خبرنگار، از تلاش شبانه روزی افرادی که برای آگاهی و بیداری مردم قلم می زنند سپاسگزاری کرد.

تجلیل از خانواده خبرنگار شهید جلال نوبهار

ایشان صداقت و امانتداری را از لوازم حرفه خبرنگاری دانست و افزود، الگوی خبرنگاران افرادی چون شهید "جلال نوبهار" هستند که علاوه بر صداقت و امانتداری، پرکار، خلاق و از همه مهم تر دین مدار بود و دغدغه دین و اخلاق او را به کار مضاعف وا می داشت.

تجلیل از خانواده خبرنگار شهید جلال نوبهار


شهید نوبهار قبل و بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی خدمات زیادی به نشر فرهنگ اسلامی در کازرون کرده است که به عنوان نمونه می توان به افتتاح کتاب فروشی نشر امامت، مدیریت سینمای کازرون، نویسندگی و بازیگری تئاتر و فعالیت به عنوان خبرنگار روزنامه های "اطلاعات" و "جمهوری اسلامی" اشاره کرد. انتخاب ایشان به عنوان خبرنگار نمونه "روزنامه اطلاعات" نشانه ای از کیفیت فعالیت های ایشان می باشد
نویسنده: امیرخسرو شجاعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹