پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
طی روزهای 30 و 31 تیرماه صورت گرفت:
اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهر کازرون طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 30 و 31 تیرماه، ضمن حضور در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016، به تعامل با نمایندگان نهادها، سازمان ها و اعضای حاضر در جلسه پرداختند .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، این نشست بزرگ کشوری با حمایت شورای عالی استان ها و تعدادی از وزارتخانه ها و نهادهای دولتی فعال در حوزه امور شهری  و با حضور رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و بیش از 1800 نفر از اعضای شورا و شهرداران سراسر جهان از جمله کشورهای روسیه، هندوستان، قزاقستان، آمریکا، ایتالیا، کره جنوبی، لبنان، کرواسی، گرجستان، سنگال و نیکاراگوئه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

حضور مدیران شهری کازرون در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران

این اجلاس با تلاوت روح بخش آیات قرآن توسط مهندس محمد امین مهرورز ، عضو شورای شهر کازرون آغاز شد و پس از نواخته شدن سرود ملی کشورمان، دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری، مهندس مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر پورزرندی مدیرعامل بانک شهر، دکتر نجار معاون وزیر کشور و دکتر قالیباف شهردار تهران به ایراد سخنرانی در زمینه مدیریت شهری در حیطه های مختلف معماری و شهرسازی، سرمایه گذاری و درآمد پایدار، محیط زیستی شهری، حقوق شهروندی و مدیریت بحران پرداختند.

حضور مدیران شهری کازرون در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران

حضور مدیران شهری کازرون در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران

در حاشیه همایش، بیش از 30 پنل سمینار و نشست تخصصی توسط اساتید و صاحب نظران مدیریت شهری در سطح بین الملل برگزار شد که اعضای شورای شهر و شهردار کازرون در پنل های اقتصاد شهری، سرمایه گذاری و مدیریت شهری، معماری و شهرسازی، مدیریت شهر هوشمند و بحران آب در ایران و جهان حضور یافتند. شایان ذکر است مهندس مهرورز عضو شورای شهر کازرون و عضو شورای عالی استان ها نیز یکی از سخنران های فعال پنل تخصصی بحران آب بود.

حضور مدیران شهری کازرون در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران

در حاشیه همایش، اعضای شورای شهر و شهردار کازرون، ضمن برگزاری جلسه خصوصی با مهندس چمران رئیس شورای عالی استان ها، ضمن بحث در زمینه مشکلات عدیده درآمد شهرداری ها، خواستار اصلاح قانون سهم  شهرداری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده شدند.

حضور مدیران شهری کازرون در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران

همچنین در نشست با دکتر اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز، قول همکاری جهت تخصیص اعتبار مورد نیاز تکمیل و تجهیز ساختمان مدیریت بحران شهر کازرون از سوی ایشان داده شد.

گفتنی است: اعضای شورای شهر با حضور در نمایشگاه جانبی همایش، از آخرین محصولات و دستاوردهای شهرداری و خدمات شهری در حوزه های مختلف بازدید نموده و با صاحبان صنایع مذکور جهت همکاری های آتی به تعامل پرداختند.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳