پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون، سازمان آتش نشانی شهرداری کازرون، بخشدار جره و بالاده و بخشداری کوهمره نودان با ارسال پیام های به سایت کازرون نما، روز خبرنگار را گرامی داشتند.

به گزارش کازرون نما، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، برخی ادارات و نهادها با ارسال پیامی، این روز را که به بهانه گرامیداشت شهادت خبرنگار محمود صارمی در جریان حمله طالبان به کنسولگری ایران در افغانستان به روز خبرنگار نامگذاری شده است، به فعالان رسانه ای و خبرنگاران شهرستان کازرون تبریک گفتند که به شرح زیر می باشد 

 

                                                            باسمه تعالی

شجاعت و ایثار واژه هایی که با خبرنگاری عجین شده است و خبرنگاری حرفه که تنها نه، که توامان  هنر است  و عشق .

باید فداکارانه از خود بگذری آنگونه که آینه تمام نمای جامعه و مردم سرزمینت باشی و شجاعانه  تنها سلاح ات ، همان قلمی که خداوند از آن قسم یاد کرد (ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ) را در میدان کارزار آگاهی و اندیشه به حرکت درآوری.

و زلال باشی از حقیقت و در دریای خروشان و مواج  وقایع، اذهان جامعه بشری را به ساحل حقیقت رهنمود سازی.

با احترام 17 مرداد روز پاسداشت پیام آوران اندیشه و آگاهی را به خبرنگاران محترم آن مجموعه تبریک عرض می کنم؛ امیدکه قلم هایتان  همواره شجاعانه در راه حقیقت  و روشن ساختن ظلمت های روزگار باشد.

 

                                         جواد یزدانی

کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس

 

*****

به نام خدا

 

«قسم به قلم و آنچه می نگارد»

روز خبرنگار یادآور، رشادت­ها و تلاش­های انسان­های متعهد و با اخلاصی است که برای ایجاد روشنگری در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی­کنند.

فعالیت رسانه­ای در سایه انصاف و صداقت، با نشر خدمات نظام برای عموم و بیان مطالبات به حق مردم تاثیر بسیار زیادی در روشنگری و توسعه جامعه دارد و زمینه ساز تحقق نزدیکی دولت و ملت می شود.

بی تردید حضور پر رنگ و اثر گذار اصحاب رسانه و خبرنگاران در عرصه فعالیت های آموزش و پرورش موجب تعالی هر چه بیشتر و شناسایی جایگاه حقیقی این نهاد در بین مردم خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر عرصه ی خبر به ویژه «شهید صارمی» روز خبرنگار  را به همه ی فعالین رسانه ای و خبرنگاران تبریک عرض نموده، توفیق خدمت متعهدانه و خالصانه را برای آنان آرزومندم.

کاظم عباسی

مدیر آموزش و پرورش کازرون

 

 

*****

 

ناجیان 125 کازرون:

پیام تبریک مهندس صادق زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون به مناسبت روز خبرنگار:


بسم رب المطلعین و الصدیقین

جان نباشد جز خبر در آزمون

هر که را افزون خبر   جانش فزون 

اقتضای جان چو آی دل آگهی است

هر که آگه تر بود جانش قوی است

بی شک نقش خبرنگار و رسانه در شفاف سازی فضای اجتماعی و انعکاس مسایل و موضوعات جامعه بسیار مهم و اثر گذار میباشدو محدود کردن این اثر گذاری دانسته یا ندانسته مانعی بزرگ در فرآیند آگاهی اجتماعی ایجاد می کنند.

۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار والا مقام شهید محمود صارمی و تقدیم "جان " در عرصه "خبر " بهترین فرصت برای تجلیل از آنانیست که باور دارند دانستن بالاترین و ارزشمندترین حق مردم و پاسخگویی مهم‌ترین وظیفه صاحبان قدرت است و مسیر توسعه، تعالی وپویایی جامعه تنها با همت ژرف، نگاه بیدار و قلم صدیق و شجاع آنان هموار خواهد شد.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران فرهیخته و تلاشگران عرصه رسانه به ویژه رسانه‌های استان فارس و شهر کازرون صمیمانه‌ترین مراتب تقدیر و سپاس خود را تقدیم این عزیزان مینمایم.

 روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون 

 

*****

 

به نام خدا

17مرداد روز شهادت شهید صارمی از خبرنگاران متعهد کشورمان و روز خبر نگار است .

بی شک خبرنگاران نقش عمده ای در جامعه دارند که این نقش می تواند در فرآیند اعتلای فرهنگ ،علم و دانش ،مطالبات مردم ،انعکاس خدمات مسولین و ده ها موضوع مهم دیگر تاثیر بسزایی داشته باشد .

خبرنگار ،هم دوش و همراه مردم و مسولین ،تصویری واقعی از آنچه هست به نمایش می گذارد و با صداقت و احساس مسولیت ،آنچه را که برای مردم و جامعه لازم و ضروری است به تصویر می کشد .

آنها در سرما و گرما ،روز وشب و شداید و سختی ها و در پهن دشت پر مخاطره و پر هیجان زندگی ،همیشه حاضر و آماده هستند تا به رسالت مقدس و بزرگ خود جامه عمل بپوشانند .

اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاش گران عرصه خبر به ویژه خبرنگاران مستعد و متعهد شهرستان کازرون  تبریک می گویم و از خداوند متعال ،موفقیت ،پیروزی و تلاش و پویایی در عرصه این کار ارزشمند را خواستارم.

سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده -کازرون

 

*****

 

بنام خدا

بی شک نقش خبرنگار ورسانه در شفاف سازی فضای اجتماعی و انعکاس مسایل وموضوعات جامعه   بسیار مهم واثرگذار میباشد و محدودکنندگان این اثرگذاری دانسته یا ندانسته  مانعی بزرگ در فرآیند آگاهی اجتماعی ایحادمیکنند.

بدینوسیله ضمن پاسداشت 17مرداد به عنوان روز خبرنگار

این روز را خدمت خبرنگاران دلسوز وفعال شهرستان کازرون بویژه دوستان خبرنگارم دربخش کوهمره نودان صمیمانه تبریک عرض نموده وسربلندی وپویایی این عزیزان را در خدمت رسانی به مردم از درگاه ربوبی مسالت مینمایم.

 

یحیی حقیقی

بخشدارکوهمره نودان

 

بر این اساس جا دارد کازرون نما از همه نهادها و ارگانها همچون دفتر امام جمعه محترم کازرون، فرمانداری شهرستان کازرون، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، مرکز آموزش 07 ارتش، کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون که با برگزاری مراسم تجلیل و هدایایی به خبرنگاران این روز را گرامی داشتند و نیز بزرگوارانی از جمله اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، سازمان آتش نشانی شهرداری کازرون، بخشداری جره و بالاده، بخشداری کوهمره نودان، جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون، انجمن میراث پریشان و دیگر عزیزانی که محبت نموده و در این روز با ارسال پیام، روز خبرنگار را به خبرنگاران و همکاران این سایت تبریک گفتند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایید

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸